5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε όταν το άγχος σας καταβάλλει 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε όταν το άγχος σας καταβάλλει | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε όταν το άγχος σας καταβάλλει

Ο τρόπος που αντιδράμε όταν μας έχει καταβάλλει το άγχος και τα πράγματα που κάνουμε μπορεί να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στα επίπεδα στρες και να επηρεάζει δυσάρεστα τη ζωή μας.

Το άγχος αποτελεί ένα αναπόφευκτο κομμάτι της καθημερινότητας και δυστυχώς πολλοί από τους παράγοντες που μας αγχώνουν δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχό μας.

Τι δεν πρέπει λοιπόν να κάνετε όταν σας καταβάλλει το άγχος

Υπερκατανάλωση καφεΐνης

Περισσότερα από δύο φλιτζάνια καφέ την ημέρα μπορούν να αυξήσουν τις ορμόνες του στρες, όπως την κορτιζόλη. 

Καθώς η καφεΐνη αυξάνει την κορτιζόλη στο σώμα, μπορεί επίσης να οδηγήσει σε γρήγορο καρδιακό παλμό και αυξημένη αρτηριακή πίεση που σχετίζεται με άγχος.

Επιπλέον, η καφεΐνη μπορεί να σας εμποδίσει να κοιμηθείτε καλά και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε έξτρα άγχος.

Overthinking

Όλοι αντιμετωπίζουμε πράγματα που μας προκαλούν άγχος και είναι φυσικό να τα σκεφτόμαστε για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να κατανοήσουμε καλύτερα την κατάσταση ώστε να μπορούμε να την αλλάξουμε. 

Ωστόσο, μερικές φορές μπορεί να «πέσουμε» στην παγίδα του «overthinking», των επίμονων δηλαδή σκέψεων για μια κατάσταση ή ένα πρόβλημα που όχι μόνο δεν μας βοηθούν αλλά εντείνουν τα αρνητικά συναισθήματα, όπως είναι το άγχος, η ανησυχία ή και ο φόβος. 

Η συγκεκριμένη επιμονή μπορεί να μετατραπεί σε συνήθεια με την πάροδο του χρόνου, τα καλά νέα όμως είναι ότι μπορούμε να αλλάξουμε τις συνήθειές μας με πιο ωφέλιμες.

Έλλειψη ύπνου

Όταν δεν κοιμόμαστε αρκετά, όχι μόνο αντιδράμε άσχημα σε στρεσογόνες καταστάσεις αλλά μειώνεται και η γνωστική μας λειτουργία, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερα λάθη και άρα μεγαλύτερο άγχος. 

Ταυτόχρονα, ακόμα και το άγχος μπορεί να «παρέμβει» στον ποιοτικό μας ύπνο, με την αποφυγή όμως της χρήσης κινητών ή laptop πριν τον ύπνο και τη συσκότιση του χώρου μας, μπορούμε να αυξήσουμε τις πιθανότητές μας για.. όνειρα γλυκά.

Comfort foods

Όπως η στέρηση του ύπνου μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που αντιδράτε, το ίδιο μπορεί να συμβεί και με την μη ισορροπημένη διατροφή. 

Το άγχος μπορεί επίσης να επηρεάσει την όρεξή σας, επηρεάζοντας το αίσθημα της πείνας και οδηγώντας σας τελικά στο συναισθηματικό φαγητό, όπου συνήθως τρώτε χωρίς να πεινάτε.

Λέτε «ναι» σε όλα

Όταν το πρόγραμμά σας είναι γεμάτο με αγχωτικές ή περιττές δραστηριότητες, μπορεί να γίνει ακόμη πιο εξαντλητικό εάν λέτε σε όλα «ναι». Αφού φέρετε εις πέρας όλες σας τις υποχρεώσεις είναι σημαντικό να αφιερώνετε λίγο χρόνο στην προσωπική σας φροντίδα για να κάνετε πράγματα που σας χαλαρώνουν, όπως το να δείτε τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

epirusblog.gr
5 of 5
5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε όταν το άγχος σας καταβάλλει
epirusblog.gr
5 of 5
ενδιαφέροντα 8349817746360020164
Σχόλια
item