Άρτα: Φτάσαμε στην ουρά…Με ρυθμούς ταχύτατους, η κατασκευή της Ιόνιας Οδού Άρτα: Φτάσαμε στην ουρά…Με ρυθμούς ταχύτατους, η κατασκευή της Ιόνιας Οδού | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Άρτα: Φτάσαμε στην ουρά…Με ρυθμούς ταχύτατους, η κατασκευή της Ιόνιας Οδού

Άρτα: Φτάσαμε στην ουρά…Με ρυθμούς ταχύτατους, η κατασκευή της Ιόνιας Οδού

Σε ποσοστό 99,9% ο αυτοκινητόδρομος στο μήκος που διατρέχει το νομό Άρτας.
Στο Κόμβο Αμμοτόπου πινακίδα με ένδειξη προς «Τζουμέρκα».


Με ρυθμούς ταχύτατους, ίσως χωρίς προηγούμενο, προχωρά η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού εντός των ορίων της Ηπείρου. 

Και αναφέρεται ότι ίσως για κατασκευές τέτοιου μεγέθους να μην υπάρχει προηγούμενο, εφόσον αποτελεί ένα τμήμα που οι εργασίες ξεκίνησαν πολύ αργότερα από το νότιο κομμάτι της Ιόνιας οδού, και παρόλα αυτά σήμερα βρίσκεται λίγο πριν την ολοκλήρωση. 

Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι μετά και από ένα τμήμα μερικών μέτρων όπου είχε καθυστερήσει η διαδικασία παράδοσης λόγω απαλλοτρίωσης, ο αυτοκινητόδρομος στο μήκος που διατρέχει το νομό Άρτας και μέχρι το Κρυφοβό φτάνει σήμερα σε πρόοδο εργασιών το ποσοστό 99,9%.
IONIA AMMOTOPOS PINAKIDESΠρόκειται για το τμήμα του δρόμου, που με σημείο αναφοράς το εργοτάξιο στο ύψος Γυμνότοπου, κατασκευάζεται από την εταιρεία «Τέρνα» και που βέβαια κατασκευαστικά δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εύκολο. 
Κι αυτό γιατί σε ορισμένα σημεία υπήρξε ανάγκη μεγαλύτερης τεχνικής επέμβασης σχετικά με την στατικότητα των πρανών (Καμπή προς Αμμότοπο), ενώ χρειάζονταν πολλά τεχνικά για απορροές όμβριων και γεφυρώσεις, όπως και κυρίως οι μεγάλες γέφυρες και οι κυκλικοί κόμβοι.
Μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται κατασκευαστικά το τμήμα αυτό να έχει απολύτως ολοκληρωθεί συμπεριλαμβανομένων των εργασιών βελτίωσης που έγιναν το τελευταίο διάστημα και στο κομμάτι της παράκαμψης, που είχε κατασκευαστεί στο παρελθόν και είχε τα τελευταία χρόνια μπει στην κυκλοφορία από κόμβο Άρτας μέχρι κόμβο Καμπής. 
Μετά και την νέα ασφαλτόστρωση όπως και κάθε άλλη παρέμβαση έχει επίσης αλλάξει εντελώς η εικόνα και στο παλαιό αυτό τμήμα. Ωστόσο παραμένει άγνωστο εάν -με δεδομένο το γεγονός ότι τέλος Μαρτίου εκπνέει η προθεσμία για την παράδοση ολόκληρου του αυτοκινητόδρομου στην κυκλοφορία- θα επιλεγεί η δυνατότητα απόδοσης ορισμένων έτοιμων κομματιών τμηματικά. 
Κι αυτό διότι σε κάθε περίπτωση εξετάζονται όλα τα ζητήματα για την πλήρη απόδοση στην κυκλοφορία και μεταξύ αυτών τα διόδια, οι είσοδοι - έξοδοι με ασφάλεια από το ένα τμήμα στο άλλο, κ.λ.π. Οπότε από άποψης κατασκευής το κομμάτι αυτό θα είναι έτοιμο, μένει ωστόσο να εξεταστεί από άλλες αρμόδιες αρχές αν και κατά πόσο θα αποδοθεί σε χρήση νωρίτερα.
Λόγοι ασφαλείας
Την ίδια στιγμή όσοι καλά γνωρίζουν τα δεδομένα εξηγούν πως οι πολίτες ελέγχουν μόνο το αν ο δρόμος είναι έτοιμος, όχι όμως άλλες παραμέτρους. Για παράδειγμα πολλές ερωτήσεις κατατίθενται σχετικά με το γιατί δεν έχει δοθεί ήδη στην κυκλοφορία το κομμάτι πριν την Άρτα από κόμβο Κουβαρά, που είναι έτοιμο. 
Η απάντηση βέβαια αφορά στην δυνατότητα παράδοσης με ασφάλεια, κάτι που δεν θα γίνει πριν την ολοκλήρωση όλου του αυτοκινητοδρόμου. Μαθαίνουμε ότι εργοτάξιο της κατασκευάστριας κοινοπραξίας για την δημιουργία υλικών εδρεύει στο ύψος αυτό σε λίγα μόνο μέτρα από την διέλευση του δρόμου. 
Έτσι ουδείς μηχανικός ασφαλείας θα υπέγραφε την απόδοση σε κυκλοφορία ενός τμήματος που καθημερινά συγκεντρώνει τη σκόνη από τους σπαστήρες του εργοταξίου αδρανών υλικών. Πόσο δε μάλλον όταν πρόκειται για αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας. Όταν απομένουν λίγοι μόνο μήνες για την ολοκλήρωση του έργου, οπότε δεν τίθεται ζήτημα μετακίνησης του εργοταξίου αυτή τη στιγμή. 
Είναι ακόμη χρήσιμη η λειτουργία του, γιατί εξακολουθούν σε γειτονικά σημεία κατασκευαστικές εργασίες. Έτσι ουσιαστικά το κομμάτι που όλοι διερωτώνται είναι μεν έτοιμο όμως δεν θα δοθεί στην κυκλοφορία πριν τελειώσουν όλες οι εργασίες στην Ιόνια και τέλος μαζευτεί και το εργοτάξιο παρασκευής αδρανών υλικών.
Θα μπουν και τα Τζουμέρκα 
Στο μεταξύ και καθώς ολοκληρώνεται το τμήμα εντός των ορίων του νομού Άρτας άρχισαν να τοποθετούνται πινακίδες και ήδη έχουν καταγραφεί αντιδράσεις για αυτές.
Η αναφορά ότι πρόκειται για λαθεμένες ονομασίες στην σήμανση κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου όπως και στους κόμβους στα όρια των δημοτικών διαμερισμάτων Καμπής και Αμμότοπου, προήλθαν από τους δημοτικούς συμβούλους Ηλία Κοσμά (μείζονα μειοψηφία) και Κώστα Παπαϊωάννου (επικεφαλής «Λαϊκής Συσπείρωσης») στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αρταίων την περασμένη Δευτέρα. 
Αμφότεροι, ανακοίνωσαν ότι άρχισαν να τοποθετούνται πινακίδες όμως αναφέρουν ονόματα λαθεμένα, ήτοι περιοχές της Πρέβεζας όταν ο δρόμος διέρχεται εντός των διοικητικών ορίων και δημοτικών διαμερισμάτων Δήμου Αρταίων. Μάλιστα ζητήθηκε η παρέμβαση του δήμου προκειμένου να διορθωθούν τα λάθη.
Σύμφωνα με την επίσημη και νεότερη ενημέρωση που αναζητήσαμε στο θέμα, πληροφορούμαστε ότι άμεσα στο ύψος του Κόμβου Αμμοτόπου θα προστεθεί στην πινακίδα και η κατεύθυνση – ονομασία «Τζουμέρκα».
ΣΕΑ Φιλιππιάδας
Ωστόσο στο ζήτημα της ονομασίας του Σταθμού Εφοδιασμού Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) που βρίσκεται στο ύψος του Τοπικού Διαμερίσματος Καμπής και φέρει πινακίδα ως ΣΕΑ Φιλιππιάδας, δεν αναμένεται καμιά αλλαγή καθόσον συνηθίζεται σε τόσο μεγάλου μήκους αυτοκινητοδρόμους να δίνεται η ονομασία της πιο μεγάλης κοντινότερης πόλης. Στο ύψος αυτό βρίσκεται η Φιλιππιάδα και έχει δοθεί το όνομά της στα ΣΕΑ.
Πηγή: ixotisartas.gr
Epirusblog Gr
5 of 5
Άρτα: Φτάσαμε στην ουρά…Με ρυθμούς ταχύτατους, η κατασκευή της Ιόνιας Οδού
Epirusblog Gr
5 of 5
Αρτα 1591274346169627065
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Τα καλύτερα

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item