Γιάννενα: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - Με κάθε τρόπο η σύνδεση του Ε65 με την Εγνατία Οδό Γιάννενα: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - Με κάθε τρόπο η σύνδεση του Ε65 με την Εγνατία Οδό | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - Με κάθε τρόπο η σύνδεση του Ε65 με την Εγνατία Οδό


Ο νέος οδικός άξονας αποτελεί υψίστης σημασίας έργο και προτεραιότητα για την Περιφέρεια Ηπείρου – Το Σώμα ζητά την άμεση ολοκλήρωσή του, από τη Λαμία μέχρι την Εγνατία και ξεκαθαρίζει πως θα υποστηριχθεί όποια επιλογή κριθεί από το υπουργείο Υποδομών, ως η βέλτιστη.

Ανοικτό παραμένει για όλη τη χώρα και για την Ήπειρο, το θέμα της ολοκλήρωσης του οδικού άξονα Ε65, και κυρίως η σύνδεση του νέου αυτοκινητόδρομου με την Εγνατία οδό, ένα πάγιο αίτημα των τοπικών φορέων της περιοχής μας, αλλά και της Δυτικής Μακεδονίας.

Το θέμα αυτό απασχόλησε χθες τη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου, λίγες μόνο ώρες μετά τα δημοσιεύματα, τα οποία έκαναν λόγο για απόφαση σύνδεσης του Ε65 με την Εγνατία οδό, αλλά στο ύψος του Κηπουρειού Γρεβενών.

Υπενθυμίζουμε πως σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, η χάραξη που προτείνει ο παραχωρησιούχος φαίνεται ότι πείθει το υπουργείο και είναι αυτή που θα προκριθεί στην προσπάθεια να εξασφαλιστεί η απαιτούμενη χρηματοδότηση.

Η χάραξη Τρίκαλα – Καλαμπάκα - Κηπουρειό Γρεβενών έχει πάρει το «πράσινο φως» και τώρα η μεγάλη προσπάθεια είναι να πεισθεί η ΕΤΕπ ότι το έργο «βγαίνει» για να χρηματοδοτηθεί. Ωστόσο, όλες οι εξελίξεις αναφορικά με τη χρηματοδότηση του έργου, θα είναι γνωστές στις αρχές του 2017 και σίγουρα μετά την έναρξη του νότιου τμήματος Λαμία - Ξυνιάδα που αναμένει την έγκριση του Φακέλου Μεγάλου Έργου.

Η χάραξη του βόρειου τμήματος του δρόμου έχει αποτελέσει πεδίο αντιπαράθεσης καθώς από την Ήπειρο είχε ζητηθεί δυτικότερη χάραξη και τη Δυτική Μακεδονία είχε ζητηθεί ανατολικότερη. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας φαίνεται επίσης ότι προτιμά την ανατολική χάραξη.

Η λύση της ανατολικής χάραξης με κατάληξη το Κηπουρειό είναι όπως δείχνουν τα πρώτα στοιχεία η καλύτερη από κατασκευαστικής και περιβαλλοντικής άποψης καθώς αποφεύγονται ευαίσθητες περιβαλλοντικά περιοχές και δεν απαιτούνται πολύ μεγάλα τεχνικά έργα.

Επίσης φέρνει πιο κοντά τη Δυτική Μακεδονία και τα βόρεια σύνορα προς Σκόπια δίνοντας ένα νέο εναλλακτικό δρόμο από/προς τα Δυτικά Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.

Τέλος ακόμα και σε αυτή την περίπτωση η Ήπειρος θα απομακρυνθεί από τον Ε65 κατά περίπου 22χλμ. δηλαδή περίπου 10 - 12 λεπτά περισσότερης οδήγησης, πράγμα που δεν κάνει απαγορευτικό τον δρόμο για τους Ηπειρώτες.

Το Περιφερειακό Συμβούλιο
Ο οδικός άξονας Ε65, απασχόλησε χθες το Περιφερειακό Συμβούλιο, και μετά από μια ουσιαστική συζήτηση το Σώμα έκανε αποδεκτή την πρόταση του Περιφερειάρχη Αλέξανδρου Καχριμάνη που κινείται στο πλαίσιο της ομόφωνης απόφασης φορέων που είχε παρθεί πρόσφατα στα Τρίκαλα.

Η συζήτηση που έγινε στο Συμβούλιο κατόπιν σχετικού αιτήματος της παράταξης «Συμμαχία Ηπειρωτών» δεν αποκλείεται να ήταν και... καθυστερημένη, αφού μόλις πριν από δύο ημέρες διέρρευσε από το υπουργείο και τον παραχωρησιούχο, ότι υπάρχει οριστική συμφωνία για την χάραξη του τμήματος μέχρι την Εγνατία Οδό, μέσω Κηπουριού Γρεβενών.

Εάν αυτό ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και επιβεβαιωθεί αυτομάτως σταματά και η όποια συζήτηση εξελίσσεται, κάτι που επισημάνθηκε και χθες από τον κ. Καχριμάνη.

Από την άλλη, κατά τη διάρκεια της συζήτησης φάνηκε πως η Περιφερειακή Αρχή δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να υιοθετηθεί οποιαδήποτε άλλη πρόταση, ακόμη και του κ. Καλογιάννη, αλλά αυτό όμως θα πρέπει να γίνει από το υπουργείο.

Αυτό τονίζεται άλλωστε και στην απόφαση του συμβουλίου, στην οποία εκφράζεται εμπιστοσύνη στο υπουργείο Υποδομών, ότι θα υποστηριχθεί όποια επιλογή κριθεί από τις υπηρεσίες του ως βέλτιστη τεχνικά και πρόσφορη οικονομικά.

Αποφασίστηκε ακόμη, να διαβιβαστεί προς εξέταση στο υπουργείο η πρόταση Καλογιάννη. Στην εισαγωγική του τοποθέτηση ο Γ. Ζάψας σημείωσε πως εκείνο που πρέπει να ενδιαφέρει τους Ηπειρώτες είναι η βελτίωση της αρχικής χάραξης του υπουργείου και αν αυτή εξυπηρετείται καλύτερα από την πρόταση Καλογιάννη, να υποστηριχθεί αυτή.

Το λόγο πήρε στη συνέχεια ο Αλ. Καχριμάνης που διευκρίνισε ότι ουδέποτε απέρριψε την πρόταση Καλογιάννη, επισήμανε όμως τον κίνδυνο των μεγάλων καθυστερήσεων εφόσον το υπουργείο αποφασίσει να προχωρήσει σε δημοπρασία του τμήματος που υπολείπεται, από την αρχή.

«Εάν το υπουργείο δεν δώσει το τμήμα στον παραχωρησιούχο, θα του δώσει χρήματα. Εάν επιλέξει μία καινούργια δημοπρασία από την αρχή για την χάραξη που σήμερα δεν υπάρχει, ζήσε Μάη μου...», σημείωσε μεταξύ άλλων.

Ο Κ. Μπασιούκας τόνισε ότι θα πρέπει να αναζητηθούν γενικότερα οι πολιτικές ευθύνες όσων διαχειρίστηκαν τα θέματα των υποδομών τα προηγούμενα χρόνια και σε κεντρικό, αλλά και σε τοπικό πολιτικό επίπεδο.

Την αντίθεσή του στην προοπτική κατασκευής ενός οδικού άξονα που θα λειτουργεί, όπως και οι προηγούμενοι με αυστηρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια εξέφρασε ο Κ. Κωτσαντής.

Ο Ν. Αναγνώστου επισήμανε την αναγκαιότητα να γίνει ο δρόμος μέχρι την Εγνατία, ενώ ο Ν. Ζήκος κατέθεσε την πρόταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο, να αρνηθεί την προοπτική λειτουργίας σταθμών διοδίων στον Ε-65.

Στο προσκήνιο οι δανειολήπτες
Τέλος, κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου, αποφασίστηκε και η έκδοση ψηφίσματος στήριξης των δανειοληπτών με ελβετικό φράγκο, θέμα που εισηγήθηκε ο περιφερειακός σύμβουλος Β. Γοργόλης ενώ παρέστη και ο πρόεδρος του Συλλόγου Δανειοληπτών Παντελής Αντωνιάδης.

Ο κ. Αντωνιάδης έδωσε ένα αναλυτικό περίγραμμα της διεκδίκησης των 70.000 περίπου δανειοληπτών που έχουν υπογράψει συμβάσεις με ρήτρα ελβετικού φράγκου, καταγγέλλοντας ότι αυτό έγινε από τις τράπεζες που τις προώθησαν «με δόλωμα το χαμηλό επιτόκιο, χωρίς όμως να μας ενημερώσουν για τους κινδύνους που διατρέχαμε από μία απότομη μεταβολή της συναλλαγματικής ισοτιμίας Ευρώ και ελβετικού φράγκου».
Το Περιφερειακό Συμβούλιο αποφάσισε να προχωρήσει στην έκδοση και δεύτερο ψηφίσματος για την προστασία της πρώτης κατοικίας από πλειστηριασμούς.
anex.gr
Epirusblog Gr
5 of 5
Ο νέος οδικός άξονας αποτελεί υψίστης σημασίας έργο και προτεραιότητα για την Περιφέρεια Ηπείρου – Το Σώμα ζητά την άμεση ολοκλήρωσή το...
Γιάννενα: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - Με κάθε τρόπο η σύνδεση του Ε65 με την Εγνατία Οδό
Epirusblog Gr
5 of 5
Ο νέος οδικός άξονας αποτελεί υψίστης σημασίας έργο και προτεραιότητα για την Περιφέρεια Ηπείρου – Το Σώμα ζητά την άμεση ολοκλήρωσή το...
Ιωάννινα 2598142676763310124
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Τα καλύτερα

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item