Θεσπρωτία: Εμπορευματικό κέντρο Θεσπρωτίας: Ένα θέμα, που πονάει... Θεσπρωτία: Εμπορευματικό κέντρο Θεσπρωτίας: Ένα θέμα, που πονάει... | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Θεσπρωτία: Εμπορευματικό κέντρο Θεσπρωτίας: Ένα θέμα, που πονάει...

Θεσπρωτία: Εμπορευματικό κέντρο Θεσπρωτίας: Ένα θέμα, που πονάει...
Η δημιουργία του εμπορευματικού κέντρου Θεσπρωτίας, είναι ένα θέμα, που πονάει...

Όταν πρωτοανακοινώθηκε το 1998, πριν 22 ολόκληρα χρόνια, η κατασκευή του, με την προοπτική διασύνδεσής του με το λιμάνι Ηγουμενίτσας και την Εγνατία Οδό, το γεγονός πανηγυρίστηκε στο Νομό, αλλά και στην υπόλοιπη Ήπειρο. 

Τα οφέλη πολλά από τη δημιουργία εμπορευματικού κέντρου στη Θεσπρωτία: Απασχόληση ανέργων με τη δημιουργία πολλών νέων θέσεων εργασίας, λειτουργία πληθώρας επιχειρήσεων, ανάδειξη της περιοχής σε διεθνή διαμετακομιστικό κέντρο.

Δυστυχώς, όμως, η αρχική αισιοδοξία έσβησε άδοξα... 

Μετά τις  διαφωνίες για το που θα στεγαστεί, οι οποίες ξεπεράστηκαν (τελικά προκρίθηκε η ανάπτυξη ενός διπολικού εμπορευματικού κέντρου, ένα τμήμα του εντός της ζώνης του λιμένα της Ηγουμενίτσας και το άλλο στην περιοχή, που καταλαμβάνεται σήμερα από το Βιομηχανικό Πάρκο Θεσπρωτίας (Γκρίκα Παραμυθιάς), ήρθε πριν τέσσερα περίπου χρόνια η ένταξη της χρηματοδότησης και αδειοδότησης του έργου "AdriUp"  με ευρωπαϊκά κονδύλια.

Πριν λίγες ημέρες, όμως, το έργο " "AdriUp" απεντάχθηκε, λόγω καθυστερήσεων, όπως ανέφερε το επίσημο αιτιολογικό, και το εμπορευματικό κέντρο Θεσπρωτίας φαίνεται ως όνειρο, που σιγά σιγά απομακρύνεται.

Στα πλαίσια του "AdriUp", προβλεπόταν η κατασκευή επιχειρηματικού πάρκου/ εμπορευματικού κέντρου Ηγουμενίτσας και η κατασκευή της οδικής σύνδεσης του κέντρου με την Εγνατία Οδό και κατ’ επέκταση με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Επίσης προβλεπόταν μελέτες για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου και την ανάπτυξη νέου τερματικού σταθμού για πλοία Ro-Ro/ Ro-Pax στο λιμάνι της Ανκόνα, αναδιάρθρωση της αποβάθρας VI στο λιμάνι της Τεργέστης και βελτίωση της σιδηροδρομικής υποδομής στο εμπορευματικό κέντρο «InterportodiTrieste».

Σ' αυτή τη φάση δεν έχει σημασία ο καταλογισμός ευθυνών, αλλά το αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα είναι αρνητικό.

Γι' αυτό είναι σωστή η πρόταση του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας, σύμφωνα με την οποία "κάθε εμπλεκόμενος φορέας και φορέας άσκησης δημόσιας εξουσίας, να θέσει ως άμεσο και αδιαπραγμάτευτο στόχο του την επανένταξη του έργου σε τροχιά υλοποίησης, μέσω οποιουδήποτε χρηματοδοτικού εργαλείου θα διασφαλίσει την ομαλή υλοποίησή του και ταυτόχρονα τα συμφέροντα του Θεσπρωτικού αλλά και ευρύτερα Ηπειρωτικού λαού".   

Με λίγα λόγια το εμπορευματικό κέντρο Θεσπρωτίας πρέπει να λειτουργήσει οπωσδήποτε. Το έχει ανάγκη ο τόπος, για να διασφαλίσει την ανάπτυξή του στο μέλλον. 
epirusblog.gr
5 of 5
Η δημιουργία του εμπορευματικού κέντρου Θεσπρωτίας, είναι ένα θέμα, που πονάει... Όταν πρωτοανακοινώθηκε το 1998, πριν 22 ολόκληρα χρ...
Θεσπρωτία: Εμπορευματικό κέντρο Θεσπρωτίας: Ένα θέμα, που πονάει...
epirusblog.gr
5 of 5
Η δημιουργία του εμπορευματικού κέντρου Θεσπρωτίας, είναι ένα θέμα, που πονάει... Όταν πρωτοανακοινώθηκε το 1998, πριν 22 ολόκληρα χρ...
Ήγουμενίτσα 457324036527311869
Σχόλια
item