Οι παραγγελίες για τον εξοπλισμό του Στρατού και του Ναυτικού κατά την περίοδο 1907-1912 συνετέλεσαν αποφασιστικά ώστε οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ελλάδας να καταστούν ο πλέον τεχνολογικά σύγχρονος μηχανισμός στη χώρα, με τη συμβολή και των ξένων στρατιωτικών αποστολών.
Σε ό,τι αφορά στην αυτοκίνηση, τα Φίατ Τερ, τα οποία είχαν αρχίσει αν παράγονται το 1912, συνιστούσαν τρόπον τινά την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, εφοδιασμένα με ελαστικά από καουτσούκ και στους τέσσερις τροχούς, καινοτομία την εποχή εκείνη, αφού εξασφάλιζαν καλύτερη οδική συμπεριφορά, καλύτερη ποιότητα κύλισης, μικρότερη υπερθέρμανση των τροχών και μικρότερη φθορά στο οδόστρωμα. Ακριβώς αυτά τα αυτοκίνητα παρήγγειλε, μεταξύ άλλων, ο Ελληνικός Στρατός.
Επίσης το βαρύ φορτηγό Ντε-Ντιόν Μπουτόν των 3,5 τόνων εικάζεται ότι, είναι το πρώτο φορτηγό του Ελληνικού Στρατού.
Διαβάστε τι γράφει η εφημερίδα "ΑΜΒΡΑΚΙΑ" της εποχής για το πρώτο αυτοκίνητο που φθάνει στην Άρτα το 1912:
"Ένα χειμωνιάτικο απόγευμα του έτους 1912, κατά τον μήνα Δεκέμβριο, ξεπρόβαλε στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου ένα αμάξι που για πρώτη φορά το έβλεπαν στην πόλη οι Αρτινοί. Ητο το αυτοκίνητο του στρατηγού Σαπουντζάκη, του αρχηγού της στρατιάς Ηπείρου. Μέχρις ότου φθάση τούτο εις την πλατεία Μονοπωλείου, όπου εσταύθμευσε επί δίωρον, η πλατεία είχε κατακλυσθή υπό των περιέργων, ίνα αποθαυμάσωσι το νέον αυτό αμάξι, που δεν είχε ανάγκη αλόγων, διά να σύρεται στους δρόμους».
"Ένα χειμωνιάτικο απόγευμα του έτους 1912, κατά τον μήνα Δεκέμβριο, ξεπρόβαλε στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου ένα αμάξι που για πρώτη φορά το έβλεπαν στην πόλη οι Αρτινοί. Ητο το αυτοκίνητο του στρατηγού Σαπουντζάκη, του αρχηγού της στρατιάς Ηπείρου. Μέχρις ότου φθάση τούτο εις την πλατεία Μονοπωλείου, όπου εσταύθμευσε επί δίωρον, η πλατεία είχε κατακλυσθή υπό των περιέργων, ίνα αποθαυμάσωσι το νέον αυτό αμάξι, που δεν είχε ανάγκη αλόγων, διά να σύρεται στους δρόμους».
Πηγή caranddriver.gr