Άρτα: Τέσσερις στάσεις, δώδεκα θέσεις στάθμευσης! Άρτα: Τέσσερις στάσεις, δώδεκα θέσεις στάθμευσης! | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Άρτα: Τέσσερις στάσεις, δώδεκα θέσεις στάθμευσης!

Άρτα: Τέσσερις στάσεις, δώδεκα θέσεις στάθμευσης!
Έχει κουραστεί ο δραστήριος πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Κώστας Σακκάς, να αναζητεί ραντεβού, την μια με τον δήμαρχο, την άλλη με τον αντιδήμαρχο και εσχάτως με τον γενικός γραμματέα...

Κι όμως η αναζητούμενη λύση, για να μην παρατηρείται το σύνηθες μποτιλιάρισμα, στις οδούς Αμβρακίας, Τζαβέλα και Β. Πύρρου, όπου κινείται το αστικό λεωφορείο και πρέπει να κινηθεί με άνεση, βρίσκεται στις τέσσερις στάσεις, που υπάρχουν σ’ αυτή την διαδρομή και τις ανάλογες θέσεις στάθμευσης, που πρέπει να μην υπάρχουν, ακριβώς απέναντι απ’ τις εν λόγω στάσεις.
Η πρόταση έχει γίνει και στην προηγούμενη δημοτική αρχή, αλλά πολύ συχνά κατατίθεται και στην παρούσα, απ’ την διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Άρτας, αλλά επί του παρόντος, αυτοί που είναι αρμόδιοι να λάβουν τις αποφάσεις, ακόμη το σκέφτονται. 
Έχει κουραστεί ο δραστήριος πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Κώστας Σακκάς, να αναζητεί ραντεβού, την μια με τον δήμαρχο, την άλλη με τον αντιδήμαρχο και εσχάτως με τον γενικός γραμματέα, που ο τελευταίος δείχνει πολυάσχολος και δεν βρίσκει τον απαιτούμενο (ελάχιστο βεβαίως) χρόνο, για να συζητήσει και να κινήσει τις διαδικασίες, οι οποίες θα μετατρέψουν την πρόταση, σε δημοτική απόφαση.
Όπως εξηγεί στην «Γ» ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Κώστας Σακκάς, η πρότασή του, θέλει απέναντι από τις στάσεις του Αγίου Μάρκου, της Λαϊκής Αγοράς, της Πλατείας Κιλκίς και του 1ου Δημοτικού Σχολείου, να απαγορευτεί για τρεις θέσεις, η στάθμευση αυτοκινήτων και να χωριστεί ο δρόμος με τους γνωστούς κόκκινους κώνους, οι οποίοι θα είναι σταθεροί. 
Στην μια λωρίδα του χωρισμένου πλέον δρόμου, θα σταματάει το αστικό και θα κάνει την δουλειά του με άνεση και στην άλλη θα κινούνται τα οχήματα, χωρίς να αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα και να μην είναι αναγκασμένα, νε περιμένουν σε ατέλειωτη ουρά, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιβίβασης και αποβίβασης στο αστικό λεωφορείο.
Θα αποφευχθεί έτσι και η λάθος θεώρηση, που μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών έχει, σε σχέση με την κίνηση του αστικού μέσα στην πόλη. 
Γιατί ενώ η άνεση στην κίνηση των οχημάτων και η αποφυγή έντασης ανάμεσα στους οδηγούς, είναι θέμα μιας δημοτικής απόφασης, το… ανάθεμα το παίρνουν τα αστικά, που πρέπει να επαναλάβουμε πως έχουν καθοριστικό ρόλο, στην λειτουργία της κάθε πόλης…. 
astiko-poli-00-a
Επιμένουμε να ρωτάμε τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ Κώστα Σακκά, αν αυτή η πρόταση που αναλύει στην «Γ», έχει κατατεθεί στην δημοτική αρχή και δεν υλοποιήθηκε.
«Να μιλήσουμε για την παρούσα δημοτική αρχή», λέει ο πρόεδρος και ξεκαθαρίζει: «Απ’ την ημέρα που ανέλαβαν τα καθήκοντά του, επιμένω να τους επισκέπτομαι και να ζητώ να γίνει κάτι, για να μην υποφέρουμε όλοι μέσα στην πόλη. 
Αστικά και ιδιωτικά οχήματα, αλλά πρώτα – πρώτα οι πολίτες. Την πρόταση που σας παρουσίασα, την έχω καταθέσει σ’ όλους… Στον δήμαρχο, τους αντιδημάρχους, τον γενικό γραμματέα, την τεχνική υπηρεσία… Παντού».
Απλός και συγκεκριμένος ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Κώστας Σακκάς. Καταθέτει μια πρόταση με βάση την λογική, απευθύνεται σε ανθρώπους που θεωρεί ότι κινούνται με βάση την λογική και στο τέλος αγανακτεί και θέτει το ερώτημα, που κάθε απλός πολίτης θέτει:
-Γιατί μια τόσο απλή πρόταση, η οποία δεν κοστίζει τίποτα, δεν αλλάζει τίποτα σε σχέση με την κυκλοφορία, αλλά λύνει ένα μεγάλο πρόβλημα, δεν υλοποιείται;
Το ερώτημα θέτει και η «Γ» και αναμένει την όποια απάντηση, χωρίς να είμαστε αισιόδοξοι, ότι κάποιος θα φιλοτιμηθεί, όχι να κινητοποιηθεί για την υλοποίηση της πρότασης, αλλά να απαντήσει στο ερώτημα. 
stasi-astiko-00-a
Οι στάσεις σε κακό χάλι!
Αν προκύψει σφοδρή κακοκαιρία, με ισχυρούς ανέμους, θα είμαστε τυχεροί, αν στις στάσεις, όπου περιμένουν το αστικό οι απλοί πολίτες, δεν παρατηρηθεί σοβαρό πρόβλημα, για να μην πούμε, αν δεν θρηνήσουμε θύματα. Όλες οι στάσεις βρίσκονται σε κακό χάλι και ας μην μιλήσουμε για την αισθητική τους, που ανάλογες στάσεις, σε χώρες του τρίτου κόσμου, είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
Για να μην υπάρχει αυτή η εικόνα, ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ, ανέλαβε πρωτοβουλία και ζήτησε απ’ την δημοτική αρχή, να ανατεθεί στον άμεσα ενδιαφερόμενο φορέα, η κατασκευή και η διαχείριση των στάσεων, μέσα από μια προγραμματική σύμβαση, που υπάρχει η δυνατότητα, να υπογραφεί, με την βεβαιότητα ότι το πρόβλημα θα λυθεί και δεν θα υπάρχει η εικόνα που παρατηρούμε σήμερα και πρωτίστως ο κίνδυνος που προαναφέρουμε.
Από κάποιους στον Δήμο, όπως μαθαίνουμε η πρόταση έγινε δεκτή με ενθουσιασμό, θεωρώντας ότι έτσι λύνεται ένα πρόβλημα το οποίο ο Δήμος έδειξε πως δεν μπορεί (για να μην υποψιαστούμε πως δεν θέλει) να λύσει… Όμως ο δήμαρχος και ο γενικός γραμματέας το σκέφτονται ακόμη, λες και θα λάβουν την απόφαση, η οποία θα καθορίσει το μέλλον της ανθρωπότητας.
Κακός ο επίλογος και πάλι.
-Μήπως χρειαστεί κάποιος τραυματισμός πολίτη, για να προκύψει το ενδιαφέρον, για ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα;
Πηγή: gnomiartas.gr
Epirusblog Gr
5 of 5
Άρτα: Τέσσερις στάσεις, δώδεκα θέσεις στάθμευσης!
Epirusblog Gr
5 of 5
Αρτα 2487020921871533049
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Τα καλύτερα

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item