Θα φέρουμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα;

Θα φέρουμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα;

Το newsauto.gr αποκαλύπτει τις επενδύσεις που είναι έτοιμες να γίνουν στην γύρω περιοχή μας και που μπορούμε άμεσα να διεκδικήσουμε με μεγάλο όφελος τις χιλιάδες νέες και καλές θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν, ενω η χώρα μας, και με τα νέα δεδομένα της εμπιστοσύνης των αγορών, θα μπεί και πάλι στο επενδυτικό στόχαστρο μεγάλων πολυεθνικών.

Μεταξύ άλλων και η συνεχής ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης απαιτεί από όλους τους κατασκευαστές να προσαρμόσουν την παραγωγή τους στα νέα δεδομένα, μετατρέποντας τα υπάρχοντα εργοστάσιά τους ώστε να υποδεχθούν την κατασκευή των νέων ηλεκτρικών μοντέλων.

Επιπλέον όμως απαιτεί και τη μεταφορά της παραγωγής των υπαρχόντων μοντέλων σε νέα εργοστάσια, δημιουργώντας σημαντικές επενδυτικές ευκαιρίες σε περιοχές της Ευρώπης όπως τα Βαλκάνια, που πάντα λόγω του στρατηγικού γεωγραφικού τους προσδιορισμού αποτελούν μια λύση πρώτης προτεραιότητας.

Το τελευταίο διάστημα μάλιστα, το VW Group, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως, έχει επιδοθεί σε έναν αγώνα εύρεσης μιας νέας τοποθεσίας για την κατασκευή αυτοκινήτων της Skoda και της SEAT στην περιοχή μας, με την Τουρκία να φαίνεται ότι έχει κάνει ρελάνς έναντι της Βουλγαρίας και τη Σερβίας, ώστε να είναι αυτή που θα επιλεγεί τελικά ως η νέα τοποθεσία του εργοστασίου. 

Απο την άλλη η χώρα μας, δεν έχει κάνει καν επαφή…



Αντίστοιχες περιπτώσεις πάντως με αυτές του VW Group ενδέχεται να προκύψουν και από άλλους κατασκευαστές, αφού το επικείμενο Brexit έχει κάνει πολλούς στο να στρέψουν το βλέμμα τους προς άλλες περιοχές της Ευρώπης για την παραγωγή των αυτοκινήτων τους

Μεγάλες ευκαιρίες για νέα εργοστάσια μπαταριών ηλεκτρικών

Ωστόσο, εκεί όπου αναμένεται να υπάρχει έκρηξη νέων επενδύσεων είναι στην κατασκευή νέων εργοστασίων που θα παράγουν μπαταρίες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. 

Ο λόγος για αυτό το ενδιαφέρον έχει έντονη πολιτική σκοπιά, αφού οι εν Ευρώπη κατασκευαστές δεν θέλουν πλέον να εξαρτώνται σε αυτό το κομμάτι από την Η.Π.Α. και την Κίνα, που είναι οι δύο κύριοι κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών μοντέλων αυτή τη στιγμή.

Ήδη, η Γαλλία και η Γερμανία ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι θα επιχορηγήσουν με 5 και 6 δις. δολάρια αντίστοιχα την από κοινού κατασκευή προηγμένων κέντρων εξέλιξης και κατασκευής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα στα εδάφη τους. 

Η Ε.Ε. από την πλευρά της έχει δεσμευτεί για να επενδύσει 1,2 δις ευρώ σε αυτή την Γαλλο-Γερμανική προσπάθεια και το πρώτο πιλοτικό εργοστάσιο θα κατασκευαστεί στη Γαλλία σε λίγους μήνες.

Όπως γίνεται λοιπόν κατανοητό, τα εργοστάσια για την κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια μεγάλη επενδυτική ευκαιρία για χώρες όπως η Ελλάδα, που θα μπορούσαν να μπουν δυνατά στο Ευρωπαϊκό επενδυτικό χάρτη δημιουργώντας νέες γραμμές παραγωγής και χιλιάδες θέσεις εργασίας. 

Το μόνο που απαιτείται είναι να υπάρξει η πολιτική βούληση και σωστή εκτίμηση των δυνατοτήτων που μας δίνει η γεωγραφική θέση της χώρας, σε συνδυασμό και με τις νέες απαιτήσεις της εποχής

Μπορούμε λοιπόν να φέρουμε άμεσα μία αυτοκινητοβιομηχανία (και περισσότερες) στην Ελλάδα, δημιουργώντας χιλιάδες καλές θέσεις εργασίας, με την πολιτική βούληση και προς αυτή την επένδυση να είναι δεδομένη…


epirusblog.gr
5 of 5
Θα φέρουμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα;
epirusblog.gr
5 of 5
πολιτική 1943338728928940288
item