Γιάννενα: Διαφωνεί με την «αριστεία» και βλέπει κατάργηση θέσεων εκπαιδευτικών Γιάννενα: Διαφωνεί με την «αριστεία» και βλέπει κατάργηση θέσεων εκπαιδευτικών | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: Διαφωνεί με την «αριστεία» και βλέπει κατάργηση θέσεων εκπαιδευτικών

Γιάννενα: Διαφωνεί με την «αριστεία» και βλέπει κατάργηση θέσεων εκπαιδευτικών

Την αντίθεσή της στη μετατροπή του ΓΕ.Λ. Ζωσιμαίας σε Πρότυπο Λύκειο εκφράζει η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων, καταγγέλλοντας ότι η δημιουργία νέου τύπου σχολικής μονάδας έχει ως απώτερο σκοπό την κατάργηση της σχολικής μονάδας και την κατάργηση των οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτή.

Πέρα από τη διαμαρτυρία της, η ΕΛΜΕ καλεί τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου να εκφράσουν άμεσα την θέση τους, ώστε η εκπαιδευτική κοινότητα να γνωρίζει αν συμφωνούν ή όχι με την μετατροπή του ΓΕ.Λ. Ζωσιμαίας σε Πρότυπο Λυκείο.

«Σε μια δημόσια εκπαίδευση μαστιζόμενη από υποχρηματοδότηση και αποστερημένη από πολιτικές ενίσχυσής της, προβάλλεται η “αριστεία” των Προτύπων σχολείων, που οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. 


Η κυβέρνηση προωθεί τη λεγόμενη “αριστεία” σε αντίθεση με την αναγκαιότητα της εποχής μας, που είναι η ενιαία, καθολική, δημόσια και δωρεάν παιδεία, που θα εξυψώνει το μορφωτικό επίπεδο του λαού μας. 

Το αντιδραστικό πλαίσιο λειτουργίας που θεσμοθετείται, θα διαχυθεί συνολικά στην εκπαίδευση και θα λειτουργήσει “πειραματικά” για την εφαρμογή της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ και συνεχίζει: «Η κυβέρνηση αυξάνει τον αριθμό των προτύπων με στόχο ένα σχολείο αριστείας σε κάθε περιοχή. 

Έτσι δημιουργεί συνειδητά ένα νέο τοπίο στην Εκπαίδευση με σχολεία Α και Β (ή άλλες κατηγορίες), με καθηγητές πολλών ταχυτήτων και ανταγωνισμό σχολικών μονάδων και καθηγητών – “με πολλά προσόντα” – με δημιουργία συνείδησης ΕΛΙΤ από την παιδική ηλικία. 

Με βάση την εξωτερική και από το 21 και την εσωτερική αξιολόγηση με την εποπτεία των Συμβούλων, ΥΠΑΙΘ, ΙΕΠ, ΑΔΙΠΔΔΕ, θα οδηγήσει σε ένα τοπίο με ανασφάλεια, κατηγοριοποίησης Σχολείων και Εκπαιδευτικών, με χαμηλές δημόσιες δαπάνες και κυρίως τον έλεγχο των καθηγητών που υποδεικνύεται ως ο κύριος στόχος. 

Έτσι το κράτος μεταφέρει τις ευθύνες του στους εκπαιδευτικούς και προδιαγράφεται το μέλλον του σχολείου ανάλογα με τις επιδόσεις του».
epirusblog.gr
5 of 5
Γιάννενα: Διαφωνεί με την «αριστεία» και βλέπει κατάργηση θέσεων εκπαιδευτικών
epirusblog.gr
5 of 5
Ιωάννινα 6817245788589334306
Σχόλια
item