Λίγοι τα χρησιμοποιούν, μερικοί αδιαφορούν, κάποιοι τα ξεχνούν και κάποιοι άλλοι θεωρούν πως είναι άσκοπη κίνηση: Ποια είναι λοιπόν η σωστή χρήση των φλας;
1- Όταν θέλουμε να στρίψουμε αριστερά η δεξιά. Τα ενεργοποιούμε 30-40 μέτρα πριν το σημείο του ελιγμού.
2- Όταν θέλουμε να παρακάμψουμε οποιοδήποτε εμπόδιο. Τους ενεργοποιούμε όσο γίνεται πιο νωρίς πριν το σημείο της παράκαμψης. Το φλάς το σβήνουμε αμέσως μόλις μετακινήσουμε το όχημα στην διπλανή ελεύθερη λωρίδα και όχι όταν θα περάσουμε το όχημα που μας εμποδίζει, διότι υπάρχει ενδεχόμενο να νομίζουν ότι θα στρίψουμε ή θα σταθμεύσουμε επειδή έχουμε το φλας αναμμένο.
3- ΠΡΟΣΟΧΗ! ‘Όταν θέλουμε να κάνουμε ελιγμό για στάθμευση, επι τόπου στροφή η γωνία δεξιά η αριστερά.
Στάθμευση ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ
– Βγάζουμε δεξί φλας για δεξιά 15 μ πριν το σημείο στάθμευσης και όχι τελευταία στιγμή. Τοποθετούμε το όχημα μας δίπλα από το όχημα που θα παρκάρουμε και σε απόσταση ίση περίπου με 1 μ. Το φλας πρέπει να δουλεύει μέχρι να ξεκινήσουμε τον ελιγμό προς τα πίσω και αρχίσει το αυτ/το να παίρνει κλήση προς τα δεξιά(πεζοδρόμιο).
Αφού πάρει την κλήση προς το πεζοδρόμιο δεν θα πρέπει να σας απασχολεί εάν δουλεύει το φλας ή όχι. Ωστόσο εάν επιθυμείτε μπορείτε να το ανάψετε εκ νέου. Μην ξεχνάτε να βγάζετε φλας αριστερά όταν εξέρχεστε από την θέση στάθμευσης αφού είσαστε ελεύθεροι πίσω.
πηγη