
Ειδική αναφορά έκανε στα λεγόμενα έργα Αττικής, και πιο συγκεκριμένα στην επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και τη Σήραγγα Ηλιουπόλεως.
Επέκταση Λεωφ. Κύμης
Σχετικά με το πρώτο έργο, όπως γνωρίζουμε αναμένεται να συμβασιοποιηθεί εντός του τρέχοντος μήνα και αποτελεί την πρώτη επέκταση της Αττικής Οδού 18 χρόνια μετά τη δημιουργία της.
Το έργο ύψους 245 εκ. ευρώ έχει οριστικό ανάδοχο την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ και εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του 2027 θα έχει διατεθεί στη διάθεση των οδηγών, χωρίς να έχει διόδια.
Μεταξύ άλλων, θα αποσυμφορήσει τον κόμβο της Μεταμόρφωσης, εξυπηρετώντας σημαντικό αριθμό μετακινήσεων από και προς Δήμους των βόρειων προαστίων και το κέντρο της Αθήνας.
Υπογειοποίηση Ηλιουπόλεως
Αναφορικά με την υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως, αυτή αποτελεί επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού προς το Ελληνικό. Τις μελέτες έχει αναλάβει η Lamda Development.
Σύμφωνα με τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς, το έργο προβλέπει την κατασκευή μίας σήραγγας μήκους λίγο πάνω από 3 χλμ., με 3 λωρίδες ανά ρεύματα κυκλοφορίας, που θα ξεκινά να βυθίζεται στο ύψος της Καισαριανής και θα καταλήγει σε σύνδεση με τη Λεωφ. Βουλιαγμένης, κοντά στον σταθμό του Μετρό του Αγίου Δημητρίου.
Για τη μετακίνηση, λοιπόν, από τη Λεωφ. Κατεχάκη στη Λεωφ. Βουλιαγμένης θα απαιτούνται περίπου 10 λεπτά, όταν σήμερα – και ειδικά κατά τις ώρες αιχμής – ο χρόνος διάνυσης της συγκεκριμένης απόστασης ανέρχεται στα 30 λεπτά.
Στόχος του Υπουργείου για την λεωφόρο Βουλιαγμένης είναι να «απελευθερωθεί» απο τα φανάρια και μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο.