Πρέβεζα: Από την κατάληψη στην... παρέλαση οι μαθητές του Μουσικού - "Μπάχαλο" με τις... "αποφάσεις" να μην παρελάσουν!

Πρέβεζα: Από την κατάληψη στην... παρέλαση οι μαθητές του Μουσικού - "Μπάχαλο" με τις... "αποφάσεις" να μην παρελάσουν!
Για άλλη μια φορά στην Πρέβεζα βρισκόμαστε ανάμεσα σε αποφάσεις, αποφάσεις και… τελικές αποφάσεις.
Μόνο στην προκειμένη οι πρωταγωνιστές της τελικής απόφασης και της υλοποίησης της ήταν μαθητές και γονείς. Οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Πρέβεζας και ο σύλλογος γονέων.
Η επιθυμία τους να παρελάσουν, συνοδευόμενοι από τους γονείς, παρά τις διαφορετικές «αποφάσεις» πυροδότησε κριτικές και σχόλια αλλά και αναπάντητα ερωτήματα.
Οφείλονται απαντήσεις
Ερωτήματα τα οποία καλούνται μέρες τώρα να απαντήσουν οι «μεγάλοι» οι οποίοι φαίνεται πως για μια ακόμη φορά αφήνουν τον χρόνο να γιατρέψει τα όποια λάθη τους, ή όχι. Αυτό θα το κρίνει ο κόσμος.
Οφείλουν όμως να δώσουν απαντήσεις. Είναι υποχρεωμένοι άλλωστε λόγω της θέσης τους και των ευθυνών που επωμίζονται.
Ας δείξουν έστω και καθυστερημένα πως «ακούν» τις φωνές. Εκτός και εάν επιδιώκουν το καταλάγιασμα της φουρτούνας που προκάλεσαν, τηρώντας τα… πρωτόκολλα, με φάρμακο τον χρόνο.
Ή σε μια προσπάθεια να αποφύγουν να πραγματοποιηθεί η… «φήμη» περί ανάρτησης πανό κατά την παρέλαση, «αποφάσισαν» και… «διέταξαν».
Μόνο ο σύλλογος διδασκόντων του Μουσικού επιχείρησε να εξηγήσει τι ακριβώς συνέβη δίνοντας στην δημοσιότητα σχετική ανακοίνωση στην οποία μάλιστα κάνει λόγο και για δημοσιογραφική δεοντολογία αναφορικά με διασταύρωση πληροφοριών.
Εδώ στο pamepreveza κάπου το έχουμε ξανακούσει αυτό… από την εκπαιδευτική κοινότητα.
Πιθανόν να μην έχει γίνει αντιληπτό, πως η καταγραφή γεγονότων, έτσι όπως συμβαίνουν την ώρα που συμβαίνουν δεν επιδέχεται διασταύρωση.
Όμως τι γίνεται με την… «εκπαιδευτική δεοντολογία»;
Τα γεγονότα
Πάμε όμως τώρα να δούμε τι ακριβώς συνέβη την 25η Μαρτίου στην παρέλαση στην Πρέβεζα και ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
Και αναφερόμαστε στο γεγονός της συμμετοχής στην παρέλαση των μαθητών του Μουσικού σχολείου.
Λίγο πριν παρελάσουν οι μαθητές υπήρξε μια «διαφωνία» για το εάν μπορούν να το κάνουν ή όχι.
Αν και τελικά τα παιδιά παρέλασαν, ωστόσο παραμένει σε εκκρεμότητα τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις.
Σε περιπτώσεις δηλαδή, που δεν έχουν παρθεί σχετικές αποφάσεις από τις αρμόδιες διευθύνσεις (σχολείο, Δ/θμια, κ.λπ.) και δεν έχει υπάρξει ενημέρωση του τελετάρχη της παρέλασης, του υπεύθυνου δηλαδή που έχει οριστεί από την Δ/θμια.
Και ας καταθέσουμε τα γεγονότα.
Τι λέει ο Σύλλογος Διδασκόντων
Όπως ανακοινώθηκε από το Δ/ντη και το Σύλλογο Διδασκόντων του Μουσικού Σχολείου, αυτό τελούσε υπό κατάληψη στις 18 και 19 Μαρτίου και στις 21 και 22 Μαρτίου. Έως την Παρασκευή δηλαδή, τελευταία μέρα πριν την παρέλαση της Δευτέρας.
Σύμφωνα πάντα με τον Σύλλογο Διδασκόντων «Η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής: πρώτα γίνεται η κατάληψη με απόφαση του 15μελούς  και έπειτα μαθητική συνέλευση όπου κατατίθενται και διατυπώνονται τα αιτήματα. 
Σε αυτήν τη διαδικασία ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν λαμβάνει μέρος ούτε έχει την ευθύνη για τις αποφάσεις και πράξεις των μαθητών. Κατά τη διάρκεια της κατάληψης ο Σύλλογος βρίσκεται εκτός του εκπαιδευτηρίου, επομένως, δεν έχει τη δυνατότητα να λάβει καμία απόφαση όσον αφορά τη λειτουργία του σχολείου».
Όπως επισημαίνει ο σύλλογος υπήρξε έτσι η αδυναμία του σχολείου να υλοποιήσει τρεις προγραμματισμένες εκδηλώσεις, αφού δεν έγιναν και οι πρόβες την τελευταία εβδομάδα.
Σύμφωνα πάντα με τον σύλλογο, «δεν υπήρχε έτσι η δυνατότητα να γίνουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες, έτσι ώστε το σχολείο να μπορέσει να συμμετάσχει στην παρέλαση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου. 
Και αυτό γιατί το σχολείο τελούσε υπό κατάληψη έως και την Παρασκευή, με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιηθούν ούτε οι δοκιμαστικές που προβλέπονται, ούτε ο καθορισμός των μαθητών που θα συμμετείχαν, ούτε η προετοιμασμένη γιορτή, ούτε η κατάθεση στεφάνου».
Έτσι δεν κατέστη δυνατό το Μουσικό Σχολείο, να ορίσει επίσημα τη μαθητική κοινότητα που θα συμμετείχε στην παρέλαση, επισημαίνει στην ίδια ανακοίνωση ο Σύλλογος Διδασκόντων, τονίζοντας πως δεν έδρασε «με «τιμωρητικό» πνεύμα ούτε φυσικά με ανθελληνικό».
Αρχική "απαγόρευση" για να μην παρελάσουν από τον τελετάρχη και η απόφαση των γονιών να συνοδεύσουν τα παιδιά τους στην παρέλαση
Από την άλλη υπήρξε μια διαφωνία την ώρα της παρέλασης στην οποία εμπλέκεται ο τελετάρχης της παρέλασης, σύμφωνα πάντα με γονείς των μαθητών.
Μετά την επιθυμία των μαθητών να παρελάσουν όμως και τη συγκέντρωση στον γνωστό χώρο, συνοδευόμενοι από γονείς, μιας και οι εκπαιδευτικοί δεν συμμετείχαν, δέχτηκαν «αντιδράσεις» γι αυτήν τους την απόφαση. Ότι δηλαδή δεν μπορούν να παρελάσουν.
Να σημειωθεί ότι ο σύλλογος γονέων, την προηγούμενη μέρα, είχε πάρει απόφαση να συνοδεύσει τα παιδιά στην παρέλαση.
Μάλιστα σύμφωνα πάντα με γονείς που ήταν παρόν, ακούστηκε ότι η «απαγόρευση» της συμμετοχής στην παρέλαση δόθηκε από την Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι ίδιες μαρτυρίες κάνουν επίσης λόγο για απουσία των εκπαιδευτικών, που όπως επισημαίνουν, όφειλαν να ήταν στην παρέλαση κάνοντας επίσης λόγο για «απόφαση» η οποία είχε παρθεί ήδη από προηγούμενες μέρες και για την οποία, όπως τονίζουν, δεν υπήρχε καμία σχετική ενημέρωση.
Υπάρχουν αποφάσεις;
Και γεννάται το ερώτημα. Ενημερώθηκαν οι μαθητές σχετικά με την παρέλαση; Γιατί όπως φάνηκε για τους ίδιους τους μαθητές αλλά και τους γονείς τους, η παρέλαση και η συμμετοχή τους σε αυτή ήταν κάτι δεδομένο και σαφώς δεν είχε καμία σχέση με τις καταλήψεις που είχαν προηγηθεί.
Άλλωστε η τιμή στους ήρωες και ο εορτασμός της επετείου δεν χρήζει ιδιαίτερης «άδειας», τονίζουν φωνές γονέων αλλά και μαθητών.
Και τα ερωτήματα παραμένουν
Ποια ήταν και για ποιο λόγο η απόφαση, εάν υπήρξε απόφαση, της Διεύθυνσης Δ/βθμιας, για να μην παρελάσουν οι μαθητές;
Και τη στιγμή που δεν είχε παρθεί, κατά τα στοιχεία και μαρτυρίες, σύμφωνα με τα λεγόμενα του τελετάρχη, απόφαση από τον σύλλογο διδασκόντων, πως και πότε αποφασίστηκε και με ποιον τρόπο από την Διεύθυνση Δ/θμιας να μην παρελάσουν οι μαθητές;
Και εφόσον δεν είχε παρθεί απόφαση μη συμμετοχής από τον σύλλογο διδασκόντων του Μουσικού, για ποιο λόγο οι συνοδοί εκπαιδευτικοί των μαθητών δεν βρίσκονταν στη θέση τους, στην αφετηρία της παρέλασης δηλαδή; Είχαν ειδοποιηθεί νωρίτερα και αν ναι από ποιον και με ποιον τρόπο;
Και επίσης πως, αφού δεν είχε παρθεί η απόφαση από τον σύλλογο διδασκόντων, δόθηκε «εντολή», σύμφωνα με τον τελετάρχη, από την Δ/θμια περί «απαγόρευσης» συμμετοχής; Μπορούσε να το κάνει και αν ναι με ποια αιτιολογία;
Και στην τελική, ας κατατεθούν οι όποιες γραπτές αποφάσεις (εκτός και εάν υπάρχουν και προφορικές…;;) που πάρθηκαν και πότε.
Όλα έγιναν το πρωί της Δευτέρας, ημέρα της παρέλασης; αφού έως και την Παρασκευή το σχολείο τελούσε υπό κατάληψη;
Και κλείνοντας, για να τιμήσει κάποιος την εθνική μας επέτειο και στην προκειμένη οι μαθητές χρειάζονται υποχρεωτικά να έχουν προηγηθεί οι… δοκιμαστικές; Για τιμήσει κάποιος την εθνική μας επέτειο και στην προκειμένη οι μαθητές θα πρέπει υποχρεωτικά να έχουν οριστεί οι παραστάτες; 
Και εάν ναι… έπρεπε να αναμένουν στο σχολείο τους την τελευταία μέρα της γιορτής, αφού είχε προηγηθεί η Τετάρτη που το σχολείο δεν τελούσε υπό κατάληψη; (Γιατί σε άλλα σχολεία ο καθορισμός είχε γίνει και μια εβδομάδα πριν).
Είναι, όπως μπορεί ο καθένας να αντιληφθεί, ερωτήματα που χρήζουν απαντήσεις και προκαλούν ερωτηματικά…
Απαντήσεις στις οποίες κλίνεται η Δ/θμια, ως προϊσταμένη αρχή να δώσει και να ξεκαθαρίσει το τοπίο…
pamepreveza.gr
epirusblog.gr
5 of 5
Πρέβεζα: Από την κατάληψη στην... παρέλαση οι μαθητές του Μουσικού - "Μπάχαλο" με τις... "αποφάσεις" να μην παρελάσουν!
epirusblog.gr
5 of 5
Πρεβεζα 28646771085403930
item