Σε πολλούς είναι γνωστό το αρχαίο μνημείο Kailash που απολαμβάνει την ηρεμία του στην Ινδία. Ένας γιγαντιαίος ναός λαξευμένος εξ ολοκλήρου σε στερεό βράχο, με τεράστια ακρίβεια, χωρίς δείγματα λάθους, πριν από περίπου δεκατρείς αιώνες, σύμφωνα με την επίσημη εκδοχή – πριν χιλιάδες χρόνια, σύμφωνα με άλλες εναλλακτικές εκδοχές.
Ακόμα και στις μέρες μας, η σύγχρονη τεχνολογία παρά την εκθετικά εξελισσόμενη πορεία της, αδυνατεί να αναδημιουργήσει τέτοιου μεγέθους κατασκευές.
Άραγε, αυτή η σημερινή αδυναμία θα μπορούσε να υποστηρίξει την υπόθεση πως πριν αιώνες υπήρξε μία αρχαία, υψηλή τεχνολογία, που αξιοποιήθηκε αλλά για άγνωστους λόγους χάθηκε κατά το πέρασμα εκατοντάδων χρόνων;
Θα μπορούσε άραγε αυτός ο ναός, στην πραγματικότητα, να κατασκευάστηκε από ένα προηγμένο πολιτισμό, τον οποίο ο ακαδημαϊκός κόσμος απορρίπτει με ευκολία; Όπως και να έχει το σημερινό θέμα έχει να κάνει με κάτι άλλο.
Μέσα στους λόφους Barabar και Nagarjuni της περιφέρειας Jehanabad της Ινδίας, «πρωταγωνιστούν» μεγάλα σπήλαια που έχουν σκαφτεί μέσα σε μεγάλους βράχους, που περιτριγυρίζουν τους γύρω λόφους.
Τουλάχιστον ένα από αυτά θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ακατέργαστη αλλά ωστόσο φαίνεται να «ξεπερνά» ακόμα και τις πιο σύγχρονες προσπάθειες τελειοποίησης πάνω και μέσα σε βράχο που κυριολεκτικά μπερδεύει το μυαλό. Αναφερόμαστε στο σπήλαιο Lomas Rishi, ένα από τα πολλά στην περιοχή.
Εξωτερικά το διαμορφώνει μια κομψή είσοδος, με ένα εσωτερικό χώρο που έχει προστατευτεί από τα στοιχεία της φύσης και διατηρείται στην τέλεια αρχική του κατάσταση, αποδεικνύοντας μια άγνωστη τεχνολογία κοπής βράχου η οποία του προσέδωσε το τέλειο φινίρισμα καθώς η επιφάνεια σε όλα τα σημεία είναι γυαλισμένη σε επίπεδο καθρέφτη.
Στοιχεία σαν κι αυτά υποδεικνύουν ότι επιπλέον και ο ναός Kailash, ίσως αποτελούν κατασκευές από μία προηγμένη κουλτούρα που, φυσικά, η σύγχρονη επιστήμη δεν αναγνωρίζει.
Η πρόσοψη στην είσοδο της σπηλιάς είναι επίσημα αποδεκτή ως το πρώτο παράδειγμα του αρχέγονου «chaitya arch» ή «chandrahala», που ήταν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό της ινδικής αρχιτεκτονικής και γλυπτικής διακόσμησης, για αιώνες κατά τη διάρκεια της μετά τον Κατακλυσμό ανάπτυξή της.