Γιάννενα: Για τις επιπτώσεις της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μίλησε ο Γ Κύρτσος στην ομιλία του στα Ιωάννινα Γιάννενα: Για τις επιπτώσεις της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μίλησε ο Γ Κύρτσος στην ομιλία του στα Ιωάννινα | Epirusblog.gr | Ιωάννινα Ήπειρος Ελλάδα

Γιάννενα: Για τις επιπτώσεις της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μίλησε ο Γ Κύρτσος στην ομιλία του στα Ιωάννινα

Γιάννενα: Για τις επιπτώσεις της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μίλησε ο Γ Κύρτσος στην ομιλία του στα Ιωάννινα
Βασικά σημεία ομιλίας του ευρωβουλευτή Γιώργου Κύρτσου στα Ιωάννινα (Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016).
Οι τέσσερις ενότητες της ομιλίας: 
1) Τι άλλαξε προς το χειρότερο στην Ελλάδα επί κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, 
2) Η κλιμάκωση της ευρωπαϊκής κρίσης και οι επιπτώσεις στην Ελλάδα, 
3) Ο συσχετισμός των πολιτικών δυνάμεων και το ζήτημα των βουλευτικών εκλογών, 
4) Οι υποχρεώσεις της επόμενης ημέρας και το ραντεβού με την πολιτική κυριαρχία της Νέας Δημοκρατίας και την αναγέννηση της Ελλάδας.
Τι άλλαξε προς το χειρότερο στην Ελλάδα επί κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
1. Αντί για το τέλος του μνημονίου και της λιτότητας εγκλωβιστήκαμε σε πολύ σκληρό μνημόνιο μέχρι τον Αύγουστο του 2018 και η λιτότητα έγινε σκληρότερη.
α) Το πολιτικό παιχνίδι του ΣΥΡΙΖΑ με τις προεδρικές εκλογές εμπόδισε την οριστική έξοδο από το μνημόνιο.
β) Η παράταση της μνημονιακής περιόδου, με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ, δοκιμάζει τις οικονομικές και κοινωνικές αντοχές.
2. Με ευθύνη του κ. Τσίπρα η Ελλάδα μετατράπηκε στη μοναδική μνημονιακή χώρα της Ευρωζώνης
α) Τα μνημόνια στις άλλες χώρες ήταν τριετή προγράμματα οικονομικής θεραπείας σοκ κι εμείς τα μετατρέψαμε σε οκταετές σήριαλ οικονομικής και κοινωνικής κρίσης.
β) Η έξοδος της Κύπρου από το μνημόνιο το Μάρτιο του 2016 έβαλε τέλος στην  ομαδοποίηση των μνημονιακών χωρών που πρόσφερε κάποια διαπραγματευτικά πλεονεκτήματα.
γ) Εγκλωβιστήκαμε στην κατώτατη οικονομική κατηγορία της Ευρωζώνης, ενώ η απομάκρυνση του κινδύνου ενός ελληνικού ντόμινο στις άλλοτε μνημονιακές χώρες μας αφαιρεί διαπραγματευτική ισχύ.
3. Χάθηκε ο έλεγχος του τραπεζικού συστήματος
α) Το πείραμα Τσίπρα - Βαρουφάκη στέρησε τις τράπεζες από καταθέσεις 40 δισ. ευρώ, αύξησε τα κόκκινα δάνεια στο 45% του συνόλου, οδήγησε στην απώλεια των 40 δισ. ευρώ που είχε βάλει το Δημόσιο και φυσικά χρεώθηκαν οι φορολογούμενοι πολίτες, στις προηγούμενες ανακεφαλαιοποιήσεις των τραπεζών.
β) Η τραπεζική κρίση που προκάλεσαν ο κ. Τσίπρας και ο κ. Βαρουφάκης οδήγησε στην αναγκαστική τρίτη ανακεφαλαιοποίηση των συστημικών τραπεζών που είχε ως αποτέλεσμα να πέσει το ποσοστό συμμετοχής του Δημοσίου από το 60% στο 25% και να περάσει ο έλεγχός τους σε ξένα κεφάλαια.
4. Χάσαμε κέρδη 10 δισ. ευρώ από τη διαχείριση των ομολόγων του ελληνικού Δημοσίου από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών της Ευρωζώνης
α) Το δεύτερο μνημόνιο προέβλεπε την επιστροφή των κερδών της ΕΚΤ και των κεντρικών τραπεζών των ευρωπαϊκών χωρών στο ελληνικό Δημόσιο για να καλυφθούν οι ανάγκες χρηματοδότησης της ανάπτυξης στην Ελλάδα. 
Η διακοπή της εφαρμογής του δεύτερου μνημονίου με πρωτοβουλία του κ. Τσίπρα και του κ. Βαρουφάκη απάλλαξε τους Ευρωπαίους εταίρους από αυτή την υποχρέωση. 
Το τρίτο πρόγραμμα-μνημόνιο προβλέπει ότι τα κέρδη αυτά, που υπολογίζονται σε 10 δισ. ευρώ για την περίοδο 2013-2020, θα πάνε στη χρηματοδότηση του ελληνικού χρέους από τους Ευρωπαίους πιστωτές και όχι στην κάλυψη των αναπτυξιακών αναγκών της ελληνικής οικονομίας.
5. Καθυστέρηση στην αναδιάρθρωση του χρέους και στην αναθεώρηση προς τα κάτω των στόχων για πρωτογενές δημοσιονομικό πλεόνασμα
α) Η κυβέρνηση Τσίπρα δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει την πολιτική συμφωνία του Δεκεμβρίου 2012 για αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους της Ελλάδας που ελέγχεται από τον δημόσιο τομέα. 
Η αναδιάρθρωση αυτή προϋποθέτει, με βάση τη συμφωνία του 2012, την αποτελεσματική προώθηση των διαρθρωτικών αλλαγών και την επίτευξη σταθερού και αυξανόμενου πρωτογενούς δημοσιονομικού πλεονάσματος. 
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν κινείται με δυναμισμό προς αυτή την κατεύθυνση, γι’ αυτό οι Ευρωπαίοι εταίροι και πιστωτές μετέθεσαν τον κύριο όγκο της αναδιάρθρωσης τους χρέους του ελληνικού Δημοσίου - με βάση την απόφαση του Eurogroup  του Μαΐου του 2016 - για μετά την ολοκλήρωση της εφαρμογής του προγράμματος-μνημονίου, τον Αύγουστο του 2018.
β) Το πρόβλημα αξιοπιστίας της κυβέρνησης Τσίπρα σε ότι αφορά στη δημοσιονομική διαχείριση και τη διαμάχη γύρω από την ΕΛΣΤΑΤ κάνει πιο δύσκολη και την αναθεώρηση του στόχου για δημοσιονομικό πλεόνασμα 3,5% του ΑΕΠ σε ετήσια βάση, προς τα κάτω.
6. Ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Τσίπρας μετέτρεψαν το 2015-2016 από διετία δυναμικής ανάπτυξης σε νέα διετία ύφεσης
α) Η κυβέρνηση Σαμαρά κατάφερε να βγάλει το 2014 την οικονομία από την ύφεση που ξεκίνησε το 2008 επιτυγχάνοντας μικρή ανάπτυξη του ΑΕΠ. 
Στα τέλη του 2014 η επίσημη πρόγνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έκανε λόγο για ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης  της ελληνικής οικονομίας κατά 3% το 2015 και το 2016. 
Η επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ και το αποτυχημένο πείραμα της αριστερής οικονομικής πολιτικής μετέτρεψαν την προγραμματισμένη ανάπτυξη σε νέα ύφεση.
β) Οι δείκτες υπερχρέωσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των νοικοκυριών πραγματοποίησαν νέο ρεκόρ καθώς αυξήθηκαν τα κόκκινα δάνεια και οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς την εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία.
γ) Τα λεγόμενα capital controls προκάλεσαν νέα προβλήματα στη βιομηχανία και την εξαγωγική προσπάθεια με αποτέλεσμα να παρατηρείται υποχώρηση των εξαγωγών το 2016 και να απομακρύνεται η προοπτική εξόδου της οικονομίας από την  κρίση και το μνημόνιο.
δ) Η κυβερνητική πολιτική προκαλεί μεγάλη πτώση της λαϊκής κατανάλωσης όπως δείχνει η μείωση του κύκλου εργασιών των σουπερμάρκετ κατά 7% το πρώτο πεντάμηνο του 2016. 
Η μείωση της λαϊκής κατανάλωσης οφείλεται στη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών, στη μεγάλη αύξηση του ΦΠΑ σε βασικά καταναλωτικά είδη και στο κλίμα ανασφάλειας και αβεβαιότητας που προκάλεσαν οι επιλογές της κυβέρνησης Τσίπρα.
ε) Η διατήρηση του ΕΝΦΙΑ σε απαράδεκτα υψηλά επίπεδα προκάλεσε τη συνέχιση της πτώσης των τιμών ακινήτων. 
Τα ακίνητα από βασική επένδυση των Ελλήνων διαχρονικά μετατράπηκαν σε ασήκωτο φορολογικό φορτίο με αποτέλεσμα να πέσει ακόμη πιο χαμηλά η οικοδομική δραστηριότητα και να υπάρξουν συνέπειες για τους κλάδους που συνδέονται με αυτήν, όπως η τσιμεντοβιομηχανία και η χαλυβουργία.
στ) Μεγάλωσε κι άλλο το επενδυτικό έλλειμμα της χώρας με αποτέλεσμα να χρειάζονται πρόσθετες επενδύσεις 100 δισ. ευρώ την επόμενη πενταετία για να υπάρξει δυναμική ανάπτυξη και ουσιαστική μείωση της ανεργίας.
Η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να συμβάλλει στην αξιοποίηση του επενδυτικού πακέτου Γιούνκερ στο οποίο ισχύουν ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και δεν στηρίζεται σε παραδοσιακού τύπου ευρωπαϊκές και εθνικές επιδοτήσεις. 
Επίσης η κυβέρνηση αξιοποιεί με λάθος τρόπο τα κονδύλια των ευρωπαϊκών ταμείων συνοχής, δίνοντας απίθανα χρήματα στο παραδοσιακό λόμπι των εργολάβων και υποβαθμίζοντας τα κονδύλια για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τον εξαγωγικό τομέα της βιομηχανίας, την  έρευνα και την τεχνολογία, τις λεγόμενες start up επιχειρήσεις.
7. Το κράτος πρόνοιας σε νέα μεγάλη υποχώρηση και η φτώχεια σε επίπεδα ρεκόρ
α) Η αποτυχία της κυβερνητικής πολιτικής προετοίμασε έναν νέο γύρο μείωσης των συντάξεων που θα κλιμακωθεί το 2018 όταν θα μειωθούν και οι κύριες συντάξεις που έχουν ήδη δοθεί. 
Η στασιμότητα στα φορολογικά έσοδα και η συνεχής μείωση στα ασφαλιστικά έσοδα μεγαλώνουν την κρίση χρηματοδότησης του ασφαλιστικού-συνταξιοδοτικού συστήματος και του κράτους πρόνοιας στο σύνολό του.
Η έλλειψη πόρων οδηγεί σε συνδυασμό με τον κομματισμό και την  έλλειψη επαγγελματισμού σε πολύ δύσκολες καταστάσεις ιδιαίτερα στα νοσοκομεία του ΕΣΥ.
β) Με βάση τη σχετική έκθεση της Ελλάδας, το 2015 πραγματοποιήθηκε νέο ρεκόρ φτώχειας στην πατρίδα μας εξαιτίας της επιδείνωσης της οικονομικής κατάστασης αλλά και της δραστικής μείωσης, σε σχέση με το 2014, των κονδυλίων του κρατικού προϋπολογισμού για την ανακούφιση των συμπολιτών μας με τις μεγαλύτερες οικονομικές και κοινωνικές ανάγκες.
8. Η Ελλάδα μετατράπηκε σε χώρα εγκλωβισμού προσφύγων και μεταναστών
α) Το 2015 η κυβέρνηση Τσίπρα επέτρεψε την αύξηση των ετήσιων προσφυγικών-μεταναστευτικών ροών προς την Ε.Ε. μέσω Ελλάδας από 75.000 άτομα το χρόνο που τις είχε περιορίσει η κυβέρνηση Σαμαρά σε περίπου 1 εκατ. το χρόνο
β) Η ευρωπαϊκή απάντηση στις ανεξέλεγκτες προσφυγικές-μεταναστευτικές ροές ήλθε με το κλείσιμο του βαλκανικού διαδρόμου και τη στρατηγική αναβάθμιση της ευρωτουρκικής συνεργασίας. 
Η Ελλάδα μετατράπηκε, με ευθύνη της κυβέρνησης Τσίπρα, σε χώρα εγκλωβισμού προσφύγων και μεταναστών η οποία εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από τις αποφάσεις του προέδρου της Τουρκίας κ. Ερντογάν. Το κλείσιμο του βαλκανικού διαδρόμου οδήγησε και στην ενίσχυση του ευρωπαϊκού ρόλου των Σκοπίων.
γ) Οι ανεξέλεγκτες προσφυγικές-μεταναστευτικές ροές που διευκολύνθηκαν από την κυβέρνηση Τσίπρα οδήγησαν στην ενίσχυση των κομμάτων της σκληρής και της άκρας δεξιάς σε μια σειρά ευρωπαϊκών χωρών με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολη η προώθηση των ελληνικών θέσεων εφόσον τα κόμματα αυτά τάσσονται κατά της συνέχισης της χρηματοδότησης του ελληνικού προγράμματος και κατά της μετεγκατάστασης προσφύγων και μεταναστών.
δ) Η Ελλάδα γνώρισε φοβερή υποβάθμιση της διεθνούς θέσης της εξαιτίας του προσφυγικού-μεταναστευτικού. 
Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ευρωπαϊκής Ένωσης εφαρμόστηκε σε χώρα μέλος πρόγραμμα ανθρωπιστικής βοήθειας από αυτά που ισχύουν για τρίτες χώρες οι οποίες στερούνται οικονομικών δυνατοτήτων ή έχουν  εξαιρετικά προβληματική δημόσια διοίκηση. 
Το 2016 τα δυο τρίτα από τα ευρωπαϊκά κονδύλια του προγράμματος ανθρωπιστικής βοήθειας θα πάνε απευθείας στους διεθνείς οργανισμούς και τις ΜΚΟ και μόλις το ένα τρίτο θα καταλήξει στον κρατικό προϋπολογισμό παρά το τεράστιο δημοσιονομικό και οικονομικό κόστος της προσφυγικής κρίσης.
9. Ενίσχυση της διαπλοκής και κλιμάκωση της διαφθοράς
α) Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μια πολιτική λογική πλήρους κομματικού ελέγχου του κράτους που καταργεί τις ισορροπίες και τους ελέγχους και διευκολύνει την ανάπτυξη της διαπλοκής και της διαφθοράς.
β) Η αρνητική δυναμική που αναπτύσσεται οφείλεται στην κακή ποιότητα των κυβερνητικών στελεχών στα οποία περιλαμβάνονται γνωστά στελέχη του παλαιού ΠΑΣΟΚ με ειδίκευση στη νομή της εξουσίας και γνωστοί εκπρόσωποι της λαϊκίστικης πτέρυγας της ΝΔ που έκαναν επάγγελμα την αντιμνημονιακή ρητορεία για να λύσουν στη συνέχεια το πρόβλημά τους, υπογράφοντας το πιο σκληρό μνημόνιο και βάζοντας πλάτη στη ριζοσπαστική αριστερά.
γ) Η οικονομική κρίση που κλιμακώθηκε με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ διευκολύνει την ανάπτυξη της διαφθοράς και της διαπλοκής. Όπου υπάρχει ή δημιουργείται μεγάλη ανάγκη αναπτύσσεται και η παρασκηνιακή διαπραγμάτευση. 
Για παράδειγμα τα 7 δισ, των ανεξόφλητων οφειλών του Δημοσίου δεν δίνονται πάντα με βάση τη σειρά προτεραιότητας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, το γρηγορόσημο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μια από τις βασικές πηγές μαύρου πολιτικού χρήματος αυτή την περίοδο.
10. Ενίσχυση του κυβερνητικού αυταρχισμού σε μια προσπάθεια κάλυψης των πολιτικών απωλειών
α) Ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να συγκρατήσει τις δυνάμεις του δημιουργώντας σκληρό κομματικό κράτος από τις αποφάσεις του οποίου θα εξαρτώνται πολλοί συμπολίτες μας.
β) Παρεμβαίνει στη Δικαιοσύνη και προσπαθεί να φτιάξει ένα σκληρό κύκλωμα εξουσίας χωρίς τον δημοκρατικό έλεγχο της μιας εξουσίας από την άλλη. 
Η κομματικοποίηση της Δικαιοσύνης και η υπονόμευση της αξιοπιστίας της εμποδίζουν την  οικονομική ανάκαμψη εφόσον χρειάζεται ατελείωτος χρόνος για να λυθούν οι δικαστικές εκκρεμότητες και δεν θεωρείται η Δικαιοσύνη ιδιαίτερα αξιόπιστη από πολλούς Έλληνες και ξένους επενδυτές.
Φτάνουμε έτσι σε ολοένα και περισσότερες ρυθμίσεις υπέρ των επενδυτών που δυσπιστούν δικαιολογημένα με αποτέλεσμα να περιορίζεται το οικονομικό όφελος από τις επενδύσεις και να δίνει διάφορες εγγυήσεις το Δημόσιο για καλή εκτέλεση των συμφωνηθέντων, οι οποίες στη συνέχεια περνάνε στις πλάτες των φορολογούμενων πολιτών.
γ) Κωμικοτραγικές διαστάσεις έχει πάρει η διαπλοκή της κυβέρνησης στο χώρο των ΜΜΕ, όπου στο όνομα της δήθεν καταπολέμησης της παλαιάς διαπλοκής - η οποία εξακολουθεί να παίρνει απίθανα ποσά με υπογραφή Τσίπρα και Σπίρτζη - δημιουργείται μια νέα διαπλοκή γύρω από τον κ. Καλογρίτσα και την Τράπεζα Αττικής, η οποία κινείται στα επίπεδα Κοσκωτά.
Η κλιμάκωση της ευρωπαϊκής κρίσης και οι επιπτώσεις για την Ελλάδα
1. Ο χρόνος έχει τεράστια σημασία στην πολιτική και κυρίως στην οικονομία
α) Περάσαμε από το τριετές στο πενταετές και στη συνέχεια στο οκταετές μνημόνιο που μπορεί να γίνει και δεκαετές. Η παράταση των μνημονίων μάς εκθέτει στις συνέπειες από ενδεχόμενη επιδείνωση του ευρωπαϊκού περιβάλλοντος.
2. Το Brexit λειτούργησε σαν καταλύτης της ευρωπαϊκής κρίσης
α) Η σύνοδος κορυφής της Μπρατισλάβας ανέδειξε την έλλειψη κοινής στρατηγικής των 27 στο προσφυγικό-μεταναστευτικό, στην αντιμετώπιση της ισλαμικής τρομοκρατίας, στη διαχείριση των σχέσεων με την Τουρκία, στον τρόπο αντιμετώπισης της θεαματικής πολιτικής ανόδου της σκληρής και της άκρας δεξιάς, στη διαχείριση της οικονομίας της Ευρωζώνης και των προβλημάτων που εκδηλώνονται στο πορτογαλικό και ιταλικό σύστημα.
β) Η ομιλία Γιούνκερ στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την κατάσταση της Ε.Ε. ήταν σχεδιασμένη για να ρίξει τους τόνους και να περιοριστούν οι αντιπαραθέσεις μέχρις ότου μπορέσει η Ε.Ε. να αντιμετωπίσει τα συσσωρευμένα προβλήματα.
γ) Στη δική μου παρέμβαση στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, όταν τοποθετήθηκαν οι ευρωβουλευτές στην ομιλία Γιούνκερ υπογράμμισα ότι η Ε.Ε. δεν έχει χρόνο για χάσιμο και πως πρέπει να αρχίσει να αντιμετωπίζει ένα ένα τα προβλήματα. 
Πρότεινα να ξεκινήσουμε από τη διακοπή των ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την Τουρκία γιατί όσο ενισχύεται η προοπτική ένταξης της Τουρκίας στην Ε.Ε. τόσο στριμώχνονται διάφοροι ευρωπαϊκοί λαοί, Βρετανοί, Ολλανδοί, Αυστριακοί ενδεχομένως και Γάλλοι στην πύλη εξόδου της Ε.Ε. 
Η Τουρκία είναι δικτατορία με κοινοβουλευτικό μανδύα και δεν έχει καμιά σχέση με τους ευρωπαϊκούς δημοκρατικούς κανόνες και το ευρωπαϊκό όραμα.
Πρότεινα επίσης την αύξηση των ιδίων πόρων της Ε.Ε. Ο ευρωπαϊκός προϋπολογισμός αναλογεί μόλις στο 1% του ΑΕΠ των 28 χωρών μελών, μειώνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια και δεν επαρκεί για τη χρηματοδότηση νέων πολιτικών σε ότι αφορά ζητήματα τεράστιας σημασίας όπως είναι η ψηφιακή οικονομία, η έρευνα, η καινοτομία, η ένταξη των νέων στην αγορά εργασίας.
3. Εκλογικές αναμετρήσεις και δημοψηφίσματα «παγώνουν» τις εξελίξεις σε αναμονή του νέου πολιτικού τοπίου
2 Οκτωβρίου 2016. Δημοψήφισμα στην Ουγγαρία για να μην υπάρξει μετεγκατάσταση προσφύγων-μεταναστών
Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2106. Δημοψήφισμα για συνταγματική αναθεώρηση στην Ιταλία  όπου απειλείται ο Ρέντσι από τη σκληρή και άκρα δεξιά, επαναληπτικές προεδρικές εκλογές στην Αυστρία με προβάδισμα του ακροδεξιού υποψήφιου, νέες επαναληπτικές εκλογές στην Ισπανία με βασική επιλογή μεταξύ κεντροδεξιού Ραχόϊ και συνεργασία των σοσιαλιστών με τους  Podemos.
Μάρτιος 2017. Βουλευτικές εκλογές στην Ολλανδία με δημοσκοπικό προβάδισμα της άκρας δεξιάς του Βίλντερς.
Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος 2017, προεδρικές εκλογές σε δυο γύρους και βουλευτικές εκλογές στη Γαλλία με την άκρα δεξιά και την κ. Λεπέν να προηγούνται δημοσκοπικά αλλά τις πιθανότητες να ευνοούν την επικράτηση της κεντροδεξιάς στο δεύτερο γύρο των προεδρικών και στις βουλευτικές εκλογές.
Σεπτέμβριος 2017. Βουλευτικές εκλογές στη Γερμανία με την κ. Μέρκελ και τους Χριστιανοδημοκράτες να χάνουν έδαφος σε όφελος της Εναλλακτικής για τη Γερμανία αλλά να εξακολουθούν να έχουν το προβάδισμα με το μέρος τους για πρωταγωνιστικό ρόλο στην επόμενη κυβέρνηση συνασπισμού
α) Υπαρκτός κίνδυνος πολιτικού ατυχήματος στην Ιταλία ή Γαλλία
β) Υποχρεωτική αναβολή των σημαντικών αποφάσεων της Ε.Ε. για τα τέλη του 2017 ή τις αρχές του 2018
γ) Το καλό σενάριο είναι η κεντροδεξιά επικράτηση σε Γαλλία, Γερμανία για να δραστηριοποιηθεί εκ νέου ο γαλλογερμανικός άξονας.
4. Οι επιπτώσεις στην Ελλάδα
α) Θα αποτραπεί η κατάρρευση της οικονομίας της για να μην αποκτήσουν νέο ελληνικό πρόβλημα οι Ευρωπαίοι εταίροι αλλά δεν θα υπάρξουν δυναμικές πρωτοβουλίες για την στήριξή της. 
Ενδεχόμενη στήριξη της οικονομίας της Ελλάδας μπορεί να έχει, με δεδομένη την έλλειψη αξιοπιστίας της κυβέρνησης Τσίπρα, μεγάλο πολιτικό κόστος για τις κυβερνήσεις που θα την επιχειρήσουν. 
Για παράδειγμα ο Γάλλος πρόεδρος κ. Ολάντ θα δεχθεί την κριτική της κ. Λεπέν του ακροδεξιού Εθνικού Μετώπου ενώ η καγκελάριος Μέρκελ θα δεχθεί μεγαλύτερη πολιτική πίεση από την Εναλλακτική για τη Γερμανία που ζητεί να διακοπεί η στήριξη της ελληνικής οικονομίας.
β) Θα ενισχυθούν τα χαρακτηριστικά της Ελλάδας σαν χώρα εγκλωβισμού προσφύγων και μεταναστών εφόσον δεν προβλέπεται αντιμετώπιση του προβλήματος στη διάρκεια του επόμενου δωδεκάμηνου.
Ο συσχετισμός των πολιτικών δυνάμεων και το ζήτημα των εκλογών
1. Έχουμε ουσιαστική αλλαγή του συσχετισμού των δυνάμεων υπέρ της ΝΔ και σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ
α) Η ΝΔ έχει τη δημοσκοπική πρωτιά, εξαιρετικά καλή συσπείρωση της βάσης της και το προσωπικό πολιτικό πλεονέκτημα του κ. Μητσοτάκη έναντι του κ. Τσίπρα
β) Σε χρόνο ρεκόρ ο κ. Μητσοτάκης απάλλαξε τη ΝΔ από την ηττοπάθεια και την εσωστρέφεια
γ) Η ΝΔ έχει αποκτήσει το στρατηγικό πλεονέκτημα εξαιτίας της τραγικής απομυθοποίησης του ΣΥΡΙΖΑ και του εγκλωβισμού του στο πλαίσιο της οικονομικής πολιτικής που εφαρμόζεται στην Ευρωζώνη.
2. Το αίτημα για πρόωρες βουλευτικές εκλογές είναι απόλυτα σωστό και ρεαλιστικό με ορίζοντα δωδεκαμήνου
α) Προς το παρόν ο ΣΥΡΙΖΑ χάνει δυνάμεις αλλά διατηρεί ένα σημαντικό εκλογικό ποσοστό της τάξης του 25%.
β) Δεν πάει σε εκλογές γιατί ξέρει ότι θα τις χάσει, μπορεί όμως να πάρει την πρωτοβουλία για πρόωρες εκλογές αν εκτιμήσει ότι επέρχεται η πολιτική αποδυνάμωσή του στα πρότυπα του ΠΑΣΟΚ. Σε αυτή την περίπτωση θα προτιμήσει να οργανώσει την εκλογική του ήττα για να διατηρηθεί στο πολιτικό παιχνίδι σε πρωταγωνιστικό ρόλο.
γ) Η κυβέρνηση έχει προγραμματίσει ένα εφιαλτικό 2018 το οποίο είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαχειριστεί.
Προβλέπονται μεταξύ των άλλων για το 2018 πρωτογενές δημοσιονομικό πλεόνασμα 3,5% του ΑΕΠ, η μείωση των παλαιών κύριων συντάξεων και η ενεργοποίηση του λεγόμενου κόφτη.
Η κυβέρνηση εμφανίζεται ήδη κουρασμένη και φθαρμένη και είναι πιθανόν να μείνει από πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις.
3. Μεγάλος μας αντίπαλος η κρίση αξιοπιστίας της πολιτικής και τα συσσωρευμένα προβλήματα
α) Μικρές οι πιθανότητες πολιτικής και εκλογικής ανάκαμψης του ΣΥΡΙΖΑ.
β) Υπαρκτός ο κίνδυνος να παρασύρει στην πτώση του την ποιότητα και την σταθερότητα του πολιτικού συστήματος.
γ) Στόχος μας είναι να δώσουμε στον κόσμο ρεαλιστική ελπίδα. Η ελπίδα χρειάζεται για να κινητοποιηθεί η κοινωνία. Ο ρεαλισμός επιβάλλεται γιατί ο λαϊκισμός και τα παραμύθια του οδηγούν σε δραματικά αδιέξοδα.
4. Προσκλητήριο στο ιστορικής σημασίας ραντεβού
1. Πρέπει να στηρίξουμε τις βασικές επιλογές του Κυριάκου Μητσοτάκη όπως τις παρουσίασε στη ΔΕΘ.
α) Μείωση της φορολογίας με ισοδύναμα μέτρα μείωσης των δημοσίων δαπανών.
Κάλυψη του τεράστιου επενδυτικού ελλείμματος με 100 δισ. σε μια πενταετία.
Στήριξη της ελληνικής οικογένειας και των συμπολιτών μας με μεγάλες ανάγκες  (ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα, μείωση ΕΝΦΙΑ κατά 30%, επιδότηση των οικογενειών που δεν βρήκαν θέση στα παιδιά τους στο νηπιαγωγείο, μείωση της φορολογίας του εισοδήματος και της κατανάλωσης).
β) Οργάνωση της δεύτερης ευκαιρίας για όσους χτυπήθηκαν από την κρίση αλλά μπορούν να συνεχίσουν τη  επαγγελματική προσπάθεια.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο χρειάζεται ένας χρόνος για την επιχειρηματική επανεκκίνηση μετά από μια χρεοκοπία ενώ στην Ελλάδα χρειάζονται κατά μέσο όρο δέκα χρόνια. Στο Ισραήλ στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη σε προγράμματα δεύτερης ευκαιρίας για έμπειρους επαγγελματίες που δεν τα κατάφεραν την πρώτη φορά αλλά διατηρούν τον δυναμισμό τους.
2. Να ανεβάσουμε την ποιότητα του δημόσιου βίου και να προετοιμάσουμε κοινωνικές και πολιτικές συμμαχίες
α) Πρέπει να αναδείξουμε αυτά που μας ενώνουν με αυτούς που μπορεί να έχουν διαφορετική άποψη σε συγκεκριμένα ζητήματα αλλά χαρακτηρίζονται από καλή πολιτική διάθεση.
3. Να δώσουμε το καλό παράδειγμα με τη συμπεριφορά μας και να αξιοποιήσουμε την δύναμη του καλού παραδείγματος.
α) Η πολιτική δεν τελειώνει, κατά τη γνώμη μου αρχίζει, με τις πολιτικές προτάσεις και τη διαμόρφωση του συσχετισμού των πολιτικών δυνάμεων.
Σε περίοδο κρίσης η κοινωνία θέλει να δει πως συμπεριφερόμαστε όσοι κινούμαστε στον ευρύτερο χώρο της κεντροδεξιάς, στον επαγγελματικό στίβο, στον οικογενειακό και κοινωνικό μας χώρο, σε σχέση με τους συμπολίτες μας που έχουν μεγάλες οικονομικές και κοινωνικές ανάγκες.
Εκτιμώ ότι τους επόμενους δέκα, δώδεκα ή δεκαπέντε μήνες θα φτάσουμε, αν κινηθούμε σωστά, στην πολιτική κυριαρχία της ΝΔ και στο ξεκίνημα μιας προσπάθειας πραγματικής αναγέννησης της χώρας. 
Ακριβή πρόγνωση δεν μπορεί να κάνει κανένας, η δυναμική όμως υπέρ του πολιτικού μας χώρου έχει αρχίσει να εκδηλώνεται και έχουμε υποχρέωση να την στηρίξουμε και να την ενισχύσουμε.
Στόχος μας πρέπει να είναι να μην λείψει κανένας από το ιστορικής σημασίας ραντεβού της πολιτικής κυριαρχίας της ΝΔ με το νέο δημιουργικό ξεκίνημα. Να δώσουμε όλοι το παρών φέρνοντας πολλούς και καλούς συμπολίτες μας.

Πηγή: vimanews.gr

Epirusblog Gr
5 of 5
Γιάννενα: Για τις επιπτώσεις της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μίλησε ο Γ Κύρτσος στην ομιλία του στα Ιωάννινα
Epirusblog Gr
5 of 5
Ιωάννινα 4525059824084097103
Σχόλια

Τα Ελληνικά online καζίνο

Η τεχνολογία όσον αφορά τον διαδικτυακό τζόγο και ειδικότερα τα  online   casino ,   έχει ξεκινήσει το 2000  όπου  και  είχαμε το λαν...

Τα καλύτερα

Διάβασε τα πάντα για το νόμιμο στοίχημα online στο Betmasters.gr
item