Άρτα: Παράκαμψη του Μακρυνόρους Άρτα: Παράκαμψη του Μακρυνόρους | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Άρτα: Παράκαμψη του Μακρυνόρους

Άρτα: Παράκαμψη του Μακρυνόρους

Παράδοση την ερχόμενη εβδομάδα των 27 χιλιομέτρων-Η Διεύθυνση Τροχαίας Άρτας παρατείνει τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις-Από την παλιά Εθνική οδό η κυκλοφορία προς ανισόπεδο κόμβο Άρτας.
Λίγο πριν την ολοκλήρωση της Ιόνιας οδού, με την παράδοση στην κυκλοφορία την ερχόμενη εβδομάδα των 27 χιλιομέτρων από Σελλάδες έως και κόμβο Αμφιλοχίας, και λίγο αργότερα των τελευταίων 14 χιλιομέτρων προς Ιωάννινα, η Διεύθυνση Τροχαίας Άρτας παρατείνει τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από Σελλάδες μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Άρτας.
Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση των οχημάτων θα εξακολουθήσει να γίνεται από την παλιά Εθνική οδό, με τα οχήματα που θα φτάνουν στον κόμβο Άρτας από Πέρδικα Ιωαννίνων να βγαίνουν στην έξοδο της Άρτας και να συνεχίζουν από το εθνικό δίκτυο.
Αντίστοιχα όσα οχήματα κινούνται με κατεύθυνση από Αντίρριο προς Ιωάννινα θα διέρχονται από τον ανισόπεδο κόμβο στο ύψος Σελλάδων (που προσφάτως ολοκληρώθηκε) κινούμενα μέχρι Άρτα επίσης από το εθνικό δίκτυο.
Ως λόγος της παράτασης που δίνεται στη μη χρήση του τμήματος αυτού (Σελλάδες έως ανισόπεδο κόμβο Άρτας) αναφέρεται η συνέχιση εργασιών προκειμένου να ολοκληρωθεί το τμήμα και να «κουμπώσει» ουσιαστικά ο αυτοκινητόδρομος. 
«Εάν νωρίτερα ολοκληρωθούν οι εργασίες θα αλλάξουν οι ρυθμίσεις με νεότερη ανακοίνωση», ήταν η διευκρίνιση από την Διεύθυνση Τροχαίας Άρτας, σε σχετική επικοινωνία με τον διοικητή της κ. Χρήστο Τυρολόγο.
Εξάλλου πολύ σύντομα και όπως αναφέρουν πηγές της αναδόχου, η Ιόνια από Σελλάδες μέχρι κόμβο Αμφιλοχίας, συνολικού μήκους 27 χιλιομέτρων θα δοθεί κανονικά προς χρήση. 
Αυτό αναμένεται να γίνει το αργότερο μέχρι 20 Ιουλίου και σύμφωνα με πληροφορίες σε εργάσιμη μέρα. 
Αμέσως μετά και μέχρι 30 Ιουλίου όπως πληροφορούμαστε θα αποδοθεί σε χρήση όλο το έργο συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου και βορειότερου τμήματος μήκους 14 χιλιομέτρων, ήτοι από τον προσωρινό κόμβο στην θέση Πέρδικα Ιωαννίνων έως και τη συνάντησή του με την Εγνατία οδό. 
Κι όπου παράδοση εξ ολοκλήρου σε χρήση, σημαίνει μαζί με τον ανισόπεδο κόμβο Ιωαννίνων λίγο έξω από τα Ιωάννινα (πριν τα ΙΚΕΑ) μέχρι και την συνάντηση της Ιόνιας με τον κόμβο Εγνατίας (Ιωάννινα).
Πληροφορίες αναφέρουν ότι καταβάλλονται εντατικές προσπάθειες ώστε ο νέος αυτοκινητόδρομος να τεθεί εξ ολοκλήρου σε κυκλοφορία πριν την Αυγουστιάτικη έξοδο. 
Αν και παραμένει αδιευκρίνιστος ο ακριβής χρόνος και το σημείο, εντούτοις πληροφορίες θέλουν την εγκαινίαση του έργου να κάνει προσωπικά ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, κι αν αυτό συνδυαστεί με την απόδοση σε χρήση του τελευταίου τμήματος, εκτιμάται πως τα εγκαίνια θα γίνουν εντός των ορίων της Ηπείρου, δηλαδή στο βορειότερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου.
Τα διόδια
Παράλληλα με την οριστική παράδοση του έργου σε χρήση θα τεθούν σε λειτουργία και τα διόδια. Θυμίζουμε ότι στον συνολικού μήκους αυτοκινητόδρομο 196 χιλιομέτρων από Αντίρριο έως Ιωάννινα, η Ιόνια Οδός περιλαμβάνει συνολικά τέσσερις μετωπικούς και 10 πλευρικούς Σταθμούς Διοδίων. 
Οι μετωπικοί βρίσκονται περίπου στις θέσεις που η ονομασία τους προδίδει, ήτοι Κλόκοβας, Αγγελόκαστρου, Μενιδίου και Τερόβου. Οι πλευρικοί ανά δύο βρίσκονται στις εισόδους και εξόδους των ανισόπεδων κόμβων, Γαβρολίμνης, Μεσολογγίου, Κουβαρά, Άρτας και Γοργομύλου.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά
Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Ιόνιας οδού θυμίζουμε: Πρόκειται για αυτοκινητόδρομο 196 χιλιομέτρων από Αντίρριο προς Ήπειρο με δυο λωρίδες κυκλοφορίας + ΛΕΑ (Λωρίδα Εκτάκτου Ανάγκης) ανά ρεύμα κατεύθυνσης, με 19 ανισόπεδους κόμβους, εννέα ΣΕΑ (Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών), τρία Κέντρα Ελέγχου και Συντήρησης, 33 άνω και 100 κάτω διαβάσεις, 19 τοίχους αντιστήριξης (συνολικού μήκους 5 χιλιομέτρων), 363 οχετούς και διευθετήσεις ρεμάτων.
Κι αυτά αποτελούν κατασκευαστικά μόνο τα μικρά τεχνικά έργα του αυτοκινητοδρόμου, διότι στα μεγάλα συγκαταλέγονται οι τέσσερις σήραγγες διπλού κλάδου, ήτοι η γνωστότερη όλων σήραγγα της Κλόκοβας που είναι και η μεγαλύτερη, φτάνοντας σε μήκος τα 2.950 μέτρα, ακολούθως της Μακύνειας μήκους 542 μέτρων, μετά η σήραγγα Καλυδώνας μήκους 1.200 μέτρων και τέλος η αντίστοιχη της Αμπελιάς (Ιωάννινα) μήκους 900 μέτρων.
Στα μεγάλα τεχνικά έργα συμπεριλαμβάνονται οι πέντε μεγάλες γέφυρες και πιο συγκεκριμένα, του Ευήνου ποταμού, μήκους 260 μέτρων και ύψους βάθρων 35 μέτρων. 
Ακολούθως με κατεύθυνση πάντα από Αντίρριο προς Ιωάννινα η γέφυρα Μενιδίου, που είναι η μεγαλύτερη σε μήκος, φτάνοντας τα 532 μέτρα και μέγιστου ύψους βάθρων 33 μέτρα. Μετά η γέφυρα Γυμνότοπου, μήκους 252 μέτρων και ύψους βάθρων 30 μέτρων. 
Η μεγαλύτερη σε ύψος θεμελίωσης είναι αυτή του Τσαγκαρόπουλου με ύψος βάθρων 57 μέτρα και μήκος 447 μέτρα και τέλος η γέφυρα Κρυφοβού, μήκους 280 μέτρων.
Epirusblog Gr
5 of 5
Άρτα: Παράκαμψη του Μακρυνόρους
Epirusblog Gr
5 of 5
Αρτα 5009060527317333723
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item