Άρτα: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ - Λύση χωρίς το αστικό; Άρτα: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ - Λύση χωρίς το αστικό; | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Άρτα: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ - Λύση χωρίς το αστικό;

Άρτα: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ - Λύση χωρίς το αστικό;
Άλλη μια κίνηση δημιουργίας εντυπώσεων… Απ’ αυτές που γίνονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα, για να θολώνουν τα νερά… Να δείχνουν πως ασχολούνται και στην ουσία να μην κάνουν τίποτα... 
Άλλη μια ευρεία σύσκεψη στο Δημαρχείο της Άρτας, για το πολυθρύλητο κυκλοφοριακό της Άρτας, που παίρνει τα χαρακτηριστικά του θρύλου του γεφυριού της Άρτας. Που όλη μέρα κάποιοι ετοιμάζουν λύσεις και το βράδυ, όλες αυτές χάνονται κάπου, όπως και όσοι αποφασίζουν χάνουν την μνήμη τους, γιατί δεν εξηγείται αλλιώς πως αποφασίζουν κάποια μέτρα και δεν υλοποιούν κανένα.
Προσωπικός απολογισμός… Σ΄αυτή την άθλια πόλη, πρέπει να έχω υπογράψει πάνω από πεντακόσια άρθρα, το κοινό χαρακτηριστικό των οποίων ήταν η αναζήτηση λύσης για το κυκλοφοριακό στο κέντρο της πόλης. 
Που τώρα μπορεί να μην αναζητείται, αλλά να καταζητείται, εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα… Αυτό σημαίνει πως πολλαπλάσιες ήταν οι συζητήσεις, με ειδικούς και μη, οι οποίες ακολουθούσαν την δημοσίευση του κάθε άρθρου. 
Τα έχουμε ακούσει όλα, τα έχουμε δει όλα, όπως έχουμε δει το άγχος και την ταλαιπωρία, που υφίστανται όλοι όσοι αποφασίσουν να κινηθούν στο κέντρο της πόλης. Καθόλου τυχαίο, πως το κέντρο ως κοινωνική αναφορά και διεργασία, έχει μεταφερθεί στο Τρίγωνο, όπου οι χώροι συνάντησης, ευημερούν, σε πλήρη αντίθεση με τους ίδιους του κέντρου. Γνωστά και χιλιοειπωμένα… Ας μην επαναληφθούν…
Το τραγικό σε σχέση με το κυκλοφοριακό της πόλης, όπως όλοι καταλήγουν στις συζητήσεις που γίνονται για το θέμα, είναι πως δεν μπορεί να λυθεί, γιατί το μόνο που κάνει η κάθε δημοτική αρχή, όταν ασχολείται με το πρόβλημα, το μόνο που κάνει, είναι να το οξύνει. Κι αυτό, γιατί διαχρονικά δημιουργούνται εχθρικές συνθήκες για το αστικό λεωφορείο…
Πόλη που δεν δημιουργεί συνθήκες, για να λειτουργεί άνετα το αστικό λεωφορείο, μέσα στην πόλη, δεν πρόκειται να λύσει ποτέ το πρόβλημα της κίνησης ανθρώπων και οχημάτων, έχουν αποφανθεί πολλοί ειδικοί, σε μελέτες που έχουν γίνει, όχι για την Άρτα, αλλά για πολλές πόλεις της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού.
-Τι συμβαίνει στην Άρτα;
Αυτό που απεύχονται, οι μελέτες που προαναφέρουμε… Κάθε δήμαρχος που αναλαμβάνει, βάζει και στο μυαλό του, το πώς θα βγάλει το αστικό απ’ το κέντρο της πόλης, λες και η έννοια του αστικού έχει αναφορά στις εθνικές οδούς και άλλους ανάλογους δρόμους. Και όλη αυτή η πρεμούρα, οδηγεί στο να δημιουργούνται εχθρικές συνθήκες για την κυκλοφορία ή καλύτερα την λειτουργία του αστικού, που ο ρόλος του είναι σημαντικός.
Σε αντίθεση με άλλες πόλεις, όπου οι συνήθεις πρωτοβουλίες των Δήμων, αφορούν δράσεις, οι οποίες θα ευαισθητοποιούν κυρίως τη νέα γενιά, για την χρησιμότητα του αστικού λεωφορείου και την αναγκαιότητα της μετακίνησης όλου του πληθυσμού, με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι ο Δήμος Πυλαίας, όπου κάθε χρόνο, αφιερώνει δεκάδες δράσεις, για την ευαισθητοποίηση της χρήσης αστικού, ενώ παράλληλες είναι και οι δράσεις, που θα διευκολύνουν την κίνηση του αστικού.
Στην Άρτα, ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Κώστας Σακκάς, όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, αν και ο ίδιος δεν το λέει, έχει βαρεθεί να κάνει προτάσεις, για την καλύτερη λειτουργία του αστικού… Στην αρχή εισπράττει επαίνους, για το περιεχόμενο των προτάσεων, αλλά μόλις περνούν λίγες ημέρες, αυτές ξεχνιούνται, όπως και οι προηγούμενες. 
Για να ξαναπροκύψει μια αφορμή, να κληθεί και πάλι, να ξανακαταθέσει προτάσεις, γνωρίζοντας πως κι αυτές θα ξεχαστούν, αλλά ο ίδιος επιμένει να είναι συνεπής, απέναντι στο καθήκον που έχει αναλάβει. 
Φαύλος κύκλος, που στην ουσία επιβεβαιώνει πως όσο κι αν θέλουν να δείχνουν κάποιοι πως ασχολούνται με το κυκλοφοριακό πρόβλημα, απλά το οξύνουν, γιατί δεν αρχίζουν από κει που πρέπει. 
Απ’ την χρήση του αστικού. Έρευνα, που έχει παρουσιαστεί απ’ το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, αναφέρει πως στην Ελλάδα σήμερα το 72% όλων των διαδρομών με αυτοκίνητο αντιστοιχεί σε μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Στην Άρτα, αυτό το ποσοστό, μπορεί να είναι και αρκετά αυξημένο…
-Πως να χαρακτηρίσουμε, την τελευταία συνάντηση που έγινε για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, στην Άρτα;
Απλά μια κίνηση δημιουργίας εντυπώσεων… Απ’ αυτές που γίνονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα, για να θολώνουν τα νερά… Να δείχνουν πως ασχολούνται και στην ουσία να μην κάνουν τίποτα.
Αν δεν συζητηθεί το πώς το αστικό, θα κατακτήσει το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης στην πόλη και αν αυτό δεν γίνει πράξη, λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα, δεν πρόκειται να προκύψει… 
gketsis-grafeio-77-a
Του
ΚΩΣΤΑ ΓΚΕΤΣΗ
Πηγή: gnomiartas.gr
Epirusblog Gr
5 of 5
Άρτα: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ - Λύση χωρίς το αστικό;
Epirusblog Gr
5 of 5
Αρτα 385681828644313283
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item