Χρήσιμες συμβουλές για να γίνετε πιο επικοινωνιακή στο γραφείο

Χρήσιμες συμβουλές για να γίνετε πιο επικοινωνιακή στο γραφείο
Αν αισθάνεστε περίεργα στο εργασιακό σας περιβάλλον ή είστε ντροπαλή  και δυσκολεύεστε να εκφραστείτε τότε πρέπει να ακολουθήσετε κάποιες από τις παρακάτω συμβουλές.
1. Δες πως αντιδρούν
Ο πιο εύκολος τρόπος να δεις αν επικοινωνείς καλά με τους συναδέλφους σου είναι να προσέξεις τις άμεσες αντιδράσεις τους στα λεγόμενα σου.
Όταν έχεις μια παρουσίαση ή ένα meeting σε υποστηρίζουν ή σου ασκούν κριτική; Aνταποκρίνονται στις ιδέες και τις προτάσεις σου ή συνήθως διαφωνούν; φαίνεται να σου έχουν εμπιστοσύνη και να σε θεωρούν αξιόπιστη ή αδιαφορούν και σε διακόπτουν όταν μιλάς; Όλες αυτές οι αντιδράσεις δείχνουν κατά πόσο επικοινωνείς σωστά μαζί τους.
2. Γίνεσαι κατανοητή;
Όταν μιλάς προσπάθησε να γίνεσαι κατανοητή έτσι ώστε οι άλλοι να καταλαβαίνουν αυτά που λες και να σε ακούν προσεκτικά. Κατά αυτόν τον τρόπο, η συζήτηση θα χτίζεται γύρω από αυτά που λες αντί να αλλάζουν όλοι θέμα με την πρώτη ευκαιρία.
Το να γίνεσαι κατανοητή είναι πολύ σημαντικό για την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας σου με τους συναδέλφους.
3. Σε παίρνουν στα σοβαρά;
    Είναι αδύνατο να πάρεις προαγωγή ή να αποκτήσεις μια ηγετική θέση αν οι συνάδελφοι σου δεν σε παίρνουν στα σοβαρά.
    Πρέπει να είσαι σίγουρη ότι ξέρεις για ποιο πράγμα μιλάς και ότι έχεις κάνει μια άριστη προετοιμασία.
    Ακόμη πρέπει να είσαι έτοιμη να επικοινωνήσεις με τους άλλους με τέτοιο τρόπο ώστε να αναδεικνύονται οι πνευματικές και επαγγελματικές σου ικανότητες.
4. Πρόσεξε το αντίκτυπο των λεγομένων σου
    Αν βλέπεις τους συναδέλφους σου να αντιδρούν κάθε φορά αρνητικά στις ιδέες σου, σημαίνει ότι ίσως νιώθουν ότι απειλούνται από αυτά που προτείνεις.
    Προσπάθησε να σκεφτείς από πριν τυχόν παρακλάδια ή επιπτώσεις που μπορεί να έχουν οι προτάσεις σου καθώς και τα συναισθήματα που μπορεί να προκαλέσουν για να αποφύγεις τέτοιου είδους αντιδράσεις.
5. Κάνε τους να σε θυμούνται
    Πολλές φορές μπορεί να νιώθεις αόρατη καθώς κανείς δεν δείχνει να θυμάται τι είπες και πιθανόν κάποιος σε διέκοψε την ώρα που μιλούσες. Αυτό είναι σημάδι ότι δεν είσαι αρκετά δυναμική.
    Προσπάθησε να γίνεις πιο δυναμική στον τρόπο που μιλάς και κάνε τους άλλους να σε προσέξουν αλλά και να θυμούνται τις προτάσεις και τις ιδέες σου.
epirusblog.gr
5 of 5
Χρήσιμες συμβουλές για να γίνετε πιο επικοινωνιακή στο γραφείο
epirusblog.gr
5 of 5
ενδιαφέροντα 7880418526712481432
item