Άρτα: Δεσμεύσεις φορέων της Δημοτικής Αρχής για τη θέσπιση του ορίου των 30 km/h Άρτα: Δεσμεύσεις φορέων της Δημοτικής Αρχής για τη θέσπιση του ορίου των 30 km/h | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Άρτα: Δεσμεύσεις φορέων της Δημοτικής Αρχής για τη θέσπιση του ορίου των 30 km/h

Την περασμένη Πέμπτη πραγματοποιήθηκε μια σημαντική δράση στο 1ο ΕΚ Άρτας στα πλαίσια της 6ης παγκόσμιας εβδομάδας οδικής ασφάλειας, με στόχο τη θέσπιση του ορίου ταχύτητας των 30 χιλιομέτρων στις κατοικημένες περιοχές. 

Τη δράση ανέλαβε να οργανώσει και να πραγματοποιήσει - σε συνεργασία και με άλλους συναδέλφους της, καθώς και με το διευθυντή του ΕΚ Άρτας- η κα Σωτηρία Μποκογιάννη, μητέρα του Βαγγέλη Δραγατάκη, η οποία ως καθηγήτρια του ΕΚ Άρτας αλλά και ως μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη θέρμη και ενδιαφέρον το θέμα της οδικής ασφάλειας στους δρόμους με στόχο να κινητοποιηθούν φορείς της πολιτείας μας για να επέλθουν αλλαγές, αλλαγές που θα σώσουν ανθρώπινες ζωές στους δρόμους. 

Μετά το πέρας της εκδήλωσης, απευθυνθήκαμε στον Αντιδήμαρχο Αρταίων Χριστόφορο Σιαφάκα και το Διευθυντή του ΕΚ Άρτας Δημήτρη Ευαγγέλου, που έδωσαν το παρών στη δράση, ρωτώντας τους εάν προτίθενται να φέρουν το θέμα προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Αρταίων, αφού καλές κι ενδιαφέρουσες είναι οι δράσεις, αλλά όταν αυτές αφορούν το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου, πόσο μάλλον το να σωθούν ανθρώπινες ζωές, τότε θα πρέπει και οι ανάλογες αποφάσεις κι έμπρακτες ενέργειες να ακολουθούν τις συγκεκριμένες δράσεις, ώστε να υπάρχει απτό αποτέλεσμα για το καλό των πολιτών.

Οι κύριοι Σιαφάκας και Ευαγγέλου, που αποτελούν κομμάτι της Δημοτικής Αρχής, δήλωσαν για τις προθέσεις τους τα ακόλουθα: “Σε συνεννόηση με την Τεχνική Υπηρεσία και την Αστυνομία (Τροχαία), θα το συζητήσουμε και εάν μπορούμε να βελτιώσουμε τις συνθήκες μέσα στον ιστό της πόλης μειώνοντας το όριο ταχύτητας, θα το προτείνουμε και θα το κάνουμε. 

Θα το συζητήσω με τη Δημοτική Ομάδα κι εφόσον έχουμε τη θετική εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας, θα το φέρουμε ναι προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο”, δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας και Εθελοντισμού, Παιδείας και Διά Βίου μάθησης του Δ. Αρταίων Χριστόφορος Σιαφάκας, ενώ ο κ. Ευαγγέλου, Διευθυντής του ΕΚ Άρτας, δήλωσε “Όταν θα έρθει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο - εγώ θα προχωρήσω ένα βήμα πιο πέρα από όσα ανέφερε ο Αντιδήμαρχος και θα πω ελπίζω να έρθει- εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα εισηγηθώ θετικά για το 30 χιλιόμετρα την ώρα, γιατί αυτή τη δράση δεν την κάναμε για τα μάτια του κόσμου, αλλά γιατί θέλουμε να το προχωρήσουμε αυτό το θέμα και δεν θα σταματήσουμε εδώ. 

Εμείς θα πιέζουμε και προς τους φορείς της πόλης, αλλά και με μελλοντικές δράσεις, γιατί ακόμη και έναν τραυματισμό ή ένα θάνατο να αποφύγουμε, αυτό είναι όφελος για όλον τον κόσμο”.

Αυτές ήταν οι δεσμεύσεις του κυρίου Σιαφάκα και του κυρίου Ευαγγέλου, τις οποίες αναμένουμε να δούμε να υλοποιούνται άμεσα, μιας που οι παραπάνω φορείς αποτελούν κομμάτι της Δημοτικής Αρχής, στα χέρια της οποίας βρίσκεται το τιμόνι του Δήμου Αρταίων με επιβάτες όλους εμάς μέσα στο ίδιο όχημα, γεγονός που οφείλουν οι διοικούντες το Δήμο Αρταίων να θυμούνται διαρκώς, ιδίως όταν διακυβεύονται ανθρώπινες ζωές! Αμέσως μετά τις δεσμεύσεις των κυρίων Σιαφάκα και Ευαγγέλου, επικοινωνήσαμε με τον Πρόεδρο του Πανελλαδικού Συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα, Γιώργο Κουβίδη, για να ρωτήσουμε τη δική του άποψη στο θέμα, να μας ενημερώσει δηλαδή σε ποιες πόλεις της χώρας μας έχει ήδη θεσπιστεί το όριο των 30 χιλιομέτρων από τους Δήμους και εάν πρέπει κατά τη γνώμη του ο Δήμος Αρταίων να ακολουθήσει το παράδειγμα αυτών των πόλεων.

Ο κ. Κουβίδης, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί του, δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής “Αρκετές πόλεις της Ελλάδας έχουν θεσπίσει το όριο των 30 χιλιομέτρων, όπως το Ηράκλειο της Κρήτης που από πέρυσι έχει θεσπίσει το όριο αυτό σε όλο το ιστορικό κέντρο της πόλης και σιγά σιγά προχωρούν και στις απαραίτητες πολεοδομικές ρυθμίσεις για αυτό που αποτρέπουν τους οδηγούς από το να παραβιάσουν το όριο αυτό και κάνουν την πόλη πιο πράσινη και ασφαλή για τους πολίτες. Πρωτοπόρος σε αυτό είναι η Λάρισα, αλλά και τα Τρίκαλα και η Καρδίτσα είναι στον ίδιο δρόμο. 

Σε πόλεις του μεγέθους της Άρτας, που δεν ανήκει στις μεγάλες αστικές πόλεις, νομίζω ότι είναι ιδανικό να ληφθεί μια τέτοια πρωτοβουλία που θα καταστήσει την πόλη ακόμη καλύτερη ποιοτικά τόσο για τους κατοίκους της όσο και για τους επισκέπτες της.

Και να διευκρινίσουμε το εξής: όταν λέμε 30 χιλιόμετρα, μερικοί το θεωρούν ως κάτι το συντηρητικό, όμως υπάρχουν για όλους πιο σημαντικά πράγματα να κάνουν από το να τρέχουν με τα αυτοκίνητα. 

Εμείς στην Ελλάδα έχουμε τρεις φορές πιο πολλές πιθανότητες να σκοτωθούμε ή να μείνουμε ανάπηροι λόγω τροχαίου απ’ ότι οι πολίτες άλλων ευρωπαϊκών πόλεων. 

Μάλιστα, ξέρουμε ότι οι εισηγήσεις της Τροχαίας σε πανελλαδικό επίπεδο προς την κεντρική εξουσία συμφωνούν με τη μείωση του ορίου ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές, δηλαδή με τη θέσπιση των 30 χιλιομέτρων ως όριο ταχύτητας και με την απαγόρευση του αλκοόλ, όμως για να δούμε τη γενικότερη ολοκληρωμένη εικόνα να πούμε ότι αυτό το μέτρο το υποστηρίζει ο ΟΗΕ και πρόκειται για μια απεγνωσμένη έκκληση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για να γίνουν αλλαγές σε κάθε χώρα για να σταματήσει να σκοτώνεται κόσμος!”

Όσον αφορά το μήνυμα του κυρίου Κουβίδη προς το Δήμο Αρταίων είναι να ενταχτεί κι αυτός στο πλειοψηφικό κομμάτι των Δήμων της Ελλάδας που αλλάζουν την πόλη τους και την κάνουν πιο ασφαλή για τους πολίτες τους!”.

Πηγή: maxitisartas.gr
epirusblog.gr
5 of 5
Άρτα: Δεσμεύσεις φορέων της Δημοτικής Αρχής για τη θέσπιση του ορίου των 30 km/h
epirusblog.gr
5 of 5
Αρτα 4173119005618485714
Σχόλια
item