Γιάννενα: Άσπρη μέρα για τα… ταμεία Γιάννενα: Άσπρη μέρα για τα… ταμεία | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: Άσπρη μέρα για τα… ταμεία


Γιάννενα: Άσπρη μέρα για τα… ταμεία

Μπορεί στα Γιάννενα να μη διοργανώθηκε ποτέ η «Λευκή Νύχτα», αλλά ο ξενόφερτος θεσμός της Black Friday δεν τα πήγε και άσχημα, τουλάχιστον για πρώτη φορά.

Την περασμένη Παρασκευή, οι καταναλωτές δημιούργησαν ουρές εξαιτίας της μεγάλης προσέλευσης, κυρίως σε πολυκαταστήματα και μεγάλες εμπορικές αλυσίδες, όμως η μεγάλη κίνηση στην αγορά και τα άμεσα αντανακλαστικά και των μικρότερων καταστημάτων, μάλλον είχαν ευρύτερα θετικά αποτελέσματα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρώτης έρευνας της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου για την Black Friday, σχεδόν το 50% των καταστημάτων των Ιωαννίνων συμμετείχε με εκπτώσεις της τάξεως του 20-30% σε εμπορεύματα της νέας σεζόν, αλλά και 50% σε εμπορεύματα «stock».
Γενικά, καταγράφηκε μια καλύτερη κίνηση των πωλήσεων σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, που η αγορά δεν είχε καθόλου κόσμο, όπως αναδείχθηκε και από την περίοδο των εκπτώσεων του Νοεμβρίου.
Η αύξηση της αγοραστικής κίνησης σημειώθηκε στις κεντρικές αγορές συνολικά στην Ελλάδα, αν και η εικόνα δεν ήταν ομοιόμορφη τόσο γεωγραφικά, όσο και μεταξύ καταστημάτων και μεγάλων εμπορικών αλυσίδων, με τις τελευταίες βέβαια να έχουν την πρωτοβουλία και να «παρασύρουν» τα πρώτα. Για τον λόγο αυτό, υπάρχουν επιφυλάξεις από τους Εμπορικούς Συλλόγους για την πρώτη «απόπειρα» της Black Friday, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της ΕΣΕΕ.
Συγκεκριμένα, το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει η Συνομοσπονδία είναι ότι σε γενικές γραμμές φαίνεται ότι πρόκειται για μια πρωτοβουλία υιοθέτησης του διεθνούς θεσμού από τις μεγάλες αλυσίδες, οι οποίες με τον «βομβαρδισμό» ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τη συγκεκριμένη ημέρα και των συντονισμένων προωθητικών ενεργειών τους, στην ουσία «παρέσυραν» τα εμπορικά καταστήματα, ώστε να συμμετέχουν σχεδόν αιφνιδίως και την τελευταία στιγμή.
Μεταξύ άλλων προκύπτει ότι οι καταναλωτές σε κεντρικές αγορές φάνηκαν να ήταν πιο έτοιμοι από τους καταστηματάρχες για την Black Friday, κυρίως λόγω των προωθητικών ενεργειών μεγάλων εμπορικών αλυσίδων, οπότε η κίνηση της αγοράς ήταν αυξημένη, ενώ αντίθετα, οι εκπρόσωποι των εμπορικών συλλόγων δήλωσαν αιφνιδιασμό και ανέφεραν έλλειμμα ενημέρωσης.
Τέλος, η γενική στάση του επιχειρηματικού κόσμου απέναντι στον θεσμό μπορεί να γίνει θετική, αν υπάρξει οργάνωση και σωστός συντονισμός, ώστε η «Black Friday» να λαμβάνεται ως πρωτοβουλία των εμπορικών καταστημάτων στις κεντρικές εμπορικές αγορές και όχι ως μια πρακτική των μεγάλων αλυσίδων που υιοθετείται αναγκαστικά και από τα μικρά καταστήματα.
Epirusblog Gr
5 of 5
Γιάννενα: Άσπρη μέρα για τα… ταμεία
Epirusblog Gr
5 of 5
Ιωάννινα 3457412378437018167
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Τα καλύτερα

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item