Γιάννενα: «Μαθαίνω πώς να μαθαίνω καλύτερα»- Μία εκδήλωση για μαθητές γονείς και φροντιστές Γιάννενα: «Μαθαίνω πώς να μαθαίνω καλύτερα»- Μία εκδήλωση για μαθητές γονείς και φροντιστές | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: «Μαθαίνω πώς να μαθαίνω καλύτερα»- Μία εκδήλωση για μαθητές γονείς και φροντιστές

Γιάννενα: «Μαθαίνω πώς να μαθαίνω καλύτερα»- Μία εκδήλωση για μαθητές γονείς και φροντιστές
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ιωαννίνων διοργάνωσε το απόγευμα του Σαββάτου, στην Αίθουσα Αρχιεπισκόπου Σπυρίδωνος της Ζωσιμαίας Παιδαγωγικής Ακαδημίας ανοιχτή εκδήλωση για μαθητές γονείς και φροντιστές.
Ομιλητής ήταν ο Γιώργος Παναγιωτακόπουλος ΜSc Ψηφιακή Εκπαίδευση, Πανεπιστήμιο Εδιμβούργου Καθηγητής Φυσικής – Συγγραφέας – Σύμβουλος Μάθησης Με τίτλο: «Μαθαίνω πώς να μαθαίνω καλύτερα».
Η διάλεξη αφορούσε:
  • στους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου που δυσκολεύονται να μελετήσουν καθώς και σε αυτούς που θέλουν να ανεβάσουν την απόδοσή τους αλλάζοντας την καθημερινή πρακτική μελέτης τους,
  • στους μαθητές της τελευταίας τάξης του Λυκείου που θα δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις και θα ήθελαν να διαβάζουν και να μαθαίνουν αποδοτικότερα,
  • στους καθηγητές όλων των ειδικοτήτων που ενδιαφέρονται να βοηθήσουν τους μαθητές τους να ξεπεράσουν τις δυσκολίες μάθησης που συναντούν, και
  • στους γονείς που ενδιαφέρονται να συμβουλέψουν σωστά τα παιδιά τους για το πώς πρέπει να μελετούν καθημερινά.

Πού βασίστηκε η διάλεξη;

Η διάλεξη ήταν βασισμένη στα τελευταία συμπεράσματα της ακαδημαϊκής έρευνας για το πώς πρέπει να μελετούν οι μαθητές, ώστε να μπορούν να κωδικοποιούν αποδοτικότερα και να ανακαλούν εύκολα από τη μνήμη τους δεδομένα, έννοιες, διαδικασίες και πρακτικές λύσης των προβλημάτων που συναντούν κατά τη διάρκεια της Γυμνασιακής και Λυκειακής τους πορείας. 
Στη διάλεξη αναφέθηκαν πρακτικές που μπορούν να ενσωματωθούν στην καθημερινή μελέτη του κάθε μαθητή, ενώ έγινε αναφορά στις δυσκολίες που συναντά ο μαθητής στην υλοποίηση των πρακτικών αυτών.
Κάποιες ερωτήσεις που σχετικές με τη διάλεξη:
  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης μνήμης και πώς μπορώ να τα διευκολύνω για πιο αποδοτική μελέτη;
  • Πώς είναι οργανωμένη η μνήμη των έμπειρων μαθητών και πώς μπορώ να πετύχω την οργάνωση αυτή;
  • Πώς μελετώ αποδοτικότερα και γιατί;
  • Πώς μπορώ να φτιάξω το πρόγραμμά μου ώστε να μελετώ αποδοτικότερα και πώς πρέπει να κατανέμω τη μελέτη μου την εβδομάδα ώστε να έχω καλύτερα αποτελέσματα σε ένα μάθημα;
  • Πώς πρέπει να δίνονται και να δουλεύονται οι εργασίες από τους μαθητές στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς;
  • Γιατί πρέπει να αποκτώ γενικές γνώσεις ακόμη και αν μπορώ εύκολα να τις βρω στη Google;
  • Πώς μπορώ να αποφύγω σε ένα διαγώνισμα τα λάθη στις μαθηματικές πράξεις;
  • Πώς ο ύπνος μπορεί να επηρεάσει την απόδοσή μου στα μαθήματα;
  • Τώρα που θα δώσω πανελλήνιες να κλείσω το λογαριασμό μου στο Facebook;
  • Να έχω το κινητό μου ανοικτό μέσα στο δωμάτιο όταν διαβάζω
epirusblog.gr
5 of 5
Γιάννενα: «Μαθαίνω πώς να μαθαίνω καλύτερα»- Μία εκδήλωση για μαθητές γονείς και φροντιστές
epirusblog.gr
5 of 5
Ιωάννινα 7236304384220987432
Σχόλια
item