EΙΣΤΕ ΑΝΩ ΤΩΝ 50 ΕΤΩΝ; Τότε διαβάστε το παρακάτω- ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ EΙΣΤΕ ΑΝΩ ΤΩΝ 50 ΕΤΩΝ; Τότε διαβάστε το παρακάτω- ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

EΙΣΤΕ ΑΝΩ ΤΩΝ 50 ΕΤΩΝ; Τότε διαβάστε το παρακάτω- ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

EΙΣΤΕ ΑΝΩ ΤΩΝ 50 ΕΤΩΝ; Τότε διαβάστε το παρακάτω- ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Είστε άνω των 50; Αν ναι τότε διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές των ειδικών γιατί σας ενδιαφέρουν. Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να τρώτε; Γνωρίζετε;

ΓλυκάΌσο κι αν σας αρέσουν τα γλυκά καλό θα είναι αν δεν μπορείτε να τα κόψετε, έστω να τα μειώσετε. Εκτός από περιττές θερμίδες ανεβάζουν και το ζάχαρο.


Λιπαρά μεσημεριανά φαγητάΜπορεί τα σαλάμια, οι τηγανιτές πατάτες και τα λιπαρά φαγητά να είναι εύγευστα, ωστόσο θα πρέπει όσο γίνεται να τα καταναλώνουμε με ρέγουλα. Αντίθετα μπορείτε να τρώτε κοτόπουλο, όσπρια και σαλάτες.


Λευκή σοκολάταΗ μαύρη σοκολάτα, όπως όλοι ξέρουμε είναι ευεργετική για τον οργανισμό, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και για την λευκή καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα ζάχαρης αλλά και βούτυρο κακάο.


Χοιρινή μπριζόλαΑν είστε λάτρεις του κρέατος αντί για χοιρινή επιλέξτε μοσχαρίσια μπριζόλα που περιέχει λιγότερα λιπαρά.


Μπάρες πρωτεΐνηςΚάποιοι θεωρούν πως οι μπάρες πρωτεΐνης είναι διαιτητικές με αποτέλεσμα να τις καταναλώνουν αρκετά συχνά. Αυτό είναι μεγάλο λάθος καθώς περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη.


ΤουρσίΕσφαλμένα πολλοί νομίζουμε πως το τουρσί δεν παχαίνει. Κι όμως περιέχει μεγάλη ποσότητα αλατιού με αποτέλεσμα να ανεβάζει την πίεση στα ύψη.


Κονσέρβες σούπαςΌπως το τουρσί έτσι και οι έτοιμες σούπες περιέχουν αλάτι αλλά και συντηρητικά γι’ αυτό καλό θα είναι και αυτές να τις αποφεύγετε.
epirusblog.gr
5 of 5
EΙΣΤΕ ΑΝΩ ΤΩΝ 50 ΕΤΩΝ; Τότε διαβάστε το παρακάτω- ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ
epirusblog.gr
5 of 5
ενδιαφέροντα 5005032361815224236
Σχόλια
item