Γιάννενα: Οι χιλιάδες επισκέπτες τονώνουν την τοπική οικονομία Γιάννενα: Οι χιλιάδες επισκέπτες τονώνουν την τοπική οικονομία | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: Οι χιλιάδες επισκέπτες τονώνουν την τοπική οικονομία

Οι χιλιάδες επισκέπτες τονώνουν την τοπική οικονομία
Σε μόνιμο πρωταγωνιστή τα τελευταία χρόνια, σε ότι αφορά την επισκεψιμότητα το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου και γενικότερα τα τριήμερα που προκύπτουν λόγω εορτών, φαίνεται πως αναδεικνύεται ο νομός Ιωαννίνων.
Οι προσπάθειες όλων των εμπλεκόμενων φορέων, της Περιφέρειας, των Δήμων, των επαγγελματιών του τουρισμού, έχουν φέρει το νομό στις πρώτες θέσεις της επισκεψιμότητας, κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στις πολύ καλές υπηρεσίες που παρέχουν οι επαγγελματίες, σε συνδυασμό με τις καλές και προσιτές τιμές, σε μια δύσκολη για τη χώρα, οικονομική συγκυρία.
Ένα από τα αποτελέσματα της προσπάθειας αυτής, είναι και η πολύ μεγάλη προσέλευση επισκεπτών του τριήμερο που διανύουμε, καθώς από κάθε γωνιά της χώρας, αλλά κυρίως από τη Βόρεια Ελλάδα, καταφθάνουν επισκέπτες σε Γιάννενα, Ζαγοροχώρια, Μέτσοβο, Κόνιτσα και Τζουμέρκα.
Μάλιστα, η μεγάλη ροή επισκεπτών που από χθες το απόγευμα «γεμίζει» τα Γιάννενα φέρνει και πληρότητα στις προσφερόμενες κλίνες, η οποία σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία των επαγγελματιών του τουρισμού, αγγίζει το … απόλυτο.
Οι συντονισμένες προσπάθειες για το «χτίσιμο» του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» φαίνεται εμπράκτως πως αποδίδουν καρπούς κι αυτό δεν μπορεί παρά να γεννά αισιοδοξία σε μια εποχή που η τοπική οικονομία έχει ανάγκη τόνωσης.
Αναφερόμενος στην εικόνα που έχει η Δημοτική Αρχή, αλλά και στην ικανοποίησή της, για την τουριστική κίνηση του τριημέρου, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νίκος Γκόλας, δήλωσε πως «είναι κάτι που μας χαροποιεί».
Όπως είπε «αυτό δείχνει ότι οι προσπάθειες που καταβάλουμε όλοι οι εμπλεκόμενοι συντονισμένα, αποδίδουν καρπούς. Πρέπει να τονίσουμε πως έχει εδώ και ένα πολύ μεγάλο διάστημα που η πόλη είναι ‘γεμάτη’ σχεδόν όλα τα Σαββατοκύριακα με τα ξενοδοχεία των Ιωαννίνων να έχουν πολύ μεγάλες πληρότητες».
Το γεγονός πως η πληρότητα αυτή τη στιγμή αγγίζει το 100% , σύμφωνα με τον κ. Γκόλα, «είναι από μόνο του μία διαφήμιση γιατί όλος αυτός ο κόσμος που ψάχνει αυτή τη στιγμή δωμάτιο για να έρθει στα Γιάννενα και δεν βρίσκει , σίγουρα το καταγράφει ως μία ανάγκη να ξαναέρθει κάποια άλλη στιγμή κι αυτό δημιουργεί μία σταθερή τουριστική ροή, που είναι και το ζητούμενο».
Απαντώντας σε ερώτηση για το αν δημιούργησε προβλήματα την τελευταία στιγμή το θέμα του σεισμού, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού παραδέχθηκε πως «το φοβηθήκαμε, αλλά ευτυχώς δεν συνέβη».
Όπως είπε «αμέσως μετά τους σεισμούς είχαμε μια συνάντηση με τον πρόεδρο των ξενοδόχων και είπαμε πως αν υπάρξει πρόβλημα, εμείς ως Δημοτική Αρχή θα προσπαθήσουμε να στηρίξουμε με διάφορους τρόπους, ακόμα και με ενίσχυση της τουριστικής προβολής αν κρινόταν απαραίτητο. 
Ευτυχώς δεν υπήρξε πρόβλημα και οι λίγες ακυρώσεις που υπήρξαν προς στιγμήν, αναπληρώθηκαν με νέες κρατήσεις και σε καλύτερες τιμές».
Προετοιμασία για τα Χριστούγεννα
Ο κ. Γκόλας αναφέρθηκε και στην προετοιμασία του Δήμου ενόψει των γιορτών των Χριστουγέννων και για την προσπάθεια αναβάθμισης του εορταστικού διάκοσμου της πόλης, καθώς και τις εκδηλώσεις που προγραμματίζονται. «Θέλουμε μία πόλη ζεστή, ζωντανή, εορταστική για τον επισκέπτη και τον κάτοικο», είπε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού.
Όσο για το διάκοσμο της κεντρικής πλατείας που τα τελευταία δύο χρόνια γίνεται αντικείμενο συζήτησης και μάλιστα πανελλαδικά, ο κ. Γκόλας όταν ρωτήθηκε σχετικά απάντησε με χιούμορ ότι και φέτος «το χριστουγεννιάτικο θέμα της πλατείας θα είναι λίγο… πειραγμένο». 
Άλλωστε – όπως είπε- το να «παίζει» ο στολισμός της πόλης σε πανελλαδικά μέσα ενημέρωσης είναι η καλύτερη διαφήμιση.
Ρεκόρ πληρότητας τον Σεπτέμβριο
Εν τω μεταξύ, οι αναλυτές της STR διαπιστώνουν ότι η ελληνική αγορά έφθασε σε πληρότητα σε ποσοστό 81,9%
Με ρεκόρ πληρότητας έκλεισε το γ' τρίμηνο για τα ελληνικά ξενοδοχεία, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας αναλύσεων STR, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις για το «καλό», φετινό δίμηνο Σεπτεμβρίου αλλά και του τρέχοντος Οκτωβρίου.
Eξετάζοντας την πορεία των ξενοδοχείων σε βασικές αγορές της ευρωπαϊκής αγοράς, οι αναλυτές της STR διαπιστώνουν ότι η ελληνική αγορά έφθασε σε πληρότητα σε ποσοστό 81,9%, νούμερο το οποίο θεωρείται υψηλό ρεκόρ για τη χώρα όσον αφορά τις επιδόσεις της κατά τη διάρκεια του γ' τρίμηνου του έτους. Η αύξηση σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο ήταν στο 5,8%.
Η Μέση Τιμή Δωματίου (ΑDR) επίσης αυξήθηκε κατά 2,2% στα 144,49 ευρώ, γεγονός το οποίο είχε ως αποτέλεσμα και την αύξηση στα Έσοδα ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο στα 118,35 ευρώ. 
Ο Ιούλιος, σύμφωνα με τους αναλυτές της STR, ήταν ο πιο «δυνατός» μήνας κατά το γ' τρίμηνο για τα ελληνικά ξενοδοχεία, με αύξηση κατά 9,5% στο Έσοδο Ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο, ενώ ο Σεπτέμβριος είχε το υψηλότερο ποσοστό πληρότητας- 84,3%.
Συνολικά, τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία σημείωσαν μείωση στις πληρότητες τους το γ' τρίμηνο του 2016, έναντι του αντίστοιχου διαστήματος πέρυσι, φθάνοντας το 77,7% φέτος, ενώ αύξηση σημείωσε η Μέση Τιμή Δωματίου, φθάνοντας τα 119,17 ευρώ, ενώ και το Έσοδο Ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο αυξήθηκε κατά 1,5% στα 92,58 ευρώ.
anex.gr

Epirusblog Gr
5 of 5
Γιάννενα: Οι χιλιάδες επισκέπτες τονώνουν την τοπική οικονομία
Epirusblog Gr
5 of 5
Ιωάννινα 2115014672908223109
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Τα καλύτερα

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item