Γιάννενα: Φθηνότερο εισιτήριο, περισσότεροι επιβάτες Γιάννενα: Φθηνότερο εισιτήριο, περισσότεροι επιβάτες | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: Φθηνότερο εισιτήριο, περισσότεροι επιβάτες

Γιάννενα: Φθηνότερο εισιτήριο, περισσότεροι επιβάτες
Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε και για τους μετόχους του Αστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων η ανταπόκριση του επιβατικού κοινού στα όρια του Δήμου Ιωαννιτών τον πρώτο χρόνο που ίσχυσε η επιδότηση του εισιτηρίου με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.
Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε από 20 – 30% σε κάποια δρομολόγια, με τους πολίτες να αγκαλιάζουν το μέτρο της επιδότησης, έχοντας τη δυνατότητα μετακίνησης με πολύ μικρότερο κόστος.
Η παράμετρος αυτή ουσιαστικά αποτέλεσε τη βάση για την απόφαση που έλαβε εκ νέου το δημοτικό συμβούλιο, κατά πλειοψηφία, να προχωρήσει σε μία νέα προγραμματική σύμβαση για 12 ακόμη μήνες επιδότησης του εισιτηρίου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ Στέφανο Μουστακλή, όπως και στο παρελθόν, έτσι και το 2017, όπου εφαρμόστηκε το μέτρο της επιδότησης του εισιτηρίου υπήρξε θετική ανταπόκριση από τους πολίτες.
«Είναι λανθασμένη η κατεύθυνση της πολιτείας να θεωρεί ότι μπορεί να αυξήσει τα έσοδά της, όταν αυξάνει τις τιμές των εισιτηρίων. Ο στόχος μας θα πρέπει να είναι η όσο το δυνατόν φθηνότερη μετακίνηση για τους πολίτες. 
Δεν είναι δυνατόν σήμερα να υπάρχει εισιτήριο του αστικού με 2,20 ευρώ. Μπορεί να μη φαίνεται υπερβολικό, όμως αρκεί να σκεφθεί κάποιος πως θα έβλεπε ένα εισιτήριο να κοστίζει 1000 δραχμές», σημείωσε αρχικά ο κ. Μουστακλής.
Απάντηση σε Μπαρτζώκα
Η έγκριση της προγραμματικής σύμβασης και για 12 ακόμη μήνες από το Δήμο Ιωαννιτών έγινε μόνο από την παράταξη της πλειοψηφίας. 
Ειδικότερα όμως ενστάσεις και διατυπώσεις που ακούστηκαν στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου προκάλεσαν αίσθηση, με τον κ. Μουστακλή να στέκεται στις αναφορές του κ. Μπαρτζώκα.
Ο επικεφαλής της παράταξης «Γιάννενα Τώρα» υποστήριξε ότι κάποιες αποφάσεις που είχαν συμφωνηθεί από κοινού από τις εμπλεκόμενες πλευρές, δεν εφαρμόστηκαν.
«Μας λυπεί και μας εξέπληξε δυσάρεστα ο κ. Μπαρτζώκας, γιατί δεν είπε όλη την αλήθεια. Το ΚΤΕΛ συνέδραμε στο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν οι άστεγοι φοιτητές τον περασμένο χρόνο, δίνοντας κάρτες μειωμένες κατά 50% για όσο διάστημα χρειαζόταν. 
Επίσης, εδώ και δύο χρόνια λειτουργούμε νυχτερινά δρομολόγια την Παρασκευή και το Σάββατο μέχρι τη 1 τα μεσάνυχτα. 
Το Πανεπιστήμιο και οι φοιτητές είναι πρώτη προτεραιότητα και γι’ αυτό από το Σεπτέμβριο ενισχύουμε και εκσυγχρονίζουμε ακόμη περισσότερο το στόλο μας με νέα λεωφορεία. Ας μη μηδενίζουν κάποιοι τις προσπάθειες της εταιρείας», τόνισε χαρακτηριστικά. 
Καθυστερήσεις στην αδειοδότηση
Τέλος, η ελληνική πολιτεία και οι δυσκίνητοι μηχανισμοί της αποδεικνύεται πως τρέχουν πίσω από τις εξελίξεις και αυτό φάνηκε στην περίπτωση του πρατηρίου φυσικού αερίου κίνησης στο αμαξοστάσιο του αστικού ΚΤΕΛ.
Η υποδομή είναι έτοιμη εδώ και έναν περίπου μήνα, όμως δεν έχει ακόμη γίνει ο τεχνικός έλεγχος από τις αρμόδιες υπηρεσίες, για να δοθεί η αδειοδότηση και να ξεκινήσει η λειτουργία του πρατηρίου.
«Ευελπιστούμε ότι το πρώτο 20ημερο του Αυγούστου θα έχουμε ολοκληρώσει τη διαδικασία της αδειοδότησης και το πρατήριο θα λειτουργεί κανονικά», κατέληξε ο κ. Μουστακλής.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ele.gr
Epirusblog Gr
5 of 5
Γιάννενα: Φθηνότερο εισιτήριο, περισσότεροι επιβάτες
Epirusblog Gr
5 of 5
Ιωάννινα 7727341679979618698
Σχόλια
item