Πρέβεζα: Ψηφιακές υπηρεσίες από το ΚΤΕΛ Ν.Πρέβεζας Πρέβεζα: Ψηφιακές υπηρεσίες από το ΚΤΕΛ Ν.Πρέβεζας | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Πρέβεζα: Ψηφιακές υπηρεσίες από το ΚΤΕΛ Ν.Πρέβεζας


Πρέβεζα: Ψηφιακές υπηρεσίες από το ΚΤΕΛ Ν.Πρέβεζας
Ξεκινάει ο ψηφιακός μετασχηματισμός των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ, ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ των άλλων ηλεκτρονικό εισιτήριο, συστήματα τηλεματικής, Wi-Fi εντός των οχημάτων και «έξυπνες» στάσεις.
Ηδη 74 δικαιούχοι, μεταξύ των οποίων και το ΚΤΕΛ Ν.Πρέβεζας εντάσσονται προς χρηματοδότηση στη δράση «Ενίσχυση επιχειρήσεων του τομέα αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών για την υιοθέτηση συστημάτων και την παροχή υπηρεσιών ολοκληρωμένης πληροφόρησης του επιβατικού κοινού και ηλεκτρονικού εισιτηρίου», την οποία τρέχει η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.
Ο συνολικός προϋπολογισμός της δράσης ανέρχεται στα 24.249.680 ευρώ με δημόσια δαπάνη 14.512.608 ευρώ και εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ)» του ΕΣΠΑ 2014-2020.
 Για τους 74 δικαιούχους που έχουν εγκριθεί να ενταχθούν στη δράση ο προϋπολογισμός χρηματοδότησης ανέρχεται στα 21.631.770 ευρώ με αναλογούσα δημόσια δαπάνη τα 12.650.811,37 ευρώ. 
Τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή των επενδυτικών σχεδίων αναμένεται να επιφέρουν άμεσα θετικά αποτελέσματα στην καθημερινή λειτουργία των ΚΤΕΛ, καθώς:
– Δημιουργούνται ολοκληρωμένα συστήματα έκδοσης και διαχείρισης εισιτηρίων, όπου το κάθε σύστημα θα εκδίδει ηλεκτρονικά εισιτήρια, θα υποστηρίζει σύγχρονες τεχνολογίες και ασφαλή πρότυπα για εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αλλά και πληρωμή με μετρητά ή πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες.
– Εγκαθίσταται λογισμικό για τον ορθό σχεδιασμό των δρομολογίων, σχετικά με την επιβατική κίνηση και την ανταπόκριση των οχημάτων στις ώρες αιχμής, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των επιβατών.
– Δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο κέντρο ελέγχου των υπεραστικών συγκοινωνιών, όπου παρέχονται στατιστικά στοιχεία και εξάγονται συμπεράσματα, σε σχέση με την τήρηση των δρομολογίων, τον επανασχεδιασμό τους και τη διαμόρφωση ορθολογικής πολιτικής από τα αρμόδια όργανα, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των επιβατών.
– Αναβαθμίζεται το περιεχόμενο της πληροφορίας προς τους επιβάτες. Το δημοσιευμένο στο Διαδίκτυο υλικό περιλαμβάνει πίνακες δρομολογίων, δρομολόγια και στάσεις, σε ψηφιακούς χάρτες.
– Σε σημεία μεγάλης πληθυσμιακής συγκέντρωσης, θα τοποθετηθούν «έξυπνες στάσεις», οι οποίες θα πληροφορούν το κοινό για τον πραγματικό χρόνο άφιξης του επόμενου λεωφορείου.
epirusblog.gr
5 of 5
Πρέβεζα: Ψηφιακές υπηρεσίες από το ΚΤΕΛ Ν.Πρέβεζας
epirusblog.gr
5 of 5
Πρεβεζα 6291411462509092766
Σχόλια
item