Γιάννενα: Πατάει «γκάζι» στον δρόμο της ψηφιακής εποχής το υπεραστικό ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Γιάννενα: Πατάει «γκάζι» στον δρόμο της ψηφιακής εποχής το υπεραστικό ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: Πατάει «γκάζι» στον δρόμο της ψηφιακής εποχής το υπεραστικό ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Γιάννενα: Πατάει «γκάζι» στον δρόμο της ψηφιακής εποχής το υπεραστικό ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Σημαντικά τα οφέλη για όλα τα ΚΤΕΛ της χώρας και για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, από την ένταξή τους στο ΕΣΠΑ - Άμεσα, θετικά αποτελέσματα στην καθημερινή λειτουργία τους από τη δράση των 24,2 εκ. ευρώ
Πολλαπλά αναμένεται να είναι το επόμενο κιόλας διάστημα τα οφέλη για όλα τα ΚΤΕΛ της χώρας και φυσικά και για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ νομού Ιωαννίνων, από την αξιοποίηση του προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία)» του ΕΣΠΑ 2014 – 2020.

Με το πρόγραμμα αυτό 74 δικαιούχοι σε όλη τη χώρα, αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ, αναμένεται να καινοτομήσουν και να παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες και διευκολύνσεις, όχι μόνο στους μετόχους, αλλά κυρίως στο επιβατικό κοινό.

Συγκεκριμένα, 74 δικαιούχοι εντάσσονται προς χρηματοδότηση στην δράση «Ενίσχυση επιχειρήσεων του τομέα αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών για την υιοθέτηση συστημάτων και την παροχή υπηρεσιών ολοκληρωμένης πληροφόρησης του επιβατικού κοινού και ηλεκτρονικού εισιτηρίου».

Ωστόσο, όπως έκανε γνωστό ο Πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ νομού Ιωαννίνων, Γρηγόρης Γκίκας, με δήλωσή του στον «Α», ήδη το ΚΤΕΛ έχει προχωρήσει στην υλοποίηση συγκεκριμένων δράσεων που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ.

«Έχουμε προχωρήσει στην ηλεκτρονική αναβάθμιση του γραφείου Κινήσεως, το οποίο και έχει περάσει στην ψηφιακή εποχή. 

Το ίδιο αναμένεται να γίνει το επόμενο διάστημα μα την μισθοδοσία και την στατιστική λογιστική, ενώ μέσω του προγράμματος θα περάσουμε και στο «έξυπνο» εισιτήριο, για τη διευκόλυνση του επιβατικού κοινού. 

Στόχος μας είναι πάντα να παρέχουμε όσο το δυνατόν καλύτερες και πιο γρήγορες υπηρεσίες στους πελάτες μας», σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Γκίκας.

Παράλληλα και σύμφωνα με δημοσιεύματα, για την Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., η οποία αποτελεί το βασικό εκτελεστικό βραχίονα υλοποίησης της ευρύτερης ψηφιακής στρατηγικής του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η ενίσχυση των ΚΤΕΛ για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τους, αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό έργο, κάτι το οποίο υπογράμμισε ο CEO της ΚτΠ Α.Ε., Σταύρος Ασθενίδης.

«Βρισκόμαστε σε κομβικό σημείο ύστερα από μια δεκαετία που χαρακτηρίστηκε από χαμηλές επενδύσεις στις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες με αποτέλεσμα τόσο την πλημμελή εξυπηρέτηση του πολίτη, όσο και την απαξίωση επενδυτικών σχεδίων που συντελούν καταλυτικά στην οικονομική και κοινωνική μετάβαση της Ελλάδος στο αύριο, σε ένα δρόμο που δεν έχουμε την πολυτέλεια να μη διανύσουμε με ταχύτητα ως χώρα. 

Είμαστε έτοιμοι λοιπόν να συμβάλουμε από τη δική μας πλευρά στην ανάπτυξη και στο όραμα για τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες στο πλαίσιο της νέας ψηφιακής εποχής.

Η αναβάθμιση υπηρεσιών προς όφελος του πολίτη, με βαρύτητα στην ποιότητα και στην ουσιαστική βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, ειδικότερα των υπηρεσιών οδικών μεταφορών μέσω των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών, αποτελούν βασικά στοιχεία του μοντέλου ανάπτυξης των επόμενων ετών, που επιδιώκει η κυβέρνηση για την ευημερία και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. 

Στο πλαίσιο αυτό, το τοπίο στις συγκοινωνίες και την εξυπηρέτηση του πολίτη αλλάζει δραστικά. Στόχος της δράσης είναι ο εκσυγχρονισμός των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ και στις 13 Διοικητικές Περιφέρειες της χώρας», είπε μεταξύ άλλων.

Τα οφέλη
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή των επενδυτικών σχεδίων, αναμένεται να επιφέρουν άμεσα, θετικά αποτελέσματα στην καθημερινή λειτουργία των ΚΤΕΛ, καθώς:

- Δημιουργούνται ολοκληρωμένα συστήματα έκδοσης και διαχείρισης εισιτηρίων, όπου το κάθε σύστημα θα εκδίδει ηλεκτρονικά εισιτήρια, θα υποστηρίζει σύγχρονες τεχνολογίες και ασφαλή πρότυπα για εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αλλά και πληρωμή με μετρητά ή πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες.
- Εγκαθίσταται λογισμικό για τον ορθό σχεδιασμό των δρομολογίων, σχετικά με την επιβατική κίνηση και την ανταπόκριση των οχημάτων στις ώρες αιχμής, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των επιβατών.
- Δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο κέντρο ελέγχου των υπεραστικών συγκοινωνιών, όπου παρέχονται στατιστικά στοιχεία και εξάγονται συμπεράσματα, σε σχέση με την τήρηση των δρομολογίων, τον επανασχεδιασμό τους, και τη διαμόρφωση ορθολογικής πολιτικής από τα αρμόδια όργανα, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των επιβατών.
- Αναβαθμίζεται το περιεχόμενο της πληροφορίας προς τους επιβάτες. Το δημοσιευμένο στο διαδίκτυο υλικό, περιλαμβάνει πίνακες δρομολογίων, δρομολόγια και στάσεις σε ψηφιακούς χάρτες.
- Σε σημεία μεγάλης πληθυσμιακής συγκέντρωσης, θα τοποθετηθούν «έξυπνες στάσεις», οι οποίες θα πληροφορούν το κοινό για τον πραγματικό χρόνο άφιξης του επόμενου λεωφορείου.

Ο συνολικός προϋπολογισμός της Δράσης ανέρχεται στα 24.249.680 ευρώ με δημόσια δαπάνη 14.512.608 ευρώ και εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ)» του ΕΣΠΑ 2014 - 2020.

Για τους 74 δικαιούχους που έχουν εγκριθεί να ενταχθούν στην δράση ο προϋπολογισμός χρηματοδότησης ανέρχεται στα 21.631.770 ευρώ με αναλογούσα δημόσια δαπάνη τα 12.650.811,37 ευρώ.


epirusblog.gr
5 of 5
Γιάννενα: Πατάει «γκάζι» στον δρόμο της ψηφιακής εποχής το υπεραστικό ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
epirusblog.gr
5 of 5
Ιωάννινα 1174804772866173059
Σχόλια
item