Γιάννενα: Καμπάνια του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό θα προβληθεί σε 15 χώρες....Στο επίκεντρο η ορεινή Ήπειρος! Γιάννενα: Καμπάνια του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό θα προβληθεί σε 15 χώρες....Στο επίκεντρο η ορεινή Ήπειρος! | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: Καμπάνια του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό θα προβληθεί σε 15 χώρες....Στο επίκεντρο η ορεινή Ήπειρος!

Η Ελλάδα δεν είναι μόνο νησιά, παραλίες και κρουαζιέρες. Ως χώρα έχει την τύχη να διαθέτει και εξαιρετικές ορεινές περιοχές, οι οποίες ενδείκνυνται για χειμερινό τουρισμό, καθώς δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από αντίστοιχους προορισμούς του εξωτερικού.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τον Νομό Ιωαννίνων, έναν από τους πιο ορεινούς της χώρας με εντυπωσιακό γεωγραφικό ανάγλυφο, εκατοντάδες γραφικούς οικισμούς και πληθώρα μνημείων. 

Πρόκειται για την «άλλη Ελλάδα», η οποία, με την κατάλληλη προβολή μπορεί να προσελκύσει ποιοτικούς επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο κι αυτό είναι κάτι που θα γίνει φέτος για πρώτη φορά από το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ. 

Η διαφημιστική καμπάνια που σύντομα θα αρχίσει να «παίζει» σε δεκάδες χώρες του εξωτερικού είναι επικεντρωμένη στον χειμερινό τουρισμό και περιλαμβάνει και την Ήπειρο όπως ήδη διαβεβαίωσε ο αρμόδιος Υπουργός!

Την ικανοποίησή τους για την πρωτοβουλία αυτή εξέφρασαν, ερωτηθέντες σχετικά από τον «Π.Λ.», οι Δήμαρχοι Μετσόβου Κώστας Τζαφέας και Ζαγορίου Γιώργος Σουκουβέλος.

Τα ορεινά στο προσκήνιο!

Για πρώτη φορά στα ελληνικά τουριστικά χρονικά θα βγει στον αέρα μία ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια από πλευράς του ΕΟΤ με στόχο τους επισκέπτες του χειμώνα στη χώρα μας, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές Δεκεμβρίου σε μεγάλες χώρες - στόχους για την Ελλάδα.

Αυτή τη φορά, «πρωταγωνιστές» στην καμπάνια δεν θα είναι οι θερινοί τουριστικοί προορισμοί ή τα νησιά, αλλά περιοχές οι οποίες έχουν να επιδείξουν πολύ καλής ποιότητας τουριστικό προϊόν για τους χειμερινούς μήνες, όπως η Ήπειρος, η Κεντρική Μακεδονία, η Θεσσαλία και η Πελοπόννησος.

Ειδικά για την περιοχή μας, όπως έγραψε ήδη ο «Π.Λ.», ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας διαβεβαίωσε στο πλαίσιο της πρόσφατης Διεθνούς Έκθεσης «Pholoxenia» πως «η Ήπειρος θα συμπεριλαμβάνεται στην καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό και την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού που θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο».

Εξάλλου, μιλώντας χθες στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 ο Υπουργός χαρακτήρισε κομβικό το 2022 για τον ελληνικό τουρισμό και τόνισε πως «τώρα είναι η ώρα της δουλειάς», για να βελτιωθούν οι υποδομές, να υπάρξει ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, και να δημιουργηθούν ποιοτικότερες θέσεις εργασίας. 

«Όσο πιο πολλούς και ποιοτικούς επισκέπτες φέρουμε –και από το εξωτερικό και από το εσωτερικό– τόσο θα τονώσουμε την ελληνική οικονομία σε εποχή που τη χρειάζεται και τη θέλει», ανέφερε.

Ο Δήμαρχος Μετσόβου

Με αφορμή τα καλά αυτά νέα για την συμπερίληψη και της Ηπείρου στο πρόγραμμα προβολής της χώρας μας ως χειμερινού προορισμού ο «Π.Λ.» ζήτησε την άποψη Δημάρχων οι περιοχές των οποίων περιλαμβάνουν δημοφιλή ορεινά θέρετρα.

Πολύ ενθαρρυντικό χαρακτήρισε το γεγονός ο Δήμαρχος Μετσόβου Κώστας Τζαφέας, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Ο Δήμος μας, με βάση έρευνες που έχουν γίνει τελευταία, έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους κορυφαίους χειμερινούς προορισμούς της χώρας.

Οτιδήποτε λοιπόν έχει σχέση με τη προβολή της περιοχής μας βρίσκει σύμφωνους. Είμαστε, εξάλλου, σε διαρκή συνεργασία με το τμήμα Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας, έχουμε μαζέψει στοιχεία από όλες τις Τοπικές Κοινότητες και έχουμε ετοιμάσει ένα λεύκωμα με τα αξιοθέατα της καθεμίας. Μπορούμε λοιπόν να συμβάλλουμε από την πλευρά μας σε ό,τι χρειαστεί για την ανάδειξη του Δήμου».

Όσον αφορά στα μηνύματα ενόψει Χριστουγέννων, ο κ. Τζαφέας σημείωσε πως οι προκρατήσεις είναι πολύ καλές και, αν δεν «στραβώσει» κάτι λόγω της πανδημίας, το Μέτσοβο θα έχει απόλυτη πληρότητα μέσα στις γιορτές. 

Φυσικά, κρίσιμος παράγοντας είναι ο καιρός, καθώς η περιοχή διαθέτει χιονοδρομικά κέντρα, με τον Δήμαρχο να τονίζει πως θα ήταν ευχής έργο να έριχνε χιόνι εκεί κοντά στα Χριστούγεννα, καθώς αυτό θα δώσει περαιτέρω ώθηση στην τουριστική κίνηση για όλη τη χειμερινή περίοδο.

Και ο Γ. Σουκουβέλος...

Κορυφαίος χειμερινός προορισμός για τη χώρα μας είναι φυσικά και το Ζαγόρι, το οποίο κατέχει σταθερά περίοπτη θέση σε ταξιδιωτικά αφιερώματα έγκυρων διεθνών μέσων ενημέρωσης.

Ερωτηθείς για το νέο πρόγραμμα προβολής του ΕΟΤ, ο Δήμαρχος Γιώργος Σουκουβέλος εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι εισακούστηκε και υλοποιείται η πρόταση που ο ίδιος είχε καταθέσει στην Υφυπουργό Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη το περασμένο καλοκαίρι, στο πλαίσιο επίσκεψής της στον Νομό Ιωαννίνων, όπου είχε ζητήσει να υπάρξει διαφημιστική προβολή του Ζαγορίου ως χειμερινού προορισμού. 

«Το αίτημά μας έγινε δεκτό κι αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα και δικαιώνει τις προσπάθειές μας για ακόμα μεγαλύτερη προβολή του τόπου μας. Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ είναι πολύ σημαντική τόσο για το Ζαγόρι όσο και για ολόκληρη την Ήπειρο», σημείωσε με έμφαση.

Οι οιωνοί είναι πολύ ενθαρρυντικοί για τα χωριά του Ζαγορίου ενόψει γιορτών. «Οι κρατήσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο και όλα θα πάνε καλά, αν φυσικά δεν βρεθούμε μπροστά σε απρόοπτα εξαιτίας της πανδημίας», τόνισε ο κ. Σουκουβέλος.

Προβολή στο εξωτερικό

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας «BusinessNews.gr», η νέα καμπάνια του ΕΟΤ θα περιλαμβάνει συνολική προσέγγιση των πιθανών επισκεπτών μέσω σποτ, εντύπων και social media, ενώ θα επικεντρωθεί κυρίως σε 15 χώρες, με τις οποίες έχει απευθείας αεροπορική σύνδεση η χώρα μας. 

Εξάλλου, από τον Οργανισμό επισημαίνουν ότι στόχος της συγκεκριμένης διαφημιστικής προβολής είναι και οι Έλληνες ταξιδιώτες, μεγάλο ποσοστό των οποίων έχουν άδεια, λόγω επαγγέλματος, κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου ή του χειμώνα και με αυτόν τον τρόπο θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν άγνωστες περιοχές της Eλλάδας.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα τα έσοδα από τον χειμερινό τουρισμό είναι σε μονοψήφιο ποσοστό για τη χώρα μας, η οποία έχει χτίσει τις τελευταίες δεκαετίες ένα ισχυρό «brand» ως θερινός προορισμός κατά βάση.  

Γι’ αυτό και φορείς του ΕΟΤ υποστηρίζουν ότι πρόκειται για μια δύσκολη προσπάθεια, η οποία θα πη. ρέπει να έχει διάρκεια και στα επόμενα χρόνια, ώστε να αλλάξει η εικόνα της χώρας μας τόσο στη συνείδηση των επισκεπτών, όσο και των μεγάλων tour operators.

Πηγή: proinoslogos.gr

epirusblog.gr
5 of 5
Γιάννενα: Καμπάνια του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό θα προβληθεί σε 15 χώρες....Στο επίκεντρο η ορεινή Ήπειρος!
epirusblog.gr
5 of 5
Ιωάννινα 8617504199284351197
Σχόλια
item