Ήπειρος: «ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΝΕΦΑ» ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ!...Ενώ ο Αλέξης Τσίπρας έρχεται την Τρίτη για τα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού… Ήπειρος: «ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΝΕΦΑ» ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ!...Ενώ ο Αλέξης Τσίπρας έρχεται την Τρίτη για τα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού… | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Ήπειρος: «ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΝΕΦΑ» ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ!...Ενώ ο Αλέξης Τσίπρας έρχεται την Τρίτη για τα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού…

EGNATIA DIODIA

Η Περιφέρεια Ηπείρου προσφεύγει στο ΣτΕ για τα διόδια στο Δροσοχώρι τονίζοντας πως είναι απαράδεκτο να υπάρχουν τρεις σταθμοί στα όρια μιας Περιφ. Ενότητας και να μην εφαρμόζεται αναλογική χρέωση.

Γιατί το Υπ. Υποδομών επιμένει στο αντίτιμο των 2,40 ευρώ…

«Μαύρα σύννεφα» άρχισαν να συγκεντρώνονται πάνω από τους μεγάλους οδικούς άξονες που διατρέχουν την Ήπειρο λίγες μόλις ημέρες πριν από τα επίσημα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού από τον Αλέξη Τσίπρα!
Βασική αιτία η επικείμενη λειτουργία του σταθμού διοδίων της Εγνατίας στο Δροσοχώρι, την οποία δεν θέλει κανείς κάτοικος του Νομού Ιωαννίνων, για ευνόητους λόγους, καθαρά οικονομικούς. 
Την επιδιώκει όμως το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, επίσης για οικονομικούς λόγους, δηλαδή για να αυξήσει τα έσοδα του αυτοκινητόδρομου, που είναι γεγονός πως η συντήρησή του έχει αυξημένες απαιτήσεις.
Για να εμποδίσει το ξεκίνημα του σταθμού, ο οποίος, σημειωτέον, δεν θα έχει αναλογικά διόδια, αλλά θα χρεώνει τα διερχόμενα οχήματα με το «τσουχτερό» αντίτιμο των 2,40 ευρώ, η Περιφέρεια Ηπείρου στρέφεται δικαστικά κατά του ελληνικού Δημοσίου, προσφεύγοντας στο Συμβούλιο της Επικρατείας! 
Το θέμα είναι σίγουρο πως θα τεθεί την ερχόμενη εβδομάδα και στον ίδιο τον Πρωθυπουργό προβάλλοντας το δίκαιο των διαμαρτυριών τόσο της Περιφέρειας όσο και των θιγόμενων πολιτών.
Θα… ταρακουνήσει!
Δεν είναι συνηθισμένο μια Περιφέρεια της χώρας να προσφεύγει στη δικαιοσύνη ζητώντας ακύρωση υπουργικής απόφασης, ωστόσο, ο Αλέκος Καχριμάνης είχε διακηρύξει εξαρχής ότι δεν θα άφηνε να περάσει έτσι η λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Δροσοχώρι. 
Ανεξαρτήτως της κρίσης του αρμόδιου δικαστηρίου, μια τέτοια ενέργεια έχει ιδιαίτερα έντονο συμβολικό χαρακτήρα και είναι σαφές ότι θα απασχολήσει σοβαρά το κυβερνητικό επιτελείο, το οποίο καλείται να αποφασίσει το δίκαιο ή μη των ενστάσεων, βάζοντας φυσικά στη «ζυγαριά» και τα οικονομικά οφέλη από τη λειτουργία του συγκεκριμένου σταθμού διοδίων με το πλήρες αντίτιμο των 2,40 ευρώ, που είναι επίσης «βαριά»! 
Όπως αναφέρει σε χθεσινή της ανακοίνωση η Περιφέρεια, αναγκάστηκε ουσιαστικά να προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας την ακύρωση της Υπουργικής Απόφασης για τη λειτουργία του συγκεκριμένου σταθμού, με ταυτόχρονη κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων κατά της εφαρμογής της.
Αυτό γιατί απέβησαν άκαρπες οι προσπάθειες που κατέβαλλε το τελευταίο διάστημα προκειμένου να πείσει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αδικία που υφίστανται οι μόνιμοι κάτοικοι της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων και κατ’ επέκταση της Ηπείρου, με τη λειτουργία των διοδίων στο Δροσοχώρι, ως επίσης και τη μη εφαρμογή αναλογικής χρέωσης. 
Όπως είναι γνωστό, η Περιφέρεια είχε προτείνει την καθιέρωση πιο μικρού αντιτίμου, της τάξεως του ενός ευρώ, για τα συγκεκριμένα διόδια, κάτι όμως που δεν έγινε δεκτό από το Υπουργείο.
Όχι και τρεις σταθμοί…
Η  Περιφέρεια επισημαίνει ότι «είναι απαράδεκτο να υπάρχουν ουσιαστικά τρεις σταθμοί διοδίων στα όρια μιας Περιφερειακής Ενότητας, να μην εφαρμόζεται αναλογική χρέωση, όπως συμβαίνει σε άλλες περιοχές και οδικούς άξονες της χώρας και να υποχρεώνονται μόνιμοι κάτοικοι σε καταβολή διοδίων για τις καθημερινές τους μετακινήσεις από τη μόνιμη κατοικία τους προς χώρους εργασίας, μετάβαση σε υπηρεσίες κλπ».
Ένα επίσης σοβαρό επιχείρημα που προβάλλει για να ζητήσει την ακύρωση της απόφασης για τον σταθμό στο Δροσοχώρι είναι η έλλειψη κατάλληλου παράλληλου ή εναλλακτικού οδικού δικτύου που να επιτρέπει την ασφαλή μετακίνηση των μόνιμων κατοίκων χωρίς την υποχρέωση καταβολής διοδίων. 
Προφανώς εδώ γίνεται λόγος κατά βάση για την Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Τρικάλων, με τα γνωστά προβλήματα που αντιμετωπίζει εξαιτίας της ελλιπούς συντήρησής της τα τελευταία χρόνια.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η προσφυγή της Περιφέρειας συνυπογράφεται  από αντιπροσωπευτικές ομάδες πολιτών που θίγονται έντονα από την λειτουργία των σταθμών διοδίων (κάτοικοι, υπάλληλοι, επαγγελματίες, πτηνοτρόφοι, κτηνοτρόφοι). 
Τι θέλει το Υπουργείο
Γιατί όμως το Υπουργείο Υποδομών επιμένει τόσο στη λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Δροσοχώρι και μάλιστα χωρίς αναλογική χρέωση; Μία βάσιμη εξήγηση είναι ότι αυτό εντάσσεται στην προσπάθειά του αφενός να καλύψει τις λειτουργικές ανάγκες και αφετέρου να αυξήσει τα έσοδα του αυτοκινητόδρομου, ενόψει μάλιστα της σχεδιαζόμενης παραχώρησης – ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας. 
Την παράμετρο αυτή δεν πρέπει να παραγνωρίζει κανείς εύκολα. Όπως αναφέρει σε χθεσινό του δημοσίευμα το «ypodomes.com» (Ν. Καραγιάννης), «όταν μιλάμε για ένα δρόμο που το πλάτος του είναι 25 - 30 μέτρα και το οποίο καταπονείται καθημερινά κυρίως από την κίνηση των φορτηγών, έχει ένα μενού εξόδων που είναι πολύ μεγάλο. 
Χρειάζεσαι τακτική συντήρηση του δρόμου, ανά τακτά χρονικά διαστήματα ελαφριά και βαριά συντήρηση (που φτάνει μέχρι αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα), αλλά και υπηρεσίες που πρέπει να παρέχεις στους αυτοκινητιστές (εκχιονισμοί το χειμώνα, οδική βοήθεια κλπ). 
Αυτά κοστίζουν κάποια εκατομμύρια ευρώ ετησίως και αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που οι δρόμοι δίδονται σε παραχωρήσεις με αντάλλαγμα τα διόδια»!
Η Εγνατία Οδός είναι αυτοκινητόδρομος με αυξημένη κίνηση, οπότε η λειτουργία ενός επιπλέον σταθμού διοδίων αντιλαμβάνεται κανείς πόσα έσοδα μπορεί να προσθέσει στον «κουμπαρά» της.
proinoslogos.gr
Epirusblog Gr
5 of 5
Ήπειρος: «ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΝΕΦΑ» ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ!...Ενώ ο Αλέξης Τσίπρας έρχεται την Τρίτη για τα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού…
Epirusblog Gr
5 of 5
Ιωάννινα 3738338146438518535
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item