Γιάννενα: Οι εκπαιδευτικοί μπήκαν στη θέση των μαθητών Γιάννενα: Οι εκπαιδευτικοί μπήκαν στη θέση των μαθητών | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: Οι εκπαιδευτικοί μπήκαν στη θέση των μαθητών

Γιάννενα: Οι εκπαιδευτικοί μπήκαν στη θέση των μαθητών

Από την αθρόα προσέλευση 200 και πλέον εκπαιδευτικών και στελεχών της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων χαρακτηρίστηκε η ημερίδα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με θέμα «Ο εκπαιδευτικός στον 21ο αιώνα-Σύγχρονες βιωματικές προτάσεις για αυτομόρφωση», η οποία διοργανώθηκε υπό την εποπτεία των Σχολείων της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, το περασμένο Σάββατο, στα Αρσάκεια Σχολεία Ιωαννίνων.

Στην ημερίδα συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία μεταξύ των οποίων αρκετοί από σχολεία νομών της Άρτας, Θεσπρωτίας, Καστοριάς, Φλώρινας και Θεσσαλονίκης. 

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους πολλοί πανεπιστημιακοί καθηγητές και απηύθυναν χαιρετισμούς ο εκπρόσωπος της Μητρόπολης Ιωαννίνων αρχιμανδρίτης Ιωήλ, ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Κοινωνικής Πολιτικής, Νεολαίας, Αθλητισμού και Εθελοντισμού Παντελής Κολόκας και ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης τού πανεπιστημίου Ιωαννίνων, καθηγητής Αναστάσιος Μικρόπουλος.
\
Η διευθύντρια του Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων Ελένη Παπανικολάου παρουσίασε στο κοινό δύο εξέχουσες προσωπικότητες της πανεπιστημιακής κοινότητας, τον πρόεδρο της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, καθηγητή Γλωσσολογίας Γεώργιο Μπαμπινιώτη και τον γενικό γραμματέα της Φιλεκπαιδευτικής, καθηγητή Ψυχολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών Ιωάννη Παρασκευόπουλο. 


Ο κ. Μπαμπινιώτης, στην εισήγησή του με τίτλο «Η σημασία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την κατάκτηση της γλώσσας: Μια νέα προσέγγιση», παρουσίασε μια καινοτόμο πρόταση της διδασκαλίας της γραμματικής, τονίζοντας ότι η «κρίσιμη ηλικία» για την κατάκτηση της μητρικής γλώσσας είναι η περίοδος των 2 έως 12 ετών, και ο κ. Παρασκευόπουλος μίλησε με θέμα «Μαθησιακά και ψυχολογικά προβλήματα παιδικής ηλικίας. Η ψυχοπαιδαγωγική διαχείρισή τους στο σχολείο και στην οικογένεια: δώδεκα συν τρεις (12+3) προτάσεις». 

Στην ημερίδα, εκτός από τις δύο κεντρικές εισηγήσεις, πραγματοποιήθηκαν δύο ζώνες παράλληλων εισηγήσεων-εργαστηρίων με οργανωμένες δραστηριότητες, από διακεκριμένους στον χώρο της εκπαίδευσης επιστήμονες.


Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχαν τη μοναδική ευκαιρία να «μπουν στη θέση των μαθητών τους», να παρακολουθήσουν, να συζητήσουν, να συνεργαστούν και να προβληματιστούν πάνω στις σύγχρονες μεθόδους, με τις οποίες μπορεί το καθημερινό μάθημα να οργανωθεί και να εμπλουτιστεί. 


Ο διάλογος που αναπτύχθηκε σε κάθε αίθουσα, σε επίπεδο παιδαγωγικό και επιστημονικό, υπό τον συντονισμό των Σχολικών Συμβούλων, υπήρξε ιδιαίτερα γόνιμος και επωφελής και έδωσε σε όλους τους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους, να επιλύσουν τις απορίες τους, να καταθέσουν τις προσωπικές τους απόψεις και γενικά να αλληλεπιδράσουν με τους συναδέλφους τους. 

agon.gr
Epirusblog Gr
5 of 5
Γιάννενα: Οι εκπαιδευτικοί μπήκαν στη θέση των μαθητών
Epirusblog Gr
5 of 5
Ιωάννινα 607315238375820255
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item