Ήπειρος: Η Ιόνια Οδός «φρενάρει» στο Λεκανοπέδιο Ιωαννίνων Ήπειρος: Η Ιόνια Οδός «φρενάρει» στο Λεκανοπέδιο Ιωαννίνων | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Ήπειρος: Η Ιόνια Οδός «φρενάρει» στο Λεκανοπέδιο Ιωαννίνων

Ήπειρος: Η Ιόνια Οδός «φρενάρει» στο Λεκανοπέδιο Ιωαννίνων
Τέσσερις μήνες απέμειναν μέχρι την καταληκτική ημερομηνία – δέσμευση που υπάρχει  (Μάρτιος 2017) για τη λειτουργία του συνόλου των μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας και στα εργοτάξια παρατηρείται μια έντονη κινητικότητα, όπως τουλάχιστον την καταγράφει το ypodomes. gr. 
Σύμφωνα λοιπόν με τις τελευταίες πληροφορίες, τα έργα στην Ιόνια Οδό έχουν φτάσει στο 86,19% και η αισιοδοξία περισσεύει, αλλά τα ευχάριστα για τους οδηγούς δεν έχουν έρθει ακόμα. 
Αν και είχε ειπωθεί ότι στις αρχές του Φθινοπώρου θα γινόταν η πρώτη παράδοση τμήματος, επικρατεί σιγή ιχθύος και το τι θα λειτουργήσει είναι ακόμη συγκεχυμένο. Το τμήμα Κουβαράς-Αμφιλοχία παραμένει φαβορί, όμως το τελευταίο διάστημα δείχνει πολύ προχωρημένο και το τμήμα Φιλιππιάδα-Αβγό, στο οποίο έχουν τοποθετηθεί και τα διόδια. Θετικά νέα φαίνεται να υπάρχουν και στο «μέτωπο» των απαλλοτριώσεων, σημειώνει το Ypodomes.  
Ωστόσο, για όσους παρακολουθούν από κοντά το έργο στο Λεκανοπέδιο Ιωαννίνων,  είναι πολύ πιθανό σε ένα τμήμα  του, από το ύψος του ΙΚΕΑ μέχρι και τον κόμβο της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων- Άρτας με την Επαρχιακή οδό προς Σκλίβανη, για ένα χρονικό διάστημα να χρησιμοποιείται το σημερινό οδικό δίκτυο, ως «λειτουργική Ιόνια Οδός». Και αυτό γιατί θεωρείται πολύ δύσκολο πλέον λόγω καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις να ολοκληρωθούν τα έργα μέχρι το Μάρτιο. 
Για τα άλλα τμήματα,  υπάρχει η πεποίθηση ότι θα ολοκληρωθούν μέχρι τότε,  ενώ είναι πιθανόν να παραδοθεί νωρίτερα από το καλοκαίρι και η σήραγγα Κλόκοβας.
Η Κεντρική Οδός (Ε-65)
Τα έργα στον οδικό αυτό άξονα, προχωρούν πιο ανεμπόδιστα και με καλούς μηνιαίους ρυθμούς. Το ποσοστό προόδου  φτάνει στο 86% και ο αγώνας δρόμου συνεχίζεται. Το τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα θα παραδοθεί έχοντας 2 πρόσωπα. Στα πρώτα 8 χιλιόμετρα θα παραδοθεί 1 λωρίδα ανά τμήμα ενώ σε όλο το υπόλοιπο τμήμα πάμε για παράδοση τον ερχόμενο Μάρτιο. 
Το μεγάλο στοίχημα είναι πλέον μέχρι τον Μάρτιο να έχουν ξεκινήσει τα έργα και στο νότιο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα. Ο προβληματισμός βέβαια εξακολουθεί να υπάρχει για το τι μέλλει γενέσθαι με το τμήμα Τρίκαλα – Εγνατία Οδό, που αφορά άμεσα και πιεστικά θα λέγαμε την Ήπειρο. 
Για το τμήμα αυτό, μόλις προχθές ο Υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης δήλωσε ότι οι διαπραγματεύσεις του Υπουργείου με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και αναμένεται να τελεσφορήσουν τους πρώτους μήνες του 2017, μεταθέτοντας έτσι τις ανακοινώσεις που αρχικά είχαν τοποθετηθεί από στελέχη του ίδιου Υπουργείου για τέλος του τρέχοντος έτους. 
Ωστόσο υπάρχουν ανοικτά ακόμη σοβαρά ζητήματα, όπως αυτό της οριστικής χάραξης, αλλά και το «λειτουργικό» του οδικού τμήματος. Ο Υπουργός ανέφερε ότι «σύμφωνα με την αναθεώρηση, και το νότιο και το βόρειο τμήμα μπορούν να προχωρήσουν με την ίδια σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή τους, όμως οι δρόμοι του βόρειου και του νότιου τμήματος θα είναι δημόσιοι δρόμοι. 
Δεν ανήκουν ως λειτουργία στον παραχωρησιούχο, που έχει κάνει το μεσαίο τμήμα". Η Κυβερνητική επιλογή μένει να αποδειχθεί στην πράξη, κατά πόσο διευκολύνει ή όχι τις συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, που γενικώς είναι πιο «ανοικτή» σε σύνθετα μοντέλα χρηματοδότησης (Συμπράξεις δηλαδή δημοσίου και ιδιωτών).
Οι άλλοι άξονες
Για την Ολυμπία Οδό, παραμένει η εμπλοκή με τα αρχαιολογικά ευρήματα στο Καμάρι, όμως στα θετικά είναι η συνεχής εργοταξιακή κάλυψη τουλάχιστον μέχρι το Διακοπτό. Οι εργασίες έχουν φτάσει στο  86% και θα γίνει αγώνας για να δοθεί η «λειτουργική Ολυμπία». Υπολογίζεται ότι για την περίοδο Μαρτίου-Αυγούστου 2017 θα παραμείνουν υπό κατασκευή περίπου 8χλμ.
 Στον αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, τα έργα είναι σχεδόν ολοκληρωμένα (είναι στο 92%) και απομένουν οι συνδέσεις με τον αυτοκινητόδρομο εκατέρωθεν. Τα δύσκολα έχουν να κάνουν με κάποιες αποζημιώσεις που ζητά ο κατασκευαστής και την υπογραφή του μνημονίου συναντίληψης που προς το παρόν δεν έχει υπογραφεί. Το 92% της προόδου τα λέει όλα όμως χωρίς συμφωνία «no highway».
Τέλος στον αυτοκινητόδρομο Μορέα, όλα είναι έτοιμα για την τυπική παράδοση του τελευταίου τμήματος, που είναι η Περιφερειακή της Καλαμάτας.
proinoslogos.gr
Epirusblog Gr
5 of 5
Ήπειρος: Η Ιόνια Οδός «φρενάρει» στο Λεκανοπέδιο Ιωαννίνων
Epirusblog Gr
5 of 5
Ιωάννινα 6746551587008309732
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Τα καλύτερα

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item