Γιάννενα: Ελκυστικά Ιωάννινα… πέρα από μόδες Γιάννενα: Ελκυστικά Ιωάννινα… πέρα από μόδες | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: Ελκυστικά Ιωάννινα… πέρα από μόδες

Γιάννενα: Ελκυστικά Ιωάννινα… πέρα από μόδες
Να αποφύγουν πάση θυσία το πάθημα άλλων περιοχών της χώρας που παρουσίασαν έπειτα από συντονισμένες κινήσεις ή και τυχαία σε κάποιες περιπτώσεις μία τεράστια επισκεψιμότητα, η οποία δεν αξιοποιήθηκε όπως έπρεπε, θέλουν στο Δήμο Ιωαννιτών και στους τοπικούς φορείς που συνεργάζονται στενά στον τομέα του τουρισμού.
Ο προορισμός «Ιωάννινα» όπως έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια από το σύνολο των τοπικών φορέων, ώστε να υπάρχει ως ταυτότητα αναγνώρισης στην Ελλάδα και το εξωτερικό κερδίζει σημαντικό έδαφος στον εγχώριο τουρισμό, κάτι που αποδείχθηκε την περίοδο των Χριστουγέννων.
Οι επαγγελματίες όμως του κλάδου και εκείνοι που ασχολούνται επισταμένως με το κομμάτι του τουρισμού στο δήμο Ιωαννιτών έχουν στα χέρια τους και επιπλέον ενθαρρυντικά στοιχεία, όπως είναι η υψηλή επισκεψιμότητα εκτός της εορταστικής περιόδου, ακόμη και σε περιόδους που ουδέποτε καταγράφονταν επισκεψιμότητες στην πόλη των Ιωαννίνων.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι ο Αύγουστος του 2017, όπου η πόλη των Ιωαννίνων παρουσίασε πολύ υψηλά ποσοστά επισκεψιμότητας, αναμφίβολα τα μεγαλύτερα από κάθε άλλη αντίστοιχη περίοδο στο παρελθόν.
Όσο εύκολα όμως έρχονται οι επισκέπτες στα Ιωάννινα και εξαιτίας της ολοκλήρωσης των οδικών αξόνων, άλλο τόσο εύκολα μπορούν να αποχωρήσουν, εάν συντρέχουν λόγοι όπως είναι οι υψηλές τιμές, η κακή φιλοξενία και γενικότερα οι κακές υπηρεσίες.
Το ενδεχόμενο αυτό όπως και ο κίνδυνος να περάσει η «μόδα» των Ιωαννίνων απασχολεί ήδη τους τοπικούς φορείς με τον αντιδήμαρχο Ν. Γκόλα να τονίζει πως ο κίνδυνος είναι υπαρκτός και για να αντιμετωπιστεί υπάρχουν διάφορες προτάσεις σε πολλά επίπεδα.
«Το σημαντικό είναι πως δεν απευθυνόμαστε σε μία αγορά, αλλά εκτός από την Ελλάδα απευθυνόμαστε στο εξωτερικό. Πιστεύουμε ότι έτσι μπορούμε να μειώσουμε το ρίσκο και να μην έχουμε κάποια στιγμή τεράστια βουτιά στην πληρότητα και τις κρατήσεις. Σημαντική είναι η εκπαίδευση των επαγγελματιών και γι’ αυτό θα προωθήσουμε εκπαιδευτικές ημερίδες για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και οι ανταγωνιστικές τιμές.
Επιχειρούμε επίσης και άλλες κινήσεις, όπως είναι η διασύνδεση με άλλους επαγγελματικούς κλάδους που επωφελούνται από την αύξηση της επισκεψιμότητας», σημείωσε ο κ. Γκόλας.
Στόχος η Ευρώπη
Τα νέα από το μέτωπο του αεροδρομίου Ιωαννίνων ως προς την ολοκλήρωση των εργασιών επέκτασης και αναβάθμισης και ως προς τη λειτουργία των δεξαμενών ανεφοδιασμού είναι ευχάριστα και αυτό επιτρέπει στους τοπικούς φορείς να προσδοκούν μία ενίσχυση της επισκεψιμότητας από τους πρώτους μήνες του 2018.
Ο στόχος όπως τον περιέγραψε ο κ. Γκόλας δεν είναι να επαναπαυθεί κάποιος στην σημερινή εικόνα, αλλά να αναζητήσει τη βελτίωσή της.
«Είναι μία θετική συγκυρία με τη λειτουργία και της Ιόνιας Οδού, τη βελτίωση των υποδομών στο αεροδρόμιο και τα αποτελέσματα της συλλογικής δουλειάς των τελευταίων ετών. Και η Ιόνια θα προσθέσει κόσμο και οι προοπτικές θα βελτιωθούν με το αεροδρόμιο.
Όλοι όμως οφείλουμε να προσπαθήσουμε για τα ευρωπαϊκά Γιάννενα. Δεν πρέπει να μας αρκεί ως ένας εγχώριος προορισμός, αλλά θέλουμε υψηλή επισκεψιμότητα από την Ευρώπη και ολόκληρο τον κόσμο», σημείωσε.
Συνέχεια στην… γνωριμία με την πόλη μας
Απόλυτα επιτυχημένο κρίνεται στο μεταξύ το εγχείρημα του Γραφείου Τουριστικής Προβολής του Δήμου Ιωαννιτών με το πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου».
Οι τουριστικές επισκέψεις – περιηγήσεις των Γιαννιωτών ολοκληρώθηκαν το προηγούμενο διάστημα με απόλυτη επιτυχία, που επιβεβαιώνεται από τον μεγάλο αριθμό συμμετοχών και την ανταπόκριση των πολιτών και τον επίσης μεγάλο αριθμό εκείνων που δεν κατάφεραν τελικά να ακολουθήσουν τα προγράμματα των ξεναγήσεων.
«Το πρόγραμμα των επισκέψεων θα συνεχισθεί και θα ενισχυθεί το επόμενο διάστημα, με νέους προορισμούς που θα προστεθούν στους υπάρχοντες και με την ελπίδα ότι η γνωριμία των κατοίκων της πόλης με τα αξιοθέατα των Ιωαννίνων θα βοηθήσει και στην καλύτερη φιλοξενία των επισκεπτών. 
Είναι σημαντικό οι ντόπιοι να είναι ενημερωμένοι για τους ταξιδιωτικούς προορισμούς και τα αξιοθέατα της πόλης τους, γιατί μπορούν και οι ίδιοι να ενεργήσουν ως «οδηγοί» των επισκεπτών», κατέληξε ο κ. Γκόλας.
Του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ele.gr
Epirusblog Gr
5 of 5
Γιάννενα: Ελκυστικά Ιωάννινα… πέρα από μόδες
Epirusblog Gr
5 of 5
Ιωάννινα 2090948849000012972
Σχόλια
item