Τι πρέπει να γνωρίζεις για το πώς θα πιεις αλκοόλ την περίοδο που αθλείσαι Τι πρέπει να γνωρίζεις για το πώς θα πιεις αλκοόλ την περίοδο που αθλείσαι | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Τι πρέπει να γνωρίζεις για το πώς θα πιεις αλκοόλ την περίοδο που αθλείσαι

Τι πρέπει να γνωρίζεις για το πώς θα πιεις αλκοόλ την περίοδο που αθλείσαι
Παραδέξου το. Μπορεί να κάνεις τα πάντα για να είσαι fit και υγιής, αλλά δεν μπορείς να απαρνηθείς τις μπυρίτσες σου. Έχουμε καλά νέα…για σένα, ειδικά αυτές τις άγιες μέρες, που οι υποχρεώσεις σου στο γυμναστήριο χαλαρώνουν και τα πάρτι είναι στη σειρά: πίνε τα ποτάκια σου χωρίς τύψεις. 
Υπάρχουν έξυπνοι τρόποι (και επιστημονικά τεκμηριωμένοι) για να απολαμβάνεις το αλκοόλ δίχως να δημιουργήσεις προβλήματα στη φόρμα και στα κιλά σου.
Απόφυγε τα σκληρά
Μπύρα και κρασί είναι πιο υγιεινές επιλογές, λένε οι γιατροί. Εκτός από το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα οινοπνευματώδη περιέχουν πολύ λιγότερο αλκοόλ και θερμίδες, είναι επίσης καλή πηγή αντιοξειδωτικών, παρέχοντας οφέλη στην καρδιαγγειακή υγεία και στην πρόληψη κατά του καρκίνου.
Πίνε διάφανα αντί για σκούρα
Βότκα ή τζιν, σκέτα ή με τόνικ, είναι καλύτερη επιλογή από ουίσκι. Αν και παρόμοια σε θερμιδική περιεκτικότητα, τα σκούρα ποτά έχουν υψηλότερες συγκεντρώσεις τοξικών ενώσεων που σχηματίζονται κατά τη διάρκεια της ζύμωσης και που είναι υπεύθυνες για το hangover.
Προτίμησε κόκκινο κρασί αντί για λευκό
Ένα καλό Cabernet θα μπορούσε πραγματικά να σε βοηθήσει να διατηρήσεις τη νεανικότητά σου. Ερευνητές στην ιατρική σχολή του Χάρβαρντ επιβεβαίωσαν ότι η ρεσβερατρόλη, μια ένωση που βρίσκεται στο κόκκινο κρασί, προωθεί τη μακροζωία και εμποδίζει την εμφάνιση εκφυλιστικών ασθενειών, επειδή ενισχύει την παραγωγή νέων κυττάρων.
Σε άλλη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό American Journal of Epidemiology διαπιστώθηκε ότι οι άντρες που έπιναν 8-14 ποτήρια κρασιού την εβδομάδα μείωσαν την απειλή ιώσεων, γρίπης ή και απλού κρυώματος έως και 60%.
Ένα ποτηράκι σε κάνει πιο ξύπνιο
Ένα μυαλό ξυράφι είναι εξίσου σημαντικό για τη διατήρηση της αθλητικής σου υπεροχής. Σε αντίθεση με την πεποίθηση ότι το αλκοόλ σκοτώνει εγκεφαλικά κύτταρα, έρευνα που δημοσιεύθηκε στο British Medical Journal διαπίστωσε ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ βελτιώνει την λειτουργία του εγκεφάλου, καταρρίπτοντας το μύθο ότι η αιθανόλη καταστρέφει τους νευρώνες. Αρκεί να μείνεις στο ένα ποτό την ημέρα, τονίζουν οι επιστήμονες.
Πιές κι άλλο ένα για την καρδιά σου
Αν σου αρέσει να τρέχεις, μάθε ότι δυο συγκεκριμένα αλκοολούχα ποτά αποδείχθηκαν σύμμαχοι της καρδιαγγειακής λειτουργίας σου, με βάση μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση American Heart Association Journal. Οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι το κόκκινο κρασί και η μαύρη μπύρα αυξάνουν τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης κατά 30% όταν καταναλώνονται με μέτρο.
Epirusblog Gr
5 of 5
Τι πρέπει να γνωρίζεις για το πώς θα πιεις αλκοόλ την περίοδο που αθλείσαι
Epirusblog Gr
5 of 5
ενδιαφέροντα 8819660204877936959
Σχόλια
item