Επιστροφή στο γυμναστήριο - Τι μπορείς να κάνεις για να επανέλθεις ομαλά

Όταν αμελούμε την αποκατάσταση του σώματος μας είναι σαν να αφήνεις αφόρτιστο το κινητό σου για μέρες. Σίγουρα δε θα το άφηνες ούτε για μια ώρα χωρίς μπαταρία. Γιατί να το κάνεις στο σώμα σου;

Τι μπορείς να κάνεις για να επανέλθεις ομαλά μετά την αποχή σου από το γυμναστήριο;


Αρχικά να ξεκινήσεις: Μπες σε πρόγραμμα άμεσα, ξεκινά να κινείσαι και μη το αφήνεις από Δευτέρα σε Δευτέρα.

Γυμνάσου με μέτρο: Ξέρω πως θες να επανέλθεις άμεσα και να δεις ξανά το σώμα σου όπως ήταν, αλλά...μαγικά δεν μπορούν να γίνουν! Βάλε ένα πρόγραμμα, γυμνάσου σταδιακά και προοδευτικά χωρίς υπερβολές για να αποφύγεις τυχόν τραυματισμούς που θα σε φέρουν πίσω.

Ξεκουράσου: Δώσε τον απαραίτητο χρόνο ξεκούρασης των μυών σου μετά από κάθε προπόνηση έτσι ώστε να μπορεί να επανέλθει και να μπει δυναμικά στην επόμενη προπόνηση. Η υπερβολή πότε δε βγήκε σε καλό και οι μύες χτίζονται στην ξεκούραση.

Σωστή αποκατάσταση Ένα καλό ζέσταμα, λίγος χρόνος παραπάνω στο τέλος της προπόνησης αφιερωμένος σε διατάσεις και αποκατάσταση, ένα καλό μασάζ είναι μερικά τρικς ώστε να αποφύγεις τους αφόρητους πόνους των πρώτων προπονήσεων που οφείλονται σε μυϊκό πιάσιμο.

Ήρθε ξανα η ώρα για να θέσουμε καινούριους στόχους, να μπούμε σε πρόγραμμα και να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Επέστρεψε άμεσα στις προπονήσεις σου, χρησιμοποίησε τις παραπάνω συμβουλές και η επαναφορά στο γυμναστήριο θα γίνει…παιχνίδι!

epirusblog.gr
5 of 5
Επιστροφή στο γυμναστήριο - Τι μπορείς να κάνεις για να επανέλθεις ομαλά
epirusblog.gr
5 of 5
ενδιαφέροντα 1497253299841007727

Τα καλύτερα

item