Άρτα: Βρήκαν το δρόμο αιτήματα ετών… Άρτα: Βρήκαν το δρόμο αιτήματα ετών… | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Άρτα: Βρήκαν το δρόμο αιτήματα ετών…


Άρτα: Βρήκαν το δρόμο αιτήματα ετών…
Εγκρίνονται σημαντικά και αναγκαία έργα για το νομό
-4 εκατ. Ευρώ για το έργο Καταρράκτης-Βουργαρέλι
-3,5 εκατ. Ευρώ για Αθαμάνιο, Θεοδώριανα
-2,6 εκατ. ευρώ για την σύνδεση Μεσόπυργος –Αυλάκι


Άρση της επικοινωνιακής και τουριστικής απομόνωσης, όσο και της οικονομικής ύφεσης σηματοδοτεί η έγκριση έργων που αποτέλεσαν επί σειρά ετών μείζονα αιτήματα του νομού, και η οποία επιτυγχάνεται από την ένταξη με 7,5 εκατ. ευρώ στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων μετά την υπογραφή του αναπληρωτού υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλέξη Χαρίτση και επιπλέον 2,6 εκατ. ευρώ για την σύνδεση με την γειτονική Αιτωλοακαρνανία (τμήμα Μεσόπυρος –Αυλάκι).

Ο αντιπεριφερειάρχης Άρτας, Βασίλης Ψαθάς, σε δηλώσεις τους προς τα τοπικά ΜΜΕ χθες το μεσημέρι εξέφρασε την ικανοποίηση για την εξασφάλιση των απαιτούμενων πιστώσεων που αυτόματα βέβαια σημαίνουν την ικανοποίηση ορισμένων από τα πιο σημαντικά και αναγκαία έργα για το νομό.


Ποια είναι τα έργα 
Το έργο «Βελτίωση υφιστάμενου δικτύου Αθαμάνιο μέχρι Θεοδώριανα σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Άρτας αφορά σε δυο υποέργα και πιο συγκεκριμένα το πρώτο αφορά την παράκαμψη Αθαμανίου με 2,5 εκατ. ευρώ και το δεύτερο η βελτίωση υπάρχοντος δρόμου Αθαμανίου –Θεοδωριάνων με 1 εκατ. ευρώ. 
«Απομένει να έρθουν οι αποφάσεις επίσημα και στην Περιφερειακή Ενότητα Άρτας και κατόπιν ένα εμείς είμαστε οι τελικοί δικαιούχοι να δημοπρατήσουμε τα έργα», επισήμανε ο ίδιος, προσθέτοντας ότι ειδικά στο υποέργο που αφορά την παράκαμψη του Αθαμανίου αποτελεί σημαντική παρέμβαση γιατί πρέπει να αποφορτιστεί κυκλοφοριακά το κέντρο του χωριού και μάλιστα σημείωσε ότι «χρειαζόμαστε και θα αναμένουμε και τη βοήθεια του ΙΓΜΕ ώστε να εξεταστεί από κοντά η κατάσταση για τη χάραξη του νέου δρόμου και επειδή ακριβώς μιλάμε για νέα χάραξη θα χρειαστεί εξ αρχής να αντιμετωπιστεί οποιοδήποτε πιθανό φαινόμενο κατολίσθησης και άρα απαιτείται η εξέταση του εδάφους από τους ειδικούς του Ινστιτούτου Γεωλογικών Μελετών και Ερευνών».
Με το ποσό της τάξης των 7,5 εκατ. ευρώ εντάχθηκαν προς υλοποίηση δυο έργα και συγκεκριμένα το έργο Καταρράκτης-Βουργαρέλι με 4 εκατ. ευρώ και το Αθαμάνιο-Θεοδώριανα 3,5 εκατ. Ευρώ, που πρόκειται για άκρως αναγκαία και σημαντικά έργα, που αποτελούσαν αιτήματα εδώ και πολλά χρόνια, ιδιαίτερα στο κομμάτι Καταρράκτη –Βουργαρέλι όπου ο δασοτουριστικός αυτός δρόμος που ήταν χαρακτηρισμένος από παλιά είναι ένας πολύ σημαντικός δρόμος διότι ενώνει στην ουσία τα Τζουμέρκα.
Επίσης ένα ακόμη σημαντικό έργο για το νομό Άρτας το οποίο έχει λάβει την έγκριση και τις πιστώσεις των 2,6 εκατ. ευρώ αφορά την οδική σύνδεση της Άρτας με την γειτονική περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ήτοι το νομό Αιτωλοακαρνανίας μέσω του άξονα Μεσόπυργος –Αυλάκι. Πρόκειται για δρόμο άρσης της απομόνωσης της περιοχής αυτής που βρίσκεται στον ορεινό όγκο των Ραδοβυζίων και συνδέει την περιοχή της Άρτας με την περιοχή της.
Δίνοντας περαιτέρω διευκρινήσεις ο Αντιπεριφερειαρχης Άρτας επισήμανε ότι «Το πρώτο υποέργο κανονικά είναι στα όρια της Άρτας. Ένα το τμήμα αυτό το δημοπρατήσουμε εμείς, αναμένουμε βέβαια την απόφαση σε σύντομο χρονικό διάστημα, οπότε εάν τελικά έρθει νομίζω ότι αυτό το έργο μπορούμε άμεσα να το δημοπρατήσουμε».

Ποιες οι προηγούμενες παρεμβάσεις
Το συνολικό μήκος του δρόμου Καταρράκτης –Βουργαρέλι αφορά σε συνολικό μήκος δρόμου 14,7 χιλιομέτρων που βρίσκεται στους πρόποδες των Τζουμέρκων. 
Το πρώτο τμήμα του δρόμου είναι 10,2 χιλιόμετρα από Καταρράκτη μέχρι Πάτερ Κοσμά και το δεύτερο από Πάτερ Κοσμά έως Σκιαδάδες έχει μήκος 4,5 χιλιόμετρα. Η σπουδαιότητα του έργου αυτού έχει πολλές αναφερθεί καθότι πρόκειται για δρόμο πλάτους 5 έως 8 μέτρων σε διάφορα σημεία και είναι χωματόδρομος και κατά τμήματα χαλικόδρομος. 
Οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει μέχρι στιγμής από την ΠΕ Άρτας μέσω των Τεχνικών Υπηρεσιών μέχρι σήμερα αφορούσαν σε δυο μεγάλες εργολαβίες από το πρόγραμμα «Πίνδος» με διάρκεια από το 2009 έως το 2014, της τάξης των 3 εκατομμυρίων συνολικά. 
Συγκεκριμένα η πρώτη αφορούσε διανοίξεις και τεχνικά έργα στο κομμάτι Καταρράκτης-Πάτερ Κοσμάς με 1 εκατ. ευρώ και η δεύτερη με διανοίξεις επίσης και τεχνικά έργα στο μήκος από Πάτερ –Κοσμά έως Σκιαδάδες στη διασταύρωση με την επαρχιακή οδό προς Κυψέλη Βουργαρέλι, συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ.
Χρονοδιάγραμμα 
Ο κ. Ψαθάς απαντώντας στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των έργων αυτών, απάντησε ότι «Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε με σαφήνεια να μιλήσουμε για χρονοδιαγράμματα δημοπράτησης, διότι πρέπει να σας εξηγήσω ότι είμαστε αυτή τη στιγμή στην κατεύθυνση να ελέγξουμε τις μελέτες που υπάρχουν. 
Για το πρώτο έργο ειδικά, Καταρράκτης –Βουργαρέλι, οι μελέτες είναι παλιές και θα πρέπει να τις συγκεντρώσουμε και να τις επικαιροποιήσουμε ή να εξετάσουμε αν χρειάζεται κάποια τροποποίηση. 
Για το δεύτερο σκέλος που αφορά την βελτίωση είμαστε σε θέση αν μπορούμε να το δημοπρατήσουμε εμείς, να το κάνουμε άμεσα. Για την παράκαμψη του Αθαμανίου όπως σας είπα πρέπει αν περιμένουμε γιατί χρειαζόμαστε την εισήγηση του ΙΓΜΕ με το οποίο ήδη υπάρχει συνεργασία των Τεχνικών Υπηρεσιών μας και ήδη υπάρχει προεργασία από ανθρώπους ιδιώτες με τους οποίους έχει εργαστεί ο Δήμος Κεντρ. Τζουμέρκων. 
Θέλω να ελπίζω ότι σε ένα τρίμηνο με ένα τετράμηνο θα είμαστε έτοιμοι να δημοπρατήσουμε. Από τα τρία όμως έργα που συνολικά αναφερόμαστε εκείνο στο οποίο είμαστε έτοιμοι να δημοπρατήσουμε σε συντομότερο χρόνο είναι το Μεσόπυργος –Αυλάκι, για το οποίο την μελέτη την κάναμε πρόσφατα πριν ενάμισι χρόνο και δεν έχει και πολλά προβλήματα τεχνικής φύσεως».
Τι υπολείπεται
Σε ερώτηση σχετική με το αν υπάρχουν πλέον επιμέρους συνδέσεις που θα πρέπει να γίνουν σε σχέση και με τους τρεις αυτούς μεγάλους άξονες μπορούν να αλλάξουν πλήρως την εικόνα και να αναβαθμίσουν τον τουριστικό χάρτη και τον αναπτυξιακό χάρτη της περιοχής, επισήμανε τα εξής τρία επιμέρους έργα: «Υπάρχουν νομίζω κάποια κενά τα οποία τα θεωρώ αρκετά σημαντικά. 

Είναι το Καστανιά –Τετράκωμο, η σύνδεση της Άρτας με τα Τρίκαλα όπου απαιτούνται αρκετά χρήματα και το τρίτο και τελευταίο είναι η βελτίωση υπάρχοντος δρόμου μετά τη Ροδαυγή προς γέφυρα Πλάκας».

ixotisartas.gr
Epirusblog Gr
5 of 5
Άρτα: Βρήκαν το δρόμο αιτήματα ετών…
Epirusblog Gr
5 of 5
Αρτα 8472490009040770441
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item