Θεσπρωτία: Στις 19 Ιανουαρίου, το σεμινάριο για το “Τουριστικό Μάρκετινγκ” στην Παραμυθιά Θεσπρωτία: Στις 19 Ιανουαρίου, το σεμινάριο για το “Τουριστικό Μάρκετινγκ” στην Παραμυθιά | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Θεσπρωτία: Στις 19 Ιανουαρίου, το σεμινάριο για το “Τουριστικό Μάρκετινγκ” στην Παραμυθιά

              Θεσπρωτία: Στις 19 Ιανουαρίου, το σεμινάριο για το “Τουριστικό Μάρκετινγκ” στην Παραμυθιά
Ο υπό σύσταση σύλλογος τουριστικής ανάπτυξης Παραμυθιάς, στα πλαίσια των δράσεων του για την ανάπτυξη και εξωστρέφεια του τουριστικού προϊόντος, θα πραγματοποιήσει, μια σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων που θα απευθύνονται στους επιχειρηματίες, τους εργαζόμενους και τους σπουδαστές του τουρισμού του νομού Θεσπρωτίας.

Η αρχή γίνεται με το σεμινάριο για το “Τουριστικό Μάρκετινγκ” με ομιλητή τον Σύμβουλο Επιχειρήσεων & Marketing, Βασίλη Παππά την Κυριακή 19 Ιανουαρίου στις 10:30 π.μ. στο Θέατρο Καρκαμίσι στην Παραμυθιά

Το σεμινάριο είναι ΔΩΡΕΑΝ, θα αναλύσει όλες τις σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ που συμβάλουν στην μεγιστοποίηση των κερδών από το τουριστικό προϊόν.

Την συμμετοχή σας στο πρώτο σεμινάριο, μπορείτε να δηλώνετε στο email: paramythia.travel@gmail.com

Γιατί γνώση τουριστικού μάρκετινγκ

Το τουριστικό μάρκετινγκ, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων ενος προορισμού, καθώς και στην προσέλκυση περισσότερων τουριστών στις Τουριστικές Επιχειρήσεις. 

Σε ένα τόσο σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον, η πολύ καλή γνώση του ανταγωνισμού, της συμπεριφοράς των καταναλωτών τουριστών, καθώς και ο σχεδιασμός μιας αποτελεσματικότερης στρατηγικής προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος και των τουριστικών μας υπηρεσιών, αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας και της κερδοφορίας.

Η Τουριστική Βιομηχανία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους κλάδους στην παγκόσμια Οικονομία, με τον ανταγωνισμό συνεχώς να αυξάνεται, τόσο μεταξύ των τουριστικών προορισμών, καθώς και των παρερχόμενων υπηρεσιών και των τιμών των τουριστικών επιχειρήσεων. 

Ο Τουρίστας καταναλωτής λόγω των εξελίξεων της τεχνολογίας έχει πλέον πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες. Με το πάτημα ενός κουμπιού, ο σύγχρονος Τουρίστας καταναλωτής, μπορεί εύκολα να περιηγηθεί σε διαφορετικούς προορισμούς, να συγκρίνει τιμές και παρεχόμενες υπηρεσίες, να σχεδιάσει μόνος του τις διακοπές του.
epirusblog.gr
5 of 5
              
Θεσπρωτία: Στις 19 Ιανουαρίου, το σεμινάριο για το “Τουριστικό Μάρκετινγκ” στην Παραμυθιά
epirusblog.gr
5 of 5
              
Ήγουμενίτσα 3883130716421061659
Σχόλια
item